2009. augusztus 16., vasárnap

WAMP

Igazság szerint nem is tudom hol kezdjem. Egész nap szinte csak mosolyogtam. Az első számú cél az volt, hogy visszajöjjön az asztalpénz. Jelentem visszajött, meg még. Ez is fontos, de ennél történtek sokkal fontosabbak is. :)


Egész nap fotóztam volna az arcokat a stand előtt. Hihetetlen jó reakciók voltak, édes mosolyok, hangos kacagások, kedves emberek, mégkedvesebb szavak - magyarul és angolul is. :)

Az első vásárlókat nem fogom elfelejteni. Két pasi. Megnézték a zsebrémeket, aztán persze mentek tovább, de fél óra múlva elkelt az első három. A térképükből és a tört angolságból nézve messze földre utaznak majd ajándéknak. :)
A legkelendőbbek egyébként a zsebrémek voltak.
Kwanderának nagyon köszönöm, hogy 1. meglátogattak, 2. ő volt az első és egyetlen, aki magától mondta, hogy tojásos nokedli. :))) (Előtte egy régi törzsvásárlómra ráerőltettem, hogy mondja ki, de az nem volt az igazi. :)) )
És akkor itt folytatom a felsorolást, hogy még kiknek örültem, mert - ha csak futólag is -, de találkoztam Kdattával, Ledannával, Theiával, Panyi Zsuzsival, Könyvészet Dórival, Anyahajóval, Zsukkával, Lédával. Nagyon sajnálom, hogy csak rövidre sikerült a találka, de akkor éppen sokan voltak. :(

Ami még a hihetetlen kategória az az, hogy én kaptam ajándékokat. Egy kedves hölgytől, aki az unokáinak nálam vette meg az elkövetkező ünnepekre az ajándékokat, kaptam általa horgolt csodálatos díszeket és Milim Cili a Meskáról is meglátogatott egy nyuszis ceruzavéggel és családjával együtt. Itt is köszönöm Nekik a kedvességüket!


Egy másik kedves történet egy francia lánnyal történt, aki már harmadszor álldogált a standnál egy lány macit szorongatva. Megkérdezte tőlem, hogy szeretem-e a borokat, mert pénzük az nincs, de van boruk a saját pincészetükből. Én ugye nem iszom, de láttam, hogy naggyon szeretné azt a mackót, úgyhogy Anaisra néztem ,hogy ő meginná-e? Bólintott, úgyhogy megköttetett az üzlet. :)


Aztán volt kedves déli fiú tört angolsággal - magunk között már csak Antonionak hívjuk, pedig be sem mutatkozott :) - , aki egy pillanat alatt beleszerett Füstibe, a sárkányba és már vitte is, majd kedvesen mondta, amikor kiderült, hogy én varrtam kézzel, hogy minden fillérjét megérdemlem a vételárnak. :)

És jött Pirinkó, akinek tulajdonképpen Piroska készült és meglátta és magához ölelte és már vitte is motorozni. :)

Ja, és nagyon jó volt látni már megvett táskákat a kedves új tulajdonosokon, vagy csak az új tulajdonost, akin most nem a táska volt, de eljöttek engem is meglátogatni.

El ne felejtsem megemlíteni az asztaltársamat, Soós Andreát. Nagyon örülök, hogy mellette töltöttem a napot. Csuda jó móka volt! :)

Szóval csuda dolgok történtek és nagyon örültem, hogy ott voltak a szüleim és barátaim hosszabb-rövidebb ideig. Köszönök nekik mindent!!!

Biztos rengeteg dolgot kihagytam, mert még rengeteg dolog történt, sok-sok emberrel találkoztam, de annyira fáradt vagyok, hogy benne van a pakliban. :)

Búcsúzás előtt egy After kép, ha már volt a post elején Before. :)) A fa kicsit csupasz. :)


27 megjegyzés:

vadjutka írta...

Gratulálok!
Én is találkoztam a babákkal: a gyűrűim között matatott egy kislány és egy piros babát szorongatott (Piroska volt a neve), amit rögtön megismertem. Annyira ragaszkodott hozzá, hogy megmutatni sem akarta :-).

Kata írta...

Én is gratulálok!
Nagyon örülök, hogy ismét találkoztunk, és szívből örülök a sikerednek!! :o)))

Anais írta...

Annyira klassz nap volt! Jó volt látni a sok mosolygó-kacarászó emberkét! :-) És ez a boros sztori annyira kedves volt a szivemnek...igazi csere-bere :)

Ja, a szóellenőrzőm: sownesse

vadcic írta...

Most egy díjjal is megjutalmazlak,megkoronázandó a napodat!
http://vadcic.blogspot.com/2009/08/limonade-dij.html

Zsuzska írta...

Látodlátod!? Ügyes vagy nagyon, gratulálok!!! ;O)

colette írta...

Meg volt a beavatás, és az álom sem jött be-megjegyzem az álmok mindig az ellenkezőjét jelentik:-)))
További szép sikereket kívánok!!!

ildikoh52 írta...

Sokat gondoltam rád, hogy milyen is lesz ez az első alkalom... Nagyon örülök, hogy ilyen jól sikerült!!! (és nagyon sajnálom, hogy nem lehettem ott).

További boldog alkotást!

Tündérlátta írta...

Gratulálok!!

Dia írta...

Szia!
én is ott voltam és élőben megcsodáltam a termékeidet - már amennyire hozzáfértem az asztalhoz és nagyon szép volt minden!
Gratulálok!

Barbi írta...

De jóóó! Úgy örülök, hogy ilyen sikeres volt az első Wamp-od! :D Érdemes volt belevágnod és a lelkesedésedből azt gondolom, több ilyen vasárnapod lesz még! :D Jaj, tényleg nagyon örülök ám! :D
Bárcsak ott lehettem volna a standod előtt! :D

Lidércke írta...

Valami ilyesmire számítottam. :))) Gratulálok, örülök a sikerednek! :))

Fércművek írta...

Látjátok, itt is folytatódik! :)) Itt is köszönöm a kedves szavakat!! :)

Lidércke írta...

Már megint én... :D
Játszani hívlak, nézz be hozzám, kérlek! :)
http://lidercke.blogspot.com/2009/08/krisztitol-dijat-kaptam.html

Jandó írta...

gratulálok! Sejtettem, hogy ilyen sikered lesz. Olyan kedves, jópofa és szeretgetnivaló dolgokat készítesz.
Csak így tovább :).

kwandera írta...

...nem is értem, más miért nem élt a lehetőséggel??? :))
Kompóc és Gurti igazán rémesek! :)
Köszönjük!
Gratulálok a sikerhez, örülök, hogy találkoztunk! ;)

Zsukka írta...

Hú, ahogy az első képet elnézem, délutánra tényleg eléggé kifosztottak már a kedves vásárlók :o)! Gratulálok én is, nagyon jó volt élőben is találkozni, és megcsodálni a kis remekműveket!

kinga írta...

Ejha, nagyon klassz :)
Gratulálok!

u.i.: az ellenőrzőkód: "baringun". azaz birkán fegyver? :)

Cicurka írta...

Nagyon kedves történet! Olvasás közben csak mosolyogtam. Köszi, hogy megosztottad! És a kreálmányaid...!!!!! Csodálatosak! Nincs ember, akit ne derítenének kedvre!
Szép napot!

Judit írta...

De jó volt olvasni, micsoda élmények!!!:)) Gratulálok!!

mammka írta...

Dejó!!!!!Nagyon örülök,látszik az arcodon a boldogság...:)
Gratulálok!!!!!Szuperek az ilyen dolgok!!!!
A borcserés történet is olyan IGAZI!
Nagyon üdítő volt olvasni!!!!

Fércművek írta...

:)) A képen egyébként nem én vagyok. A pult mögött Évi barátnőm és anyukám tartja éppen a frontot. :))) De ilyen mosolygós volt mindenki. :)

Nova írta...

Szia! Én Ledanna mellett voltam,de úgy látszik pont elkerültük egymást :((( Na, majd legközelebb!! Viszont a borosok engem is megtaláltak!! :D http://novadesignshop.blogspot.com/2009/08/nap-esemenye-event-of-day.html

Fércművek írta...

Pedig Annával még beszélgettem is... Na, ebből is látszik, hogy nem voltam magamnál. :)

Babra írta...

Gratula!:)Ha kinn lettem volna, tuti én is beleszerettem volna valamibe amit nem birtam volna otthagyni:D:D

Raindrop írta...

Szuper! :D Gratulálok! Egyenként is csupa édes minden fércecske, de így együtt? :DDD Überpoénosak!
Legyen majd még játék... (pirulás)

Fércművek írta...

Biztos lesz, ahogy ismerem magam. :))

Andrea írta...

Judit! Fantasztikus amit csinálsz és főleg ahogyan csinálod! Gratulálok! A szürke nyuszi ott utazik a pont 2 hetes kis unokaöcsém, Lórika, ugyanolyan nyuszkószürke tónusú babakocsiján, a Gondolat lekvárok pedig nagy örömet szereztek rászoruló barátnőimnek! Az én lekvárom is főhelyet kapott itt a monitorom mellett. Köszönöm az említést a honlapodon, én is örülök, hogy egymás mellé kerültünk!