2009. szeptember 19., szombat

Kerek erdő reloaded :)

Az első két kerek erdős táska - ez és ez - a műhelyben lógott már nagyon régóta. Kidobni nem volt szívem érzelmi okokból :), de több sebből véreztek. Egyik nap pakolásztam - a rendrakás szó kicsit erős lenne :) - és akkor jött az ötlet, hogy szétszedem őket és újra varrom a mostani tudásommal, ami nem sokkal több, de azért már nem követem el az akkori hibákat. Ilyenek lettek:


Leesett az is, hogy mennyire sajnáltam, amikor már kezdtem volna belejönni a varrásba, hogy jött a jó idő és a gyapjú és gyapjú szerű anyagokat félre kellett tenni. Hát most újra előveszem őket, sőt mi több, indul a vadászat utánpótlásért. Hiszen beköszöntött a kedvenc évszakom.:)) Úgyhogy hasonlók várhatóak még. :))

1 megjegyzés:

kiseri írta...

nem mondod, hogy ez a gyönyörű barna azóta ott állt?! irgumburgum! annyira szerettem...! De mostmár biztosan elégedett vagy vele...