2009. szeptember 6., vasárnap

Fiús játék

Barbi játszani hívott . Ezen a blogon hirdettek játékot.
Sokáig gondolkodtam, hogy mit is írhatnék, de végül - ha nem bánod Barbi - egy régen már megosztott történettel neveznék. Leánykérésem tragikus történetével. Itt olvasható, azoknak, akik esetleg lemaradtak róla. :)) Szerintem tökéletesen visszaadja, milyen kreatív is tud lenni a férjem, amit nagyon szeretek benne. Próbálok az ilyen szép emlékekre gondolni, amikor a mindennapi bosszúságok utólérnek. :)

Elfelejtettem tovább gurítani a játékot. Kiserinek szeretném tovább adni a stafétát. :)

4 megjegyzés:

mammka írta...

Elolvastam.....Fantasztikus!!!!Akkor mégis igaz,hogy vannak még romantikus szerelmek....:)

Barbi írta...

Hát ez fantasztikus sztori, igazi egyéniségre vall! Nem sok férfi veszi a fáradtságot terv kieszeléséhez még ilyen különleges naphoz sem. Azért megjegyzem, nem a férjek tündöklése, hanem 'bukása' érdekes a játék szempontjából! De olyan jó ilyen kivételt olvasni! :D
Úgyis mindig csak szidjuk őket! :D

kiseri írta...

Szeretjük ezt a sztorit...:)
És köszi a labdát! Még a díjadat se tettem ki... juj! Igyekszem összeszedni magam.

Contrepoint írta...

Engem is elvarázsolt a történet :)
Köszi a nevezést, és hogy mások is olvashatják a sztorit :)