2009. augusztus 9., vasárnap

Játékok, díjak

Gyorsan pótolnom kell néhány restanciámat.
Micinél jelentkeztem összerakós játékra. Az időhiányon kívül az egyetlen gondom csak az volt, hogy a nála felsorolt anyagok közül nekem semmi nincs itthon. Azért elővettem valami csíkos anyagot az első próbálkozáshoz. Alvós földönkívülit/szörnyet/izécskét terveztem. (Mindenki húzza alá, aminek gondolja. :) ) Az első verzióból is hiányzott ugyan a fonal, de én érzem, hogy ezt Mici el fogja nekem nézni. A második - csörgő verzióban a szaténszalagok hivatottak helyettesíteni a fonalat, mert azt még egy pici baba is csócsálhatja. :)Szóval egy csíkos fülű/csápú/antennájú űrcsörgőt varrnék:



Ejjkukknál jelentkeztem egy csomagra, amiben fércszalagot véltem felfedezni. :)

Díjat is kaptam Máriától. Itt is nagyon köszönöm neki. Nemsokára egy kicsit megújítom a blogot is és akkor majd szépen kiteszek mindent. :)

Jóccakát! :)

2 megjegyzés:

szarvasmici írta...

Éjszaka már nem tudtam megvárni, bealudtam. De nagyon tetszik, és örülök neki. Apa azt mondta, hogy ez majdnem olyan, mint amit én csináltam. Hihi. Majdnem. Az bizti tuti, hogy én is elrugaszkodtam a szokásos dolgaimtól, de nem jutottam el az űrig. :)

Fércművek írta...

Alig várom, hogy lerántsd a leplet! :)
Lehet, hogy tényleg egy hullámhosszon vagyunk?? :))