2009. szeptember 7., hétfő

Hitchcock is megirigyelné..

hogy mennyi madár van már nálunk. :))
Kérésre készültek karácsonyi színekben:


Nekem ilyenek a karácsonyi színek. Azt hiszem tradicionális típus vagyok, de toleráns. Nem szólom le senki dekorációját, aki más színekkel teremt hangulatot, de azért az utóbbi időkben teret hódító fekete és sötét lila karácsony nekem egy kicsit sok volt... Na szóval, nálam a karácsony ilyesmi lesz. :)

A madárkákat bemutató post után volt egy komment, amiben valaki narancs pocakos/begyes chip csiripeket szeretett volna. Ha ezek közül tetszik valamelyik, szóljon. :) Az aranyos egy műbőrös próbálkozás.



És ami a madarakon túl van...Új életet kezdtünk. Az óvodába járással nemcsak Barnus élete változik meg, az biztos. Az első nap elég drámaira sikerült sok sírással, ruharáncigálással (részéről), szigorúan csak elválás utáni pityergéssel (részemről), de másnap már kicsit könnyebb volt és ma már bent is aludt. Na jó, ez így költői túlzás, de bent töltötte az ágyikójában a csendespihenőt. :)) Úgyhogy alakul a helyzet és nem reménytelen.
És ami nekem új ebből? Az első döbbenet, hogy imádott 3 évesünknek ezentúl saját élete (is) van. Ez nekem elég döbbenetes felismerés volt, hogy se befolyásolni, de még csak végig aszisztálni sem tudom mostantól a napjainak egy részét. Persze mindig csurgat egy kis információt, de az csak töredéknyi részét fedi le a napjának. Ezen kívül az is újdonság, hogy Amrussal kettesben töltjük az időt. Erre nem sok példa volt idáig. Főleg nem tartósan. Eddig eszembe sem jutott, hogy a két fiúval buszozzak csak úgy szórakozásból, de most egy lurkóval úgy érzem egy kicsit kinyílt a világ és most Ambrussal látogatom végig azokat a helyeket, ahova anno Barnussal jártam, amikor még nem volt kertünk. Ebből a nagy újdonság Ambrusnak a babakocsi. Látszik, hogy nem sokat használtuk vele, mert most a séta az ő felfogásában a babakocsiban ülés. Nagyon élvezi, még a játszóteret is kihagyja, csak ne kelljen kiszállnia. Ez elég vicces. :))

Aminek még nagyon örülök, hogy itt az ősz. Ilyen az ősz a konyhában:


Az őszről pedig nagyon furcsa dolog jutott eszembe. A francia tudásom. Ami már nem nagyon van, de egyik pillanatról a másikra beugrott Verlaine Őszi sanzonja franciául (!), amit még gimiben kellett megtanulnunk. Naggyon furcsa dolog ez a passzív tudás... Ki tudja mikor ér utól. :)

7 megjegyzés:

Hunszil írta...

:))) Nekem is vannak ilyen utánérzéseim, be be villan egy dolog németül-oroszul:)
Igazából majd az lesz furcsa amikor már mindegyik gyerköc az oviban lesz ... annyi időd lesz, hogy csak na....meg üresség, hiányérzet...én ekkor kezdtem el " a magam fejlesztésén " dolgozni.Elkezdtem tanulni és ekkor kezdtem el kerámiázni is :)

Barbi írta...

Hát nekem már semmi nem villan be. :D Mármint semmilyen témában! :D
Mostanság kezdek parázni, hogy ha visszamegyek majd dolgozni, hogy le leszek lassulva, és milyen sokkoló lesz annyi gyerek zsivaja közt, Ábel csendes kis "csevegése" után. Én is biztosan sírok majd, ha ovis (lehet, hogy bölcsis) lesz. :(
A madárkák nagyon tutik! Nálam a karácsony most már pár éve piros és fehér, némi zölddel. :D

krisztina maros írta...

szia,
elolvastam jónéhány posztot itt Nálad, és közben végig mosolyogtam. valami olyanfajta természetes derű árad soraidból (és a képekből is), ami nagyon jólesően melengeti az ember lelkét, ezekben a rohanós, stresszel teli napokban :)
köszönöm az élményt, további sok derűt és alkotókedvet!
Kriszti

Lidércke írta...

Nálam is piros-fehér-arany-zöld a karácsony. :) Viszont a narancsos madarak most jobban bejönnek. :)
Petesz ma kezdené az ovit, ha nem lenne náthás. Most kevésbé izgulok, mint anno Bandó esetében. Edződök. :) Te is beleszoksz majd, meglátod! :)

Raindrop írta...

Ilyen madárkám van nekem is...

http://rainsnowgirl.blogspot.com/

Fércművek írta...

Belefogunk rázódni, tuti. :)
Hunszil: Annyi minden van a fejemben, hogy várom az "üresség" érzést, hogy betöltsem. :)

Barbi: Én is tartok egy kicsit a suliba való visszatéréstől...

Krisztina: Örülök, hogy így látod. :)) Gyere máskor is! :)

Lidércke: Mi is náthásak vagyunk, de tuti pszcihés alapon, úgyhogy mennie kell. :)

Raindrop: Nagyon jó a név és örülök, hogy ilyen jó helyre került. :)

annanett írta...

ezzel a szürke, fekete, fehér karácsonyos témával teljesen egyet értek:) nálunk a piros ami elengedhetetlen, valahogy ezek a színek adják a melegét a karácsonynak:)

és egyszerűen szeretek ide visszajárogatni, annyira hihetetlen ez a pozitív kisugárzás, ez az állandó lelkesség:) megirigyelhető...

csak így tovább:)
anna