2009. szeptember 11., péntek

Legújabb szerelmem

Már nagyon vártam erre a pillanatra. Aztán persze nem egészen úgy sikerült, ahogy terveztem, de sebaj. Fő a rugalmasság. :) Merthogy elkészült egy táska. Én rajzoltam, szabtam, applikáltam kézzel, de a varráshoz profi segítséget kértem, mert már nagyon szerettem volna egy nem annyira fércművet látni. :) Egyébként Anaisz játékára készítettem hivatalosan. A gyöngycsillár került a képre az ő játék felhívására. Remélem valami ilyesmire gondolt... :) Hát íme:


Lehetne a címe: Kutyasétáltatás után

Egy pár részlet:


a kutty


szobabelső


kép


...és az a bizonyos kéder, amitől tartása lesz a táskának. A bőrdíszműves bácsi kb. 50-szer elmondta, hogy üljek a géphez, és csináljam én, de mondtam, hogy ezt most inkább rá bíznám, hogy ne legyen elrontva. Kicsit sokat öltögettem a képen, nem hagynám veszni. :)) Viszont így is garantálni tudom, hogy 100 %-ig egyedi, kézzel-géppel készült munka, mert végig ott álltam mellette, nagyon figyeltem és megígértem neki, hogy legközelebb már próbálkozom én is. :)

A tetejére olyan zipp került, amit mindig szerettem volna és zseb is lett benne bőven:




És akkor lássuk a képet, amit tegnap egy kommentben említettem. A táskán lévő kép kb. az első kutyasétáltatós kép óta fekszik A/4-es papíron. Anaisz játékfelhívása kapcsán vettem elő, mert ebbe a szobabelsőbe illik a csillár. :) Sok más kép is van/volt a fejemben és gondoltam, hogy rákeresek,milyen képes táskák vannak a nagyvilágban. Ekkor jutottam el a Radley táskákhoz. Mostmár nagyon kikupálódtam és sokmindent tudok a táskáikról, de most a legfontosabb, hogy évente kétszer képes táskákat dobnak piacra limitált példányszámban. A régebbi darabok többszáz fontért kellnek el az ebayen. Már gyűjtők szakosodnak rájuk. Nem véletlenül... és akkor megláttam ezt:


A fotel még hagyján, na de a papucsot vivő kutyánál már tényleg kerekedett a szemem. :))) Szóval persze, hogy vannak véletlenek meg egy rugóra járó agyak, stb, stb, ezért is írtam, hogy mindenkinek a lelkiismeretére van bízva a dolog.

Ja, mondanom sem kell, hogy a fenti képen látható táska bőrből van. Hát én attól nagyon messze vagyok.... Mondjuk álmodozni szabad és legalább vannak az embernek új céljai. :)

Készült még egy valami, de most olyan hosszúra nyúltam, hogy majd holnap mutatom meg. :))

21 megjegyzés:

Kricsár Annamária írta...

Az a papucs...! Imádom. És a te táskád sokkal-sokkal jobb!

Kovácsné Julcsi írta...

Mindkettő csúcs!

kwandera írta...

Nagyon komoly lett, szuperjó!!! :))
Ne ijedj már meg annyira magadtól!!! ;)

Csigi írta...

Hát szuper a táskád! Annyira jó ötlet

Tündérlátta írta...

Huh, mennyi munka van benne!

Lidércke írta...

Tündéri a kutyus, a lila bélés meg csúúúcs! :))

Nagycsili írta...

Nagyon tetszik! A részletek kidolgozása mindig ámulatba ejt! Hirtelen megijedtem, hogy ma járt le az Anaiszos-csilláros játék határideje... :)

Mici írta...

Ejjha, ez nagyon tuti. Jól mondja Kwandera, ne ijedj meg magadtól. A kéder bevarrása meg nem olyan nagy dolog! Az benne a jó, hogy a vastagabb fele vezeti a talpat, így elrontani sem lehet. Én még a legeslegelső Lucnikommal varrtam, és elsőre ment. Na próba-próba! :)

Fércművek írta...

Meg fogom próbálni. Kértem egy darabot gyakorlásra. :)
Ja, és nagyon örülök, ha tetszik Nektek, mert nekem most a szívem (egyik) csücske. :) (Egyébként nagyon csücskös szívem van, mert sokmindennek bele kell férnie. :)) )

kinga írta...

Jajj, egyszerűen imádoom!! :)

vanessza KISS írta...

Csodálatos lett, igazi kuriózum... és csak most vettem észre, hogy a kiírásra készítetted :DDD de jóóóóó

lassan el isküldhetnéd a képeket nekem emilben, hogy feltehessem! hátha inspirál másokat hogy iparkodjanak kicsit :D

muzli írta...

Aztaaaaa!!!! Nagyon-nagyon tetszik, hihetetlenül ügyes vagy.

Zsuzsi írta...

Szuper lett, nagyon tudsz :D
Én is szívesen varrnék képes táskát, de nem venném fel, ehhez én túl szolíd vagyok. Nem is tudom, kinek tudnék ilyet ajándékozni ):

Barbi írta...

Fantasztikusan nagy ötlet! Csodásan elkészítetted! Egyszer nagyon szeretnék ilyet tőled!!!!!!!!! :D

Fércművek írta...

Barbi: Oké, de akkor majd Te hímzed a képet a keretbe. :))) Először mindenhol képecskés anyagot kerestem, aztán gondoltam hímzek valami csendéletet bele, de nem vagyok mostanában türelmes típus. De hátha egyszer lesz olyan is. :))

Zsuszi: Ezen én is gondolkodtam, de összel úgyis hajlamosak vagyunk egy kicsit beszürkülni ruhailag. Egy ilyen táska talán feldobja kicsit az öltözéket... :)

Anaisz: Küldöm majd. :)

katafolt írta...

Ó,ez álomszép lett ! Azt hiszem,én nem is merném használni,nehogy a strapában kibomoljon valamelyik kézi varrás...

Barbi írta...

Megbeszéltük, jövőre kevesebb bevállalásom lesz, akár több kis képecskét is hímezhetek, több táskához! :D ?

Anais írta...

Nagggyon komoly!
Én nem mertem volna lerakni a fűre! :P


szóellenörző: tumpen

Vacskamati írta...

Nekem is a tiéd tetszik jobban! A fotel háttámláján a csipke külön poén! És hogy milyen fantasztikus mesteremberekre tudsz te bukkanni! :D

kiseri írta...

Annyira jóóóó! Mekkora fantáziád van... hol fér ez el???

Babra írta...

Nekem is a tied tetszik jobban:) A horgolt terítő a fotelen, nagyon komooly:D