2009. augusztus 26., szerda

Táska hegyek :)

Ők mind megrendelésre készültek. Újdonság a zipp a tetejükön és, hogy A/4-es fér beléjük.


Mielőtt mindenki dicsérni kezdene, meg bizonygatni, hogy ugye nem is nehéz zippet varrni, be kell vallanom, hogy nem is én varrtam bele. Azon egyszerű oknál fogva, hogy mindent azért az én gépem sem bír - felül 4 réteg műbőr... - , na meg nem megrendeléseken szeretnék bénázni. Elég a többit összevarrnom. :)
Mostanában zaklatok egy kedves bőrdíszműves urat. Először csak ringlizni mentem hozzá, de mivel egyre több kérdésem van, egyre többször megfordulok nála. Mindig megkérem, hogy segítsen ebben-abban, ő meg mindig le akar ültetni a géphez, hogy csináljam meg, ne csak beszéljünk róla. Nagyon kedves. Már másnál is éreztem, hogy az emberek nagyon szeretik, ha valaki érdeklődik a szakmájuk iránt. Emlékszem a varrónénink milyen boldog volt, amikor a gombbehúzást mutogatta nekem. Gondolom rajtam kívül a kutya sem érdeklődött ilyenről már évek óta. :)
Szóval érzem, hogy fogok még jobb táskákat is varrni. (Mert kemény kritikus is. Kedvesen, de mindig elmondja, hogy legközelebb mit kellene máshogy.)
Arról nem is beszélve, hogy szakszavakat is tanulok az izé, bigyó, nemtudommi és a többi általam használt kifejezés helyett. :))

11 megjegyzés:

Lidércke írta...

Cipzárt szépen bevarrni igenis nehéz dolog. :) Nekem is kéne egy ilyen bácsi, aki segít, és hajlandó átadni a tudását is... (sóhaj) :)
Klasszak a táskák, szokás szerint. :)

Edige írta...

A táskák nagyon jók lettek. Jó, hogy van egy ilyen aranyos segítőd.

Barbi írta...

Ez tök jó, hogy találtál valakit,aki ért hozzá és még kedve is van segíteni! :D És igenis, jók lettek! :D

Esther írta...

Nagyon jók lettek a táskák, csak irigykedek :)
Hagytam neked üzenetet a blogomban (bár nem most volt).

Fércművek írta...

Köszönöm!! Egy kis limonádé mindig jól esik. :)
Ahogy a segítség is! Tényleg nagyon jó, hogy vannak önzetlen emberek, akik még segítenek is. :)

kiseri írta...

Tényleg aranyos lehet! És a gyógyszerészed is... mi a csudát szedsz, hogy ennyit tudsz alkotni??? Én is kéreeeek!!!

Anais írta...

Óóóóóó, sürgösen meg kell hogy látogassalak, úgy érzem óóóó :)))

Cicurka írta...

Nagyon klasszak! A hagyományos:*) kukucskálós a kedvencem!

bari írta...

nagyon jól néznek ki! hajjj most megihlettél, megyek is rajzolgatni ;]

Tündérlátta írta...

Ez a kukkantó nyuszi:-)

Fércművek írta...

Kiseri: Nincs gyógyszer, ez egyszerű megszállottság. :)

Anais: Igen, már csak rád vár a régen áhított hosszúfülű, mégha nem is nyuszi. :)

Többiek: Nagyon örülök, hogy tetszenek! :)