2009. szeptember 13., vasárnap

Ismét valami szokatlan

Semmi figura, semmi kézzel varrás, csak egy próba.
Még szabásminta sem volt, csak ki akartam próbálni, hogy tudok-e valami íves, nőies darabot is. Felfirkantottam papírra és már szabtam is. Az anyaggal nagyon jó volt dolgozni, mert elég vastag, magától is van tartása. A boltban sem tudtam otthagyni, pedig még mindig nem tudom eldönteni, hogy tetszik-e vagy sem. Nekem egy kicsit franciásnak tűnik. Hátha beleszeret majd valaki ebbe a szettbe. :) Egy farmer, fehér póló szerelést biztos feldobna.


Azt mondanom sem kell, hogy a táska füle egy régi táska újrahasznosított füle és kényelmesen elfér a vállon. A hozzáillő szatyorban pont elférnek az A/4-es dolgok.

12 megjegyzés:

Anais írta...

Nekem tetszik :) olyan nyárias! és én ugye, imádom a nyarat!

jól érzékelem hogy a szatyor picit nagyobb méret, mint amiket eddig varrtál?

Fércművek írta...

Hááát, nem tudom. Szerintem hasonpaci. (Értsd: hasonló :)) )
A/4-es fér el benne kényelmesen.
A tied ennél kisebb?? Már nem emléxem...

Anais írta...

Ránézésre nagyobb mint az én muffinosom, azért is kérdeztem.

Aztán lehet hogy élőben ez nem igaz :)

Judit írta...

Nagyon jó lett! Tetszik ez az anyag is!

Mici írta...

Igen, tudsz nőciset is. De még hogy!

Zsukka írta...

Nagyon csinik, ezt az anyagot én se hagytam volna ott, annyira szép. Mondjuk én alapból szeretem a kéket.

Edige írta...

Szépek!

Barbi írta...

Hát már hogyne tudnál nőciset is! Csodásak lettek! :D

Vacskamati írta...

Nagyon szépek lettek! :D

anyahajó írta...

Csinos, ezt az íves formát nagyon szeretem hordani!

Lidércke írta...

Szééépek. :))

F.Gina írta...

Én el tudom dönteni, nekem tetszik :))
És édes a hóemberkéd is !