2009. szeptember 24., csütörtök

Kerek erdő a mammutok földjén

Ha minden igaz, akkor tegnap óta ez a kép ki van állítva a Mammut bevásárlóközpontban:



Sajnos én még nem láttam élőben, de ami késik... :) Ha esetleg tetszik Nektek és arra jártok, lehet rá szavazni.

Nagyon jó volt készíteni, de a keretbe való behelyezés már kevésbé volt mókás. Még üveget is sikerült összetörni. Nem volt egyszerű a lehullott leveleket jelképező kagylódíszeket a helyükre igazgatni.

A legjobb az volt, amikor felhoztam a műhelyből és Ambrus azonnal leült elé, nézegette, meg akart rajta fogdosni mindent. A kép most sem adja vissza, de a gyöngyök, swarovskik, flitterek nagyon szépen csillognak rajta.


Nagyon örültem, hogy a Szarvasmicin keresztül rendelt gombok úgy érkeztek meg, hogy azt a Fall feliratot még az avarba tudtam csempészni:



A kutty és a pad lakkfilccel lett az üvegre rajzolva. Egy kis újítás. :)

11 megjegyzés:

Hunszil írta...

Én már szavaztam is rá:) meglepett, vásárolni voltunk és mit látnak szemeim.... ott tudtam meg, hogy szavazni lehet így a fiammal együtt leadtunk 1-1 voksot rá.Különben nagyon szép, különleges :) Gratula:

Barbi írta...

Csodás darab lett! Annyira tetszik, hogy ennyi féle anyagot dolgozol össze! Mindig is szerettem a kollázsokat! :D

Fércművek írta...

Köszi!! :)

Raindrop írta...

1; tüneményes ez a kissrác
2; tüneményes az a kutyapofa
3; ötletességed határtalan
4; :D

Esther írta...

Nagyon édes, és nagyon jó, hogy így összekombináltad a különböző anyagokat, tetszik!

könyveslány írta...

Hogy te miket ki nem találsz... Nagyon szép és nagyon egyedi lett!

Anais írta...

Csodás!
Egyértelműen táskára kívánkozik! :)

Edige írta...

Nagyon szép lett, gratulálok hozzá!

Mici írta...

Hű, és miacsuda ez a szavazósdi? Meddig lehet? Én is akarom!!!

Fércművek írta...

Sajnos még én sem láttam élőben, de úgy tudom csak személyesen lehet a Mammutban leadni a szavazatot. De azért köszi! :)

Arien írta...

Gratula a képhez! Nagyon ötletes dolgokat kombináltál.