2009. szeptember 3., csütörtök

Díj

Úgy általában nagyon szeretem a díjakat. Nagyon jól esik, amikor valaki gondol rám. És nem is akarom magam kivonni a játékokból, de mindig nehezemre esik a hozzájuk tartozó feltételeket, utasításokat betartani. Nem úgy vagyok összeszerelve. Nem megy, ha valami kötelező.
Úgyhogy kitaláltam a saját díjamat. :)) Nincs hozzá semmi szabály vagy leírás. Ha van kedvetek elküldhetitek bárkinek. Én mindenkinek küldöm, akiktől díjakat kaptam és oldalt a bloglistámban szereplőknek. Sajnos ez sem a teljes lista az általam olvasottakról, de majd bővítem a kört. :))

Íme a "Szeretek nálad időzni" díjam (?):


:)

8 megjegyzés:

kinga írta...

én szeretek nálad időzni :)

Veressné Ady Anna írta...

én is szeretek nálad időzni !

Barbi írta...

Én is, én is szeretek itt lenni! :D

Fércművek írta...

Biztos máshol is szívesen időztök. Tudassátok velük! :)))

Julcsi írta...

Ez mennyire NAGY ötlet!!!!
A feltételek külön tetszenek!:))

krisztallit írta...

Az ékszeres oldalamon így volt jó ideig megfogalmazva a kedvencek listája: "Akiknél szeretek vendégeskedni":-))
Mondjuk felmerült bennem egy kérdés: mindenkinél szeretsz időzni, aki nálad szívesen tölti az időt? Biztosan nem.
Abszolút megtisztelő díjat találtál ki!!!

Lidércke írta...

Én ma másodszor néztem be hozzád. Ebből egyértelmű, ugye? :)) Szeretek itt lenni.

Évi kreatív oldala írta...

Én is szeretek nálad időzni!
Bár a bloglistádban nem szerepelek.