2009. szeptember 12., szombat

Hóemberes tolltartó

..ami persze bármi másra is használható. Olyan kényelmesen elfér a kézben, hogy még kistáskának is jó lenne. Az első keep away from fire hóember pikk-pakk elkelt és nagyon hiányzik. Gondoltam, hogy valami más praktikus darabon is kipróbálom.




És valami teljesen más. Nem újdonság a fiúk törekvése önálló öltözködésre. de egy kicsit dobott rajta az ovi. Mindent és mindenáron egyedül. És akkor is úgy marad, ha nem jó:



:))
Tündérbogaraim. :)

Napok óta ez esik a legjobban:

11 megjegyzés:

Mici írta...

Édes, kicsi öltözőművészek. :)

vanessza KISS írta...

Hopp! Ez a hóemberes nekem nagyon tetszik :))

Eladó még? :)

vanessza KISS írta...

Jut eszembe, egy karácsonyfás is jól mutatna szerintem :)))

Zazálea írta...

Én úgy látom, nincs neked problémád a cipzárvarrással. A csemetének sem az öltözéssel. :o)

Arien írta...

Szia! Igazán jól mutat ez a tolltartó!

Fércművek írta...

:)) mindenkinek :))

Anaisz: Még nem került eladó sorba, de hamarosan. Tudod, el kell tudni válni tőle. :)) De ha megtörténik, írok Neked azonnal. :))
Karácsonyfás is lesz, gömbökkel, a kerek erdő mintájára. :)

VacskaMati írta...

Nna, eddig is tudtam, hogy erdemes teged olvasni, most mar tudom, hogy a zeneidet is erdemes hallgatni:)

Hmmmm, kerekerdo-karacsonyfa... jol vigyazz, ki ne talaljak egy karacsonyfas hatizsakot neked;))))))

Judit

VacskaMati írta...

Helyesebben nekem:))))

vanessza KISS írta...

SZólj, szólj :)))

Babra írta...

Hát az a fordított gatyával bicajozás, az csúúcs!:D:D Nagyon nagyon édik, na meg a hóember! Olvadok:)

rojalka írta...

A zene nekem is jól esett!2x hallgattam meg!
A gyerkőcök imádni valók!!
:))