2009. augusztus 17., hétfő

Sorsolás

A várva várt. :) Gondoltam majd videóra vesszük, a tündéri ördögfiókáim majd segítenek a sorsolásban mindenki nagy boldogságára, de ugye az élet... Nincsenek itthon. A Wamp idejére nagymamához mentek, aztán ott maradtak éjszakára is és még ma sem jöttek haza. Úgyhogy apát kértem meg, hogy húzzon egy nevet. A 20. megjegyzéstől éreztem, hogy nem járható út, hogy a sorsolás napján kezdek el jegyzetelni, mert csak jöttek és jöttek a kívánságok, úgyhogy mindenkinek jutott egy cetli. Folyamatosan írogattam a neveket, a cetli másik oldalára pedig a kívánságokat. Nagyon köszönöm, hogy ennyien játszottatok! Azért hihetetlen szám ez a több mint 80 kérés. :))

És akkor a nyertes:


És a kívánsága:


Sajnos semmit nem tudok a nyertesről, úgyhogy remélem, hogy mielőbb jelentkezik, hogy megbeszéljük a részleteket. :) Természetesen egy kis türelmet kérek tőle, hogy kész legyek a táskájával. :) Gratula!

Piszok jó kedvem van a fáradtságom ellenére, úgyhogy másnak is szeretnék kedvezni. :) A Meska boltomban minden féláron van. Ez a kis Jókedv Akció két napig tart. Aki szeretne, most éljen a lehetőséggel. :)))

A tegnap után azt hittem, hogy nem lehet fokozni a hangulatomat, de Farscape Timinek sikerült. A postást mindig messziről meghalljuk. Ez ma is így történt. Ki is battyogtam a szokásos számlacsomagért, de nagy meglepetésemre számla helyett meglepetéscsomagot kaptam:


Naggyon szépen köszönöm! Az anyag, a gombok, a szalag, az ollóőr, amit én szerintem tűpárnának is fogok használni :) és a katica is nagy-nagy meglepetés volt és nagyon tetszenek. Köszi!!!

Holnap mutatok valamit, ami tőlem merőben szokatlan lesz, de a megrendelés, az megrendelés. :)

10 megjegyzés:

Mici írta...

Gratula a nyertesnek. Azért ígérd meg, hogy egyszer kávézol velem.
Na a WAMPhoz meg nem is tudom mit mondjak. Örülök, hogy jó napod volt. A találkozások... Ezt a részét a dolognak nagyon irigylem Tőled. Szeretnék egyszer én is elmenni, nem árulkodni, hanem csak úgy nézelődni. Biztos baromi sok fura alak van. És hát jó lenne, ha akkor ott lennél Te is. Gratulálok a sikerhez, és biztatlak, hogy ne hagyd magad, ez a Te utad!!!

Fércművek írta...

Megígérem, de ha nem gond, akkor én majd max. készítem vagy rendelem Neked, mert én nem szeretem. Csak az illatát. :) De a találkozás szempontjából nincs jelentősége, hogy iszom vagy illatozom. :)

anyahajó írta...

Szerető gazdája lesz a táskának, én ismerem. Ha véletlen nem jelentkezne, tudok szólni neki. :)

Barbi írta...

Olyan jó vidámak a bejegyzéseid mostanság! Persze máskor is, de most nagyon! :D
Gratulálok a nyertesnek! :D

verus írta...

Úgy látom eltűnt az előző bejegyzésem:( Szóval gratulálok a szerencsés nyertesnek!

Nina írta...

Gratulálok a szerencsésnek :))

soli írta...

Ó, hát köszönöm! El sem hiszem! Lesz igazi Fércműves fás táskám! :-) És tényleg nagyon fogom szeretni! :-)

Mici írta...

Oké, hagyjuk a csudába a kávét, úgysem az a lényeg, hanem ami körülötte történne. :)

sbszörnynekjó kis név a szóellenőrzőben: DIDEFLO

Mici írta...

Fentebb egy aprócska példa arra, hogy miért kommentelek egyre ritkábban. Ha nem figyelem, hogy a leütött billentyű megjeleníti-e a betűt, akkor ilyen szavak jönnek ki a kezem alól. Ha igazán pontos akarok enni, akkor k. 10x annyi időbe telik. Beteg a billentyűzetem. :(

kiseri írta...

Gratulálok én is!
És a közös nemkávézásból ne hagyjatok kiiiii!!!