2009. augusztus 11., kedd

Nyert a hóember!

Szóval milyen is, amikor összeáll a kép? Valaki téli fércfigurát kért a játékomban, ha ő nyerne, erről eszembe jutottak a férces ötletfüzet karácsonyi oldalai és akkor vasalásnál elém ugrott a cimke, hogy most már aztán valósíts meg. :)


Így nyár végén hóembert öltögettem nagy örömömre. Olvastam, hallottam, hogy másoknál is egész évben lehetne Karácsony. Hát én is ilyen vagyok. Elég későn szedtem le a karácsonyi dekorációt, de elárulom, egy kis fa állandóra ki van állítva a lakásban egy eldugott helyen. Amikor még rendszeresen hallgattam zenét, nyáron mindig elővettem a karácsonyi cédéket, csak a feeling miatt. Hogy tudjam van miért túlélni az utálatos nyarat. :)
És tegnap eszembe jutott egy csoda, miközben varrogattam. Évekkel ezelőtt a tanítványaimmal jártam Londonban. Akkor találtam rájuk. Nem véletlenül, mert tudjuk, hogy olyanok nincsenek. Szerintem hasonlóan Karácsony mániások alapíthatták a The Christmas Shop nevezetű helyet, ahol egész évben, hétfőtől vasárnapig állnak a karácsonyimádók rendelkezésére. :) A honlapjuk nem olyan klassz, mint a bolt, de sebaj.

Egyébként remek ötleteket írtatok, úgyhogy komolyan elgondolkodtam néhány megvalósításán. Köszönöm! :))

6 megjegyzés:

Barbi írta...

Én nem agyaltam, hogy min lehet a címke, de a hóember nem jutott volna eszembe, hisz most a nyárra vagyok beállítva! :D Nagyon szuper! :D

Zsuzsi írta...

Ó, de jó, tudok kicsit a te fejeddel gondolkodni :D de azért vicces lenne a sárkányon is, nemde?

rojalka írta...

Nekem se jutott eszembe a hóember.
Nagyon cuki lett!

Csigi írta...

De cuki!! Tök jó lett!

Raindrop írta...

Nagyon bitang! :DDD

Zsuzska írta...

Nem vicc, nálunk is vannak olyanok, akik egész évben a Karácsonyt várják. Kukkants csak be ide: http://www.nlcafe.hu/forum/?fid=441&topicid=40723
Most éppencsak csordogál a topik, de október táján felélednek/feléledünk és láss csodát!
A hóembered pedig nagyon tuti, úgy október környékén majd tedd fel újra, csak úgy motiváció gyanánt!