2009. szeptember 27., vasárnap

Füsti újra feltűnik

Most ugyan a tűzveszélyes szimbólum nélkül, de azért szerintem így "simán" is szeretnivaló. :)



A pöttyei alatt lévő anyag lett a bélés is. Hát nem sárkányra termett?? Arra lett kitalálva, nem? (Esetleg háztetőnek??? Mindkét felvetésemre kerekedtek a szemek a boltban. Nem is értem. Mire vitték eddig ezt az anyagot, ha nem sárkány pikkelynek??? )


Persze hogy tolltartó lett ez is. Bár még mindig úgy gondolom, hogy ebben aztán sok minden mást is lehet tartani. :)

7 megjegyzés:

kinga írta...

esetleg halacska :)

Zsuzska írta...

Jajj, ez nagyon édes! Zsófim egyszer Arielle akart lenni farsangon, na akkor meg énrám néztek a boltban nagy szemekkel, hogy halfarokanyagot szeretnék. Pedig találtam!!! ;O)

Mici írta...

Mire vitték volna, hát kígyóbigyónak! De kár hogy fantáziátlan emberek dolgoznak a méteráruboltokban.
Képzeld nekem is van egy dínóprojektem, és hát ahogy nézem eléggé hasonló a tiédhez, pedig az egy ruhacímkéről való. De most egy kicsit pihiztetem, egyfelől most valami Helló Bécs-re való dolgokat kellene csinálni, másfelől meg be vagyok havazva amúgy is.

Barbi írta...

:D

Lidércke írta...

Határozottan sárkánybőr. :))) Volt egyszer hasonlóm rózsaszínben: az meg lánysárkánynak való.
Édes. :)

Era írta...

Szenzációs! A kezemben volt a wamp-on a címkés sárkány, miért is nem vettem meg?!?

Jandó írta...

Irtó jó lett, Füsti nagyon aranyos rajta. A bélés nem is lehetne ennél találóbb :).