2009. augusztus 26., szerda

Meglepetés magamnak :)

Nem tudom megállni, hogy meg ne mutassam őket, pedig még pár napig várniuk kell rám, hogy készítsek belőlük valamit. :) Ma hozta a posta. Nem tudtam megállni, rendeltem mintás, csillogós filceket messzeföldről. Azért a skót kockás viszi a pálmát, de azt hiszem együtt lesz majd szép. :)


Délután kaptam egy kis kimenőt a fiúktól, mert a helyi turikban 50 és 70%-os leértékelés van. Alapvetően anyagot vadásztam, de ezek a kis kincsek is az utamba kerültek, úgyhogy hamarosan várható egy szerencsemalac, egy oroszlán, egy csiga, egy szuperhős, meg még ki tudja mi minden feltűnése. :)
Inspiráció cimkék formájában:



Zsebrémet még valaki? :)

5 megjegyzés:

Julcsi írta...

Képzeld! Hétvégén voltunk Szombathelyen a Savariá-n. Többször is végigmentem a kézművesek között (nagy csalódás egyébként), egyszercsak felfigyeltem valami ismerős dologra: a bőrből készült zsebrémeidre, azaz arra nagyon hasonlítókra. Forgattam jobbra-balra, de sehol nem találtam rád utaló jelet. Viszont másra utaló jelet sem, mindössze egy táblácskára volt kiírva: hand made.

Fércművek írta...

Megnézném más rémségeit... Egyébként volt hozzájuk jellemzés is vagy csak "jellemtelenül" rémisztgették az arrajárókat? :))

Julcsi írta...

Nem, egyáltalán nem válalták magukat. Csendben lapultak egy állványon.:))

Barbi írta...

:D

Judit írta...

Nagyon jók:)