2009. augusztus 27., csütörtök

Gondoltam hozzáteszek valamit...

a zippekhez, ha már nem én varrtam be őket. Egyszer csak beugrott, hogy régebben volt egy ilyen játék, hogy ki mit tesz a végére. A nyuszkóshoz elengedhetetlen volt egy répa.:)) Ez nem is kérdés. Az elefántoson egy kicsit gondolkodtam, de végül a kisegér jó társaságnak tűnt nekem. :) A kedves megrendelőkkel nem egyeztettem, meglepetésnek szánom őket. ha nem tetszik, akkor csak egy nyissz és már nincsenek is ott. :)


Mára csak apróságok jutottak.
Holnap lesz az első óvodai nap. Őrültek háza van itthon. Délelőtt még felhőtlen volt az örömünk. Túl estünk Ambrus első buszozásán babakocsi nélkül, elmentünk a Sóskára (a nagy kedvenc a Wekerle telepen a Kós Károly tér, csak Barnus így hívja :) ), bementünk az ottani templomba ahol éppen orgonán gyakorolt valaki. Szép első templomos élmény lett. (Nem vagyunk vallásosak, úgyhogy Barnusnak 3 évig kellett várnia erre az élményre.) Aztán a szokásos délutáni alvás és azóta őrület. Biztos érzik, hogy holnaptól új élet kezdődik. Remélem hamar belerázódunk. Mondanom sem kell, hogy Barnus nem akar menni. Napok óta lázálmok gyötrik, karikás a szeme is, mert folyton felriad éjszaka. Úgy szeretném tudni mi járhat a fejében. Minden ismerős és rokon gyerektől azt hallja, hogy szeretik és mégis. Az otthoni biztonságot valahogy nem akarja semmire sem elcserélni. Na mindegy, majd holnap okosabbak leszünk. Ő meg remélem lelkesebb. :)

11 megjegyzés:

Aranyalma írta...

Úgy legyen, ahogy reméled és kitartást az ovihoz. Nézz be hozzám! :)

Vacskamati írta...

Szegényke.. drukkdrukk Nektek! Mi csak hétfőn megyünk oviba (hüpphüpp..nemakarok oviba menni!!) - szerencsére beszoktatáson már tavaly áprilisban átestünk..

(Ez a petyesszárnyú elefánt megmosolyogtatott..édes! :D Tüneményes a mini egér, hímezz neki egy fércesen kunkorodó farkincát a huzigálóra!! :) )

krisztallit írta...

Óóó hát ez emlékezetese nap lesz:-)) Én is izgulok, pedig már a harmadik évet kezdjük ugyanott, ugyanazokkal az óvónőkkel. Az én gyerekeim jelenleg a pozitív várakozástól nem alszanak rendesen, szóval, így vagy úgy jelentős esemény!!! Sok sikert és nyugi!!:-))

Angel írta...

Nagyon kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz ez az óvoda dolog. Remélem, hogy csupa jó élménnyel fog gazdagodni mindenki. Hajrá Barnus! Sajnos minden változás kicsit nehéz, de általában jó. Nem, nem csaptam fel a közhelyszótárt, bármennyire is úgy tűnik... :)

Barbi írta...

Idő kell ám ahhoz, hogy elszakadjon tőled, aztán biztosan megszereti.
Az apróságokat nehogy má' levágják a tulajdonosok, hát olyan édesek! :D
Ábel imád buszozni, ezért az út végén nem akar leszállni! Mindig hiszti a vége! :D

Lidércke írta...

Nagyon jók a huzigálók! :) Kizárt, hogy bárki is levágja őket. :)

Az ovikezdés az elsővel nálunk is rémálom volt. Aztán belerázódtunk - biztos ti is hamar átestek a dolgon. Nálunk ketteske készül most oviba, és egy cseppet sem izgulunk. Ez, kérem, a rutin. :)))

BCili írta...

Magam sem szeretem az állatokat eleség nélkül útnak indítani. Ki tudja milyen kárt tennének magukban, egyedül a csomagban. Jó ötlet!

kiseri írta...

De azért az elefánt nem eszi meg az egérkét, ugye...?

Oviügyben én is cidrizek... cidrizzünk együtt! ha már nem nyertem meg a közös nemkávézást...

És ezeréve el akarom mondani, mennyire odavan mindenki a táskádért! Még anyukám is, pedig neki igazán LEHHHHETETLEN a kedvéretenni, rettegek is, amikor rendel tőlem valamit, képes egy apró virág szirmának színébe belekötni az anyagon, hogy az miééért olyan??? szóval elámulva nézegette a művedet és nagyon szeretem én is és bárki, aki meglátja! A legviccesebb, hogy azt hiszik, én varrtam...:)) és olyankor elújságolom, hogy került hozzám, és mindenki csak les! bizony! Nagyon köszönöm neked!

Fércművek írta...

Jajj, megint olyan jó olvasni benneteket! Köszönök minden kedves szót! És majd mindjárt mesélek a mai csuda napról is, csak naggyon fáradt vagyok. :)

AuHal írta...

Nos én vagyok Nyuszkó gazdája mostmár. El kell mesélnem azt hiszem hogy hogyan is érzi magát nálam.
Pénteken amikor megkaptam az első utunk a Margitszigetre vezetett ahol egy pókrócon feküdve élvezte a nyarat. Szombaton kávézni voltunk amit szintén nagyon élvezett, zárójelben jegyzem meg én is, mivel mindenki őt csodálta! Vasárnap pedig elmentünk a Capa kiállításra hol szintén nagyobb volt a sikere mint a kiállított képeknek. De a legnagyobbat este produkálta amikor is az egy éves keresztlányom meglátta, nevetett megsimizte majd ráhajtotta a buksiját! Nagyon megtetszett neki Nyuszkó, úgyhogy már tudom mit kap karácsonyra ;-) Judit neked már csak meg kell varrnod, ha szépen megkérlek ;-)
Holnap pedig megyünk be egyetemre Nyuszkóval, várom az ottani reakciókat! Majd arról is bezsámolok!

Fércművek írta...

Jajj, de jó, hogy írtál!! :)) Megrendelést felvettem. Majd csak a kishölgy kedvenc színét áruld el. :))