2009. augusztus 1., szombat

Kérhetsz bármit avagy fél éves a blog

Pont fél éve kezdődött ez a blog. Hihetetlen mi minden történt fél év alatt. Nehéz is lenne számba venni, de van egy-két statisztikai adat, ami ha belegondolok, elég döbbenetes. Nekem. Mert hihetetlen, hogy ennyit tudok írni, hihetetlen, hogy ennyien olvastok- mert a számok megmutatják, hogy van zugolvasó bőven :)) - és hihetetlen milyen új világ nyílt ki előttem. Ezt a részt nem fogom bőlére ereszteni, de tény, hogy nagyot fordult velem a világ és ezt Ti itt napról napra nyomon követhettétek. Komolyan azt gondoltam, hogy a kutya nem lesz rám kiváncsi - vagy max a kutyák :) -, úgyhogy nagyon köszönöm, hogy érdemesnek tartotok a nézelődésre, olvasásra.



cupcake envy képének felhasználásával

Ünnepi bejelenteni valóim közül az első, hogy családi-baráti vállalkozásban elkészült a Fércművek honlap. Kirakhatnám az "Under construction" táblát, mert lesz még rajta fejlesztés. A tervek szerint hamarosan lesz hozzá webáruház is. Itt ragadom meg az alkalmat, hogy Lacónak és Berynek megköszönjem a pislogó nyuszis projectet. :)

Már azt is tudom, hogy blogországban az ünnepelt ajándékoz és ugyan ez még csak egy fél szülinap, de ki bánja. :)
Nem szeretem én sem a kötelező dolgokat, úgyhogy nem kötöm rendszeres olvasáshoz, blogban való hirdetéshez a játékhoz való csatlakozást. (Nem kötelező, de lehet. :)) )
Sőt igazság szerint még ajándék sincs.
Az ajándékozással úgy vagyok, hogy nagyon szeretek rá készülni, szeretek csomagolni, de amit nagyon nem szeretek, az, ha mellé fogok.
Úgyhogy Ti választhattok.
Ez itt a Kérhetsz bármit játék. :)
Nem tudom, hogy ki mire vágyna tőlem, szóval itt a lehetőség, hogy megírjátok. Augusztus 17-én sorsolok és a nyertesnek elkészítem, amit tőlem kér. Jó lenne, ha a már nálam látott dolgok közül választanátok - amit én készítettem :)) -, de ha valakinek valami extra kivánsága van és minden vágya, hogy fércmódon legyen megoldva, írjon bátran, hátha sikerül összehoznom. :)

Kérlek benneteket, hogy mindenki csak egy dolgot írjon és ne legyen senki névtelen, mert ilyen névre még a férccsomagokat sem kézbesítik. :)

Szóval várom a kívánságokat kedves rendszeres-, rendszertelen-, zug -és véletlenül pont jókor idetévedő olvasóim! :))

89 megjegyzés:

helen írta...

Nagyon nagy gratuláció a sok döbbenetes statisztikához és a remek honlaphoz! Igazán ötletes!

Szeretnék nevezni a játékra :)) Én egy foltos foxterrierszerű kutyit szeretnék nagyon :)))) Lehetne?

Fércművek írta...

Ha Te leszel a nyertes, majd küldesz képet és meglátjuk mi sül ki belőle. :))

kinga írta...

Én valami kis kitűző-félét szeretnék. Ha esetleg engem sorsolnál ki, akkor csak annyi lenne a kikötés, hogy "kingásra" készítsd :)

szarvasmici írta...

Én egy közös kávézást szeretnék kérni. Ugye azt is lehet??? :)

katica írta...

gratulalok a csodas honlapra meg minden masnak is!

Koszi a lehetoseget! Nagyon nehez valasztani, szivessen elfogadnek bar mit csinalsz.

Fércművek írta...

Hááááát... :))) Azt hogy varrom meg??? :)))

Kinga: Majd gondolkozom ezen. :)

tücsi írta...

Gratula a féléves 'évfordulóhoz'!:)
Személy szerint a puzzle kitűződ okozna nagy örömöt!:)
Szép estét!

Ena írta...

Boldog Féléves Szülinapot. :)
Én is szeretnék nevezni a versenyre ha lehet én egy olyan kis nyuszikás táskát szeretnék. Vagy végülis mind1 milyen minta van rejta lehet muffin is. =)

hajnina írta...

gratulálok! :)

kedves Tőled a felajánlás!

ha én leszek a mázlista, akkor kérek szépen valamilyen 'fércműves' karácsonyi figurát :)
(nem lehet elég korán kezdeni, ugye)

Lidércke írta...

Én meg csak gratulálok a honlaphoz, és a félévességhez! :)) Nem kérek semmit - bár úgyis kapok majd. :P (Mármint a PIF-est. :) )
Jutka, áradozó mondatok tömkelege tódult a billentyűzetemre (erre varrjál gombot! :D), de csak annyit írok: köszi, hogy csinálod a blogot, varrod a mesés figuráidat. Szeretek nálad időzni. :)

Még sok-sok örömteli férces évet kívánok!

muzli írta...

Őszinte gratula a félévhez, minden nap olvaslak, legfőképpen azóta, hogy kiderült nagyjából egy napon születtünk és az idén hasonlóképpen ünnepeltünk. Én bárminek örülnék, igazán bárminek, és nagyon hálás lennék érte.

muzli írta...

Őszinte gratula a félévhez, minden nap olvaslak, legfőképpen azóta, hogy kiderült nagyjából egy napon születtünk és az idén hasonlóképpen ünnepeltünk. Én bárminek örülnék, igazán bárminek, és nagyon hálás lennék érte.

Barbi írta...

Gratulálok a jeles alkalomhoz! Egyébként nagyon sok okot adsz rá, hogy szeressünk! :D
Én nagyon örülnék egy férces zsepitartónak! :D Puszi!

Barbi írta...

Jaj, lemaradt hogy: szuper a honlap! Sok sikert hozzá! :D

Zsukka írta...

Hú, nagyon szuper a honlap! Gratula hozzá, meg a sokmindenmáshoz is :o)!
Én egy kis férctáskának örülnék :o)!

Hárpia Náncsi írta...

Ahoy!

Csudi lett a honlap:)

ÉÉÉnnekem lenne egy különleges kívánságom ha én nyernék:) Szeretnék egy "borítót" a hozsannámra. Olyat amibe belebujtathatnám meg egy különleges kis zsebecskét rá a rózsafüzérnek:))

Lacoste írta...

Szia. Ez a honlap nagyon szuper lett. Gratulálok hozzá! :) Én is szeretnék nevezni. Ha esetleg én nyerek akkor lehetne azt, hogy ne fél 1-kor gyere fel a "műhelyből", hanem egyszer elalvás előtt is tudjak jó éjszakát kívánni ! :)

PI írta...

Remek a honlap, nagyon jól megszerkesztett, és kitalált.
Hááát, ha én nyernék, akkor valami takarítós dolgot kérnék, hűen magamhoz:)

Virga írta...

Szia!

A honlapod pont olyan, mint mindened, tiszta, egyszerű és imádnivaló! Gratulálok!!

Szeretnék én is nevezni. Ha nyernék, akkor egyértelmű, mint szeretnék kérni: egy olyan csíkos béléses, kívül fácskás szatyrot, mint amilyen a P1010150-es képen látható. :o)

Még sok-sok gyönyörűséget kívánok mindannyiunknak! :o))

könyveslány írta...

Szia!
Eszméletlen jó lett a honlap, gratulálok ahhoz és a félszülinaphoz is!

Az eddigi RO módból előbújva én is szeretnék nevezni: a pöttömkémnek szeretnék motorizált férceket nyerni.
További sok-sok fél és egész szülinapot és még több fércet :-)!

Zsuzsi írta...

Döbbenetes fejlődés fél év alatt :D gratulálok a blogos karrierhez, a számtalan szép, ötletes munkához.

Az én kívánságom egy katicabogár lenne.

És mindjárt megkeresem a mélcímed, írod mágneszár-ügyben.

Nina írta...

Először is gratulálok!!! A blogodhoz is, és a honlaphoz is, mert egyszerűen imádnivaló :))) Aranyos és ötletes!

Szeretnék játszani :)
Ha én nyernék esetleg, én egy Döménét szeretnék vagy egy muffinos kuklcstartót :) Lényeg, hogy legyen benne piros vagy rózsaszín :))) (pedig nem is ezek a kedvenc színeim :D )

Köszönöm!

És kívánok még sok-sok férceléssel teli évet ;)

I írta...

Csatlakozom az előttem gratulálókhoz! A honlapod nagyon jó lett, a pislogó Nyuszkó imádnivaló. Alkotásaid nagy rajongója lettem, és szeretnék nevezni a játékra.

Ha én nyernék, akkor majd egyeztetünk, hogy táska vagy Nyuszkós kulcstartó legyen... :)

További jó munkát neked, és még több gyönyörködnivalót nekünk!

kiseri írta...

Mikre jövök én haza!? Most kezet szorítok veled és lapockát lapogatok, érzed? Szívből gratulálok a honlaphoz és a sikereidhez! És csatlakoznék Micihez...:)

mágnes írta...

Csak féléves?! H-I-H-E-T-E-T-L-E-N!!!
Annyi szépséget és ötletességet láttam itt, csodával határos, hogy mindez félév alatt.

Én is úgy szeretnék egy kitűzőt és nagyon nyerni akarok! ;-)

Rilla írta...

Féléves szülinap :-) az jóóó!
Gratulálok!
A sok szép munkához és a honlaphoz is ami nagyon tetszik!
Nem is tudom mit szeretnék ha engem sorsolnál ki, minden munkád gyönyörű. Hmm.. mondjuk egy kék zsebrémnek nagyon örülnék.

Reni írta...

Szia!

Nagyon gratulálok a bloghoz, az alkotásokhoz, és a honlaphoz is!! Igazán egyedi és ötletes minden ami a kezeid közül kerül ki.
A játékra is benevezek: a fél évvel ezelőtt nálad vásárolt muffinos kitűzőhöz szeretnék egy muffinos, reggelizős táskát :)

tallina írta...

Szia,
gratulálok a blogszülinaphoz, meg a jópofa-vicces mu nkáidhoz is :-)
Ha én nyerek, akkor én egy dömés valamit szeretnék, esetleg magát Dömét....

Judit írta...

Ez a honlap fantasztikusan néz ki!! Ötletes, humoros, ámulok, bámulok:)
Én egyik kulcstartós kislányodat szeretném:)
Boldog féléves szülinapot:)

csillacs írta...

Szia!
Én egy ideje zugolvasóként vagyok jelen és mondhatom színt hoztál a hétköznapjaimba. Fércfüggő lettem. Jó látni, hogy vannak még kedves emberek.Én főleg babákat és bábukat szülök és lehet, hogy a végén még blogom is lesz. Köszi a kedvcsinálást! Ha lehet én egy férclánykát szeretnék, olyasmit, amiket a napokban csináltál.

Anna írta...

Szia!
Grat a fél évhez:)
Hátha szerencsém lesz kávéőrültként szeretnék egy kávébögrés-muffinos táskát:))

Esther írta...

Szia!

Gratulálok a fél évhez és a honlaphoz is!
Nagyon szeretem olvasni a blogodat és nézni a műveidet, mindentől elalélok.
Ha én lennék a szerencsés nyertes egy muffinos- nyuszis táskát kérnék :)

anyahajó írta...

Nagyon szellemes a honlapod! Még sok további szülinapot kívánok neked! Magamnak pedig egy táskát gőzölgő kávéval :D Feketét, akkor egész télen hordhatnám.

patchwitch írta...

nagynagy grat!
tényleg hihetetlen, hogy 'csak' fél év volt....
én is kávéfüggő, szóval valamilyen kávés dolgot szeretnék, mármint ha lennék olyan szerencsés:D
és látni még sok-sok munkádat!

Timici írta...

gratulálok a blogod fél éves szülinapjához! a saját oldalhoz és a webáruházhoz:o)
ha én nyerek, nagyon örülnék egy muffinos, kávébögrés táskának!
köszi a játékot!:o)

Karina írta...

Szia,
szinte a kezdetektől olvasom a blogodat, alkotásaidat csak bámulom, valóban tehetséges vagy! És hihetetlen termékeny!
Szeretnék benevezni a játékba, s bár fiaim a zsebrémeidért vannak oda, nekem mégis a kukucskálós nyuszis táskád okona nagy örömet a maga egyszerűségével, persze csak ha engem sorsolnál.

martimez írta...

Én meg kérek egy "szeles időben kislányt sétáltató kutyusos"bármit,természetesen kovácsoltvas kerítéssel! :)
És gratulálok...

Edige írta...

Szeretnék én is kérni, hátha...
Az új - remélhetőleg hamar készülő - táskámra szeretnék egy lógókát, ha lehet valami nagyon színes virágot, vagy egy muffint.
Boldog fél-szülinapot!

azeszti írta...

húú, na csak győzd végigolvasni a kommenteket :)
amúgy persze én is csak csatlakozni tudok az előttem szólókhoz: gratulálok a fél évedhez és a honlaphoz, valóban nagyon illik hozzád, az alkotásaidért meg rajongok ezerrel, különösen a fás dolgaidért, szóval én ezt kérném ha esetleg nyernék (fás táska, kulcstartó, szatyor, akármi)
és persze csak így tovább!

annus írta...

BOLDOG szülinapot :) és nagyon tuti a honlap :)) jajdejóhogy lehet ajándékot kérni :) ha én nyerek, akkor állatkertet szeretnék vagy azt a válltáskát virágokkal. És jobbulást persze :)
Anna

PI írta...

Szép kis kivánságlista gyűlt össze:)
Lepjél meg mindenkit:D

Fércművek írta...

Tyű, csak győzzem a jegyzetelést! :)))

PI: Hidd el, ha lenne időm, mindenki kapna valamit. :)) Így is megint lelkiismeretfurdalásom lesz, hogy csak egy valaki kap majd ajándékot. De hát ilyen a játékok természete...

soli írta...

Nagyon szeretem e férceidet, de legeslegjobban a fákat, főleg táskán, de főleg a fákat! :-)

Csigi írta...

Nagyon tetszik a honlapod! Olyan egyszerűen nagyszerű! :))

Nekem a kutyasétáltatós táskád tetszik baromira. Naná, hogy nyernék egyet :))

krisztallit írta...

Szívből gratulálok, igazán dinamikus a fejlődés, amin keresztül mentél. A tehetséged utat tört a technika meg segített. Megérdemled a sok elismerő szót, a rajongók táborát én is gyarapítom ezúton is. Ha nyernék -mert igen szeretnék :-))- azt hiszem, valami elefántosat rendelnék tőled.

Csilla írta...

Én is beállok a sorba és minden jót kívánok, gratulálok a sok látogatóhoz, a szép munkákhoz a klassz bloghoz, szülinaphoz és úgy általábon további sok sikert kívánok.
Ha esetleg én nyernék, bár jó sokan vagyunk már versenyben, és messze még a határidő, szóval, ha nyernék akkor egy katicát vagy egy babát kérnék a kislányomnak :o)

Hauser Mária írta...

Nagy ünnep a fél szülinap. Ez egy gyerek életében is sok, és a szülőnek egy öröm, mert ilyenkor bontakozik ki igazán a gyermek. Biztos, hogy ez a blog is olyan, mint egy mindent elérni akaró gyerek. Csak kívánom, hogy legyen erős és látogatott a blogod. Üdv. Mária
Én a zsepi tartót kérném, ha már lehet.

Babra írta...

Grautula a fél évhez és a csodákhoz amik kikerülnek a kezed alól! Muffinos vagy fás szatyorra lenne szükségem:D

Cat írta...

Én is csatlakozok a gratulálók táborához, a honlap és a blog egyaránt nagyon tetszik. Masszívan zugolvasód vagyok én is :)Csudajó dolgokat készítesz.
Ha véletlenül nyernék, az ovisaimnak remek lenne egy zsebkendőtartó-doboz. :)

Cinella írta...

Először is nagyon-nagy gratula a fél éves születésnaphoz! Én egy rendszeres zúgolvasód vagyok, de mivel mindenkit bátorítottál a játékra, így jelentkeznék. Nekem a zsepitartód tetszik nagyon, egy olyannak szívesen lennék kis gazdája. Ja imádom a rózsaszínt és mindent ami csillog! ;-)
ui: a honlapod is nagyon tetszik!

niniel írta...

Ez a blog az első, amit mindig megnézek és nem véletlenül!:)
A honlap pedig nagyon tetszik! Olyan kedves, mint a többi alkotásod! Gratulálok hozzá!
Ha esetleg én lennék a szerencsés nyertes, egy táskának örülnék, amin egy nyuszi épp szemet vet egy muffinra..:)

Vacskamati írta...

Grrt a félévhez!! Én is mindig elámulok, mennyit tudsz írni.. :D (Tekintve, hogy gyerekszám megegyező, s Te varrni is többet varrsz..) Az Erő Veled van.. ;)

Szóóval én is kérek bármit, de csak akkor merem elárulni mit, ha én leszek a nyertes... :D

U.i.: Az egyéves szülinapra összehozod a szóellenörző kódokból a verset? :D

Névtelen írta...

Pár hetes zugolvasóként én is gratulálok - nemcsak a honlaphoz, de szebbnél szebb alkotásaidhoz is!

... és persze beállok a sorba, hátha sikerül egy férc-állatkát nyernem:)...

"Zug" Edina

szilvi írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
szilvi írta...

Én is gratulálok a félévhez! A honlap szuper lett! Ha pedig én lennék olyan nagy mázlista, akkor mindenképpen Csimpit kérném. :)

Anais írta...

Azt sugta Valaki :D hogy probalkozzam itt, hátha szerencsém lesz! o:)
Muffinos hosszufulu táska minden vágyam és augusztusban tényleg van névnapom :))))

Noresz írta...

Hát én is szívből gratulálok mind a szuper honlaphoz, mind a blog-születésnaphoz, és a sok olvasóhoz!!
(ha véletlen nyernék, bár nem szokásom, én is egy kistáskát szeretnék muffinnal)
További minden szépet és jót kívánok!

csokigolyo írta...

Szia!

Gratulálok a szülinaphoz!! Imádom a munkáidat.
Ha én nyernék, elsőre egy férc-mopszlit kérnék (engem megnevettet az ábrázata), de mivel olyat még nem láttam, egy olyan majmocskával is nagyon boldog lennék!
További sok sikert kívánok!

Niro írta...

Én is beállok a sorba, mint rendszeres zugolvasó :-)
Kedvenceim a nyuszis táskák és a mackók.
A honlap pedig szuper lett!

Erzsébet írta...

Boldog féléves szülinapot!
Angem legjobban az atáskád fogott meg, ami egy kutyasétáltatást ábrázol. Nem pont azt, de valami olyasmit szeretnék!

Rita írta...

Gratulaaaa a szülinaphoz!!!! :o)
Én egy jegesmedvét kérnék, mert most egy portól szürke jegesmedvével alszom, aki már 25 éves, és kezdi nem jól viselni a strapár, és nyugdíjazni kéne :o)
Puszi!

Sziranszki írta...

Szia!
Én is gratulálok a bolghoz, honlaphoz. Szeretnék jelentkezni a játékra is, ha szerencsés lennék, akkor egy táskát szeretnék, nyuszival, gyerek méretben, kislánynak. Köszönöm a lehetőséget!

Pásztohy Panka írta...

Nagyon szépek az állatkáid!!!
Az én kívánságom egy kismajom, vagy egy pingvin:))
Szeretem a meglapetéseket, szóval mindegy melyik. És gratulálok a bloghoz!!!

Renkovic írta...

boldog félévfordulót
ha én nyernék egy elefántos kulcstartót kérnék
mindenkinek hajrá ;)

Eve írta...

Hűű,de szeretnék nyerni :) Mindegy mit, csak békás legyen :) Lehet félbéka, egész béka, táskás béka, kitűzős béka, bármi...

Nagyon boldog félévfordulót kívánok :)

Eve

agicaa írta...

Szia!
Én most találtam ide hozzád, nagyon tetszenek amiket csinálsz! Gratulálok a fél évhez!
Beneveznék én is, ha már pont játékidőben találtam ide...:)
Én egy Zsiga Csigának örülnék, ha én lennék a szerencsés...:)

Katalin Gunglné írta...

Szia! Nagyon GRATULÃLOK! A munkaidat imádom! Kulcstartóim szuperek! A játékra szeretnék nevezni, kisautót utasokkal szeretnék.:-)

norcsella írta...

Szia!
Először is gratulálok a nagy naphoz!
Másodszor én egy zugolvasó vagyok! :o) De nagyon szeretek idejárni. Jó a nem szokványos, egyen dolgokat nézni.
Harmadszor a honlap valami csoda. Olyan igazi fércművek!
Negyedszer úgyis lehet játszani, hogy most nem tudom mi legyen az az egy? :o)

Betti írta...

Grat a szülinaphoz!

Csimpit szeretnék. :)

Angel írta...

Én mostanában átmentem zugolvasóba, de azért azt nem tudom megállni, hogy ne gratuláljak ehhez a félévfordulóhoz. Csábító a lehetőség, hogy kérhetek bármit, de már annyi mindent kaptam, hogy nem szeretném mások elől elvenni a lehetőséget. Szóval én csak eldúdoltam a Happy Birthdayt, félig.

Ui: A honlap is csuda jó lett :)

Ágnes írta...

Gratulálok Neked, mint a nem is tudom hanyadik zugolvasód :)) Mindig is csodáltam a kreativitásodat, imádnivaló vagy minden kis ölelgetnivalóddal együtt :)
A honlapod nagyon egyszerű, de így aranyos. Csak így tovább!
Aztán, ha nyerek.. régi álmom egy bálnás műbőr rohangálós kistáska. Jó dolog úszkálni az embertömegben :))
Minden jót!

Aranyalma írta...

Én egy többszörösen véletlenül erre tévedő vagyok, amint látom, még épp időben. :)
Tartalmas fél évet tudhatsz magad mögött, visszaolvastalak.
A honlapodhoz gratulálok, és hogy ne mulasszam el a sok érdekesség születését, inkább rendszeresen fogok rád nézni. :)
Boldog feledik születésnapot kívánok, és ha netán véletlenül engem sorsolnál ki, egy kottás fülű nyulat kérnék. Nem magamnak, a lányomnak.
Köszönöm a lehetőséget!

Enikavics írta...

Csatlakozom Angel-hez, kedves Sebi gratulálok az eddigi alkotásaidhoz, nagyon szeretem őket! Még sok kis társat kívánok nekik, Neked pedig hatalmas ünnepi ölelést küldök!

ui.: Csudaklassz az oldal!:)

Kekezust írta...

Én vagyok az éppen időben idekeveredett... :-) a munkáiddal már találkoztam a Meskán, de az oldalad még nem láttam eddig.
Írok én is, hátha... kicsi lányom nyúlfüggő, ilyen dögben gondolkodnék. A legfontosabb pedig: gratulálok a munkáidhoz! És még sok (fél)szülinapot!

lúdanyó írta...

Most keveredtem ide hozzád Raindroptól és le vagyok nyűgözve :)
Nagyon tetszenek a munkáid, gratulálok a blogodhoz is! Ha már játék és ki tudja, hogy kinek kedvez a szerencse, akkor én is választok :) Egy kistáskát szeretnék tőled. Hogy milyet? Majd megbeszéljük :)
Szia és gratulálok!

Kovácsné Julcsi írta...

Gratulálok a sikereidhez!
Csíkos-pöttyös hosszúpántos/átvethetős táskát szeretnék!Köszönöm a lehetőséget.

Eszterke írta...

Én is idetévedek elég gyakran és gyönyörűek amiket csinálsz. Ha én lennék a szerencsés egy nyuszit szeretnék ha lehet :)

Annus írta...

Szia, én is szeretnék jelentkezni:-)
Az a kockásfülű, szemüveges nyuszi teljesen elvarázsolt:-)
puszi
Annus

Ágnes írta...

Hátha beleférek még a sorsolós csuporba... bár úgy nézem legalább veder kell ide. :)
Eddig a munkáid nyűgöztek le, most már a honlap eredetisége is és hogy mit kérnék, ha kérhetnék?
Hááát, talán egy kutyaséláltatóskislányos képet vagy egy virágraszállólepkés táskát vaaaaagy... lehet egyáltalán e sok szépség között dönteni?

Prücsök

verus írta...

Gratulálok a féléves évfordulóhoz! Ez idő alatt sok-sok szépséget láttam már nálad, sőt boldog tulajdonosa lettem egy fércfa kulcstartónak is:) Azt hiszem, ha nekem kedvezne a szerencse, legjobban egy szatyornak örülnék tulipánokkal és egy feketerigóval. További jó alkotást, tervezgetést kívánok!

hordosv írta...

Gratula a félévfordulóhoz:)Szorítok a hétvégén nagyon,még az is lehet, hogy meglátogatlak:)

Én egy Fércfánira vágyom nagyon, az is jó ha táskás.

rojalka írta...

Gratulálok a fél évhez!!!!!
Én egy zöld szemüveges nyuszikát szeretnék.

Sok sikert a hétvégéhez!!!!!

Raindrop írta...

Beszállhatok? :)

Hóemberes telefontokot, pénztárcát, vagy tatyukát választhatok? Imádom a havat az esőt! Amelyiket a legkönnyebben eltudod készíteni. Ha nincs hóemberes, jó lesz a kutyás is. :)

Szeretettel gratulálok, és nagyon sok sikeres évet kívánok neked. Legyen sok örömed a blogolásban, és a gyönyörű+cuki munkáidban!

Orsolya írta...

Gratulálok a félévhez!
Jó wamp-ozást kivánok vasárnapra!
...és ha én lennék fortuna favoritja egy fás zsepitartót szeretnék...

Lassan itt a nagy nap, szombaton nászajándék fércautó megérkezik:)

VacskaMati írta...

Kukucs,
jottem sorbaallni a gratulalok nepes tomegebe, es akkor maris mondom a kivansagomat, ami nem fog meglepni: Kiskisasszonynak szeretnek egy sajat Kerekerdo-hatizsakot:)
Alternativakeppen oviba hordos zsakot/szutyot/izet (nem tudom, mi kell egy oviba, ugye meg csak 2 eves) nyerni, ha sikerul:)

koszi:)

J.

Era írta...

Szia!

Én MA találtam rá az oldaladra, és fel is iratkoztam rögtön rendszeresnek, mert az leszek!
Nagyon örülök a blogodnak, és hogy még fél éves is, az pláne jó!!:)
Megyek is, és elkezdek visszafelé olvasni, mik történtek eddig!

Dorottya írta...

Szja Judit...

Nekem a kívánságom az lenne, hogy már régóta szeretném meglepni a barátnőmet valami igazi csajossal...azt hiszem ez egy igazi közös-barátnős táskában nyilvánulna meg.
Pusziii
Dorottya

gemkapocs írta...

Gratulálok a blogodhoz!
Nagyon helyesek az alkotásaid!
Nekem legjobban a fa motívumos és nyuszi mintás dolgaid tetszenek, egy hosszú fülű szatyornak fa vagy nyuszi mintával nagyon tudnék örülni.

kinga írta...

Fúúú de sokan írtak, és fúúúúú, azt hiszem elég kicsi esélyekkel indulok :))
De ezek szerint ma lesz a sorsolás. Úúúgy izgulok :)