2009. augusztus 6., csütörtök

Varrtam egy kis zenét :)

Szoktam nézelődni az Etsy-n. Gondolom ezzel sokan vagyunk így. Azt hiszem nagyon sok pénzt el tudnék ott (is) költeni, de eddig megtartóztattam magam. Ezerféle dolog tetszik, de mostanában az anyagok után szoktam a leginkább vágyódni. Aztán nem bírtam magammal, rendeltem.

Egyik este itt ült mellettem nyuszkó is, amikor meglátta ezt az anyagot. Rámnézett és nagy örömmel csak annyit mondott, hogy ez mindenféleképpen kell az új ruhatárába, mert ez zene füleinek. :)) Frissiben meg is rendeltem neki. Egy kis csiripelő barátjával együtt örültek az anyagnak:






Persze volt más is a csomagomban, de azokat majd később mutatom meg. Újabb jó tapasztalat volt, hogy a tengerentúlról hamarabb ideér a csomag, mint néha itthonról.

Vannak napok, amikor azt hiszem kreatívkodás címszóval csak a megépített Lego dolgokat tudom megmutatni, aztán persze belefér a napba egy-két újdonság, de ezt azért megmutatom a kupac között. :)

14 megjegyzés:

szarvasmici írta...

Hehe, a nyulak már a spájzban vannak... Vagy a Legot foglalják el legott. :)
Komolyan mondom, hogy ezek a Te ötleteid az agyamelhajintós kategóriába tartoznak. Zene a füleinek... :))) K..va jó.

Esther írta...

Annyira, de annyira... nem is tudom szavakba önteni. Imádom a zenét, 100 éve gitározok, ez isteni!

kinga írta...

nyuszkó háta a legjobb :)

Mária írta...

Szia!KÉRLEK NÉZZÉL BE HOZZÁNK, MERT DÍJAT KAPTÁL TŐLÜNK.
Üdv. Mária

Lidércke írta...

:)))) Csúúúúcs! Mici leírta a lényeget. Én is hasonlóképp érzek. :)

Fércművek írta...

Tudtam, hogy lesz, aki értékeli. :)) Köszi!

Rita írta...

Jaj, ez ZSENIÁLIS!!!!!!!!!!!! Zene füleimnek, hehehehehehe, imádom!!!! :o) :o) :o) :o) :o) :o) Köszönöm, még szebbé tetted a napom!!!!!

Timici írta...

nyuszkó nagyon helyes lett, az 5let pedig szuper, a lego nyuszi is jópofa:o)
kíváncsian várom a többi szuper anyagod miben ölt formát:o)

Dorottya írta...

nekem is nagyon tetszik a zene-nyuszkó:)
hangjegyetcsiripelő kis barát nagyon aranyos a jobb popsin:) :P
pusziii

Raindrop írta...

Csuda édes!!!
Fenekén a csiripelő madárka??? :DDD
Tuti kedvenc!
Szerinted ilyen lesz a meskán? Párom gitár tanár, ráakasztanék neki egyet a hangszerre. :)

Fércművek írta...

Raindrop:
Most azért nem teszem fel őket a Meskára, mert a Wampra szánom őket. Majd a Wamp után elárasztom a Meskát a megmaradt darabokkal. :) De ha esetleg kijössz, akkor lefoglalom Neked. :)

Raindrop írta...

Tegnap éjjel körbenéztem a képeid között is a Flickr-n, hát kár volt. :(
Annyi mindent találtam... :D
Most körbeküldtem a csajok között. Majd légyszi tájkoztass akkor a Meskáról mindenképp. A wamp-ra nem tudok most felmenni, itt vagyok Balatonszemesen.
Sikeres piacolást! :)

krisztallit írta...

Mennyi mindenkinek el tudnám képzelni ajándéknak! Mondjuk nincs sok zenész gyerek vagy felnőtt a családban, de hát ez nagyon mutatós, klassz ötlet megint tőled.:-)))

Nova írta...

Gyönyörű és nagyon ötletes a zene-nyuszi. Alapvetően mindent imádok, ami a zene felhasználásával készül :)