2009. szeptember 23., szerda

Így jár, aki kérdez :)

Az előző héten Barnus beteg volt. Előtte már majdnem lekopogtuk, hogy szépen beszokott az oviba. Sajnos a héten szinte kezdhetjük az egészet elölről. :( Sírás, pityergés, rosszkedv ellen ismét előtérbe került a kompenzálás és a valamit ki kell találni délutánra. Ma megkérdeztem, hogy mit szeretne, mit varrjak neki mire megyek érte. Az volt a válasz, hogy varjút. ???? Honnan? Miért? Hogy oldom meg? - ez csak egy pár példa a sok kérdésből, ami hirtelen eszembejutott. :)
Akkor tudtam, hogy érdemes volt Ambrus alvásidejét varrással tölteni, amikor megérkeztünk és az óvónéni is kérdezte, hogy hol a varjú? Egész nap emlegette, szóval tényleg komolyan gondolta ezt a varjú dolgot. :)


És hogy még mivel töltöttem az alvásidőt? Ma meglátogatott Krisztallit és elhozta a csoportunkból készen lévő három összevarrt blokkot. Szerintem nagyon jót beszélgettünk, nagyon örülök, hogy ez a takaró erre is lehetőséget adott. :)) Egyébként mi hétfőn délután folytatjuk az összvarrást Belin Judittal és Violinivel és persze a gyerekekkel. :))

Teljesen más. Elköszöntem a mostanában bemutatott táskáktól és hamarosan felteszem őket a Meskára, hogy másokat is megörvendeztessenek. :)

6 megjegyzés:

krisztallit írta...

Klassz lett a varjú:-))
Hát, én is hasonlóképpen jól éreztem magam, örülök, hogy ez így összejött. Megfogadom, holnap rendet rakok mindenhol, de legalább is kreatív játszótereim színhelyén. Annyira megirigyeltem a dobozolásaidat:-))

Fércművek írta...

Hihi! :)

Barbi írta...

Nálunk rengeteg a varjú, nem szeretem őket, de ez nagyon édes! :D
Nehéz lehet megválni a szépséges táskáidtól! :D

Jandó írta...

Irtó jó lett a varjú. Gondolom hogy örült neki a kis gazdája.

könyveslány írta...

Mondom én, hogy madárrajongó leszek :-D Imádnivaló!

Judit írta...

ez a varjúdolog nagyon eredeti. Már maga az, hogy a fiúcskád varjút kér... de nagyon-nagyon szép lett a kivitelezése is.