2009. augusztus 30., vasárnap

Naszóval...

hogy miért is volt jó napom pénteken? :)
Na, de ne szaladjunk ennyire a dolgok elé. :) Délelőtt oviban voltunk. Barnus szó nélkül, szépen játszott, végig néztünk mindent, ami fontos lehet neki, mégis köszönés nélkül, mérgesen jött el, hogy márpedig ő nem jön ide vissza. Holnap mennünk kellene, de hétvégén olyan klasszul megfázott, hogy szerintem csak beadjuk a kötelező dolgokat és már jövünk is haza. Nincs komoly baja, de én sem szeretném ha más úgy köhögne mellette, ahogy ő most. Dolgozik a kis tudatalattija...


Az első napon Ambrus is elkísérte a kapuig. :)

Aztán alvásidőben anya nyakába vette a várost és sok-sok kedves emberrel találkozott. Külön öröm volt, hogy mindenki örült a táskának, amit kapott. Hát ennél nagyobb öröm engem sem érhet, úgyhogy ilyen jó hangulatban találkoztam Kwanderával. Bizony-bizony, ilyen jó volt nekem. Sőt, még ajándékot is kaptam, amit azóta is csak nézegetek, simogatok meg csóválom a fejem, hogy ilyen jó dolgom, hogy lehet? :)) Íme:


Ezeket a csodákat kaptam Tőle. Itt is nagyon köszönöm! Az csak hab a tortán, hogy jót beszélgettünk, jót ettünk-ittunk, aztán kicsit raboltam az idejét, de ezt szerintem már megbocsátotta. :))
Útközben rájöttem, az a jó ezekben az anyagokban, hogy a gyönyörű gyapjúk teljesen a telet idézték fel és rögtön forró teára vágytam, a yacht club textiljei pedig a nyarat hozták vissza és már nyúltam is a citromfacsaróért, hogy egy jó kis limonádét készítsek. Egy szó, mint száz, lesz miből dolgoznom. Hamarosan érkeznek a pihe-puha nyuszifülek, téli madárkák és még ki tudja mi minden lesz belőlük. (Már ha lesz szívem beléjük vágni. :) )

Kwandera, ezt pedig Neked készítettem. Tudom, hogy Te csodákat művelsz a bőrrel, de hátha van kedved ehhez a műbőrős-cicás-rohangálóshoz. Mert láttam, hogy van szép nagy táskád, hát most lehet egy kicsi is. :))



A képeken nem nagyon látszik, de padlizsános színe van a táskának élőben. Remélem tetszeni fog...

Holnap megmutatom a barátság blokkomat. :) Jóccakát!

8 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nincsen itt a bejegyzés, csak acím, kérem szépen.

Fércművek írta...

Már itt is van, csak rossz gombot nyomtam. :) Ezt teszi a fáradtság. :))

kwandera írta...

Ó Te Nyúl! :))...igazán nem kellett volna, szóhoz sem jutok... Az a cicccca!... és a padlizsán az egyik kedvencem! ...és a halacskamaradvány!! Nagyon tetszik! Köszönöm!
...Miért nem hiszed el, hogy nem raboltad az időmet??? ;)
(holnap írok)

Barbi írta...

Ez a cicás tatyó is szuper! :D
Olyan szépek a fiaid! :D

Lidércke írta...

A táska maga az álom egy macskafannak. :)))

Fércművek írta...

Igen, gondoltam, hogy a cicásoknak be fog jönni. :))

Ambrus kicsit komoly a képen, de Barnus volt a lényeg, hogy ezen legalább félig mosolyog. A többi képen még ennyire sem volt lelkes... :)

krisztallit írta...

Akkor ovi félsiker, ha jól értelmezem. Az én fiam is egy napot célzott meg eltölteni az oviban :-)) Komoly betegségei nem voltak, de rendszeresen megfázott- anyukám megfogalmazása szerint: "mindig elintézett magának egy kis szabadságot".
Már alig várom a blokkodat, nagyon kíváncsi vagyok rá, mit bújtatsz bele?! Szépen gyűlnek a darabkák.

Edige írta...

A táska egyenesen szuper!