2009. szeptember 8., kedd

Mostanában...

... nem járok bolhapiacra. Az időmbe se fér bele és a pénzt is szívesebben költöm anyagokra. De nincs minden veszve, mert a családtagjaim ellátnak kincsekkel. :))


Tényleg úgy néz ki, mint egy papírzacskó, de ez egy Rosenthal váza. Hihetetlen jól néz ki. Teljesen oda vagyok érte!! :)


A másik kincs is praktikus darab, már be is üzemeltem, mert hihetetlen sebeket ejtek magamon varrás közben. :)


Köszönöm ezeket a kincseket!

És még egy mai lélekemelő:


Ahogy a nagy - aki még nem tud biciklizni - tanítja a kisebbet. :)
Jajj, de szeretem őket! :)

11 megjegyzés:

leda írta...

Édesek ezek a gyerekek! :)

Csipcsilla írta...

Hmmmm...
Nagyon klassz a "papírzacskós váza".
És a gyűszű a baglyokkal...
A gyerkőcöknek annyit: hajrá-hajrá!
:-)

kiseri írta...

Nagyon édesek ezek a kölkek!
És az a váza...! Anyukámnak van egy hasonló, nagyon bírtam mindig. Huszonéve kapta, nagyon decens volt akkor...:)

Cat írta...

Bitang jó az a váza, szerencsés vagy, hogy hozzájutottál.
A gyerkőceid pedig... nem csoda, ha lélekemelő látványnak nevezted, tényleg az :)

Barbi írta...

Oltári az a váza! :D A gyűszű is. Én nem tudom használni, olyan mintha nem is az én kezem/ujjam lenne. Már megszoktam a legdurvább döfködést is. :D
A manóid pedig annyira drágák! :D

Lidércke írta...

Édesek a srácok, nagyon. :))
A szerzeményeknek is joggal örülhetsz. :))

könyveslány írta...

Ez kész: elsőre azt hittem, ebben a zacskóban voltak a meglepetések... :-D

A gyerkőcök tündériek!

Judit írta...

Örülhetsz, tényleg szépek a gyerekek is, a váza is:)

Edige írta...

Ilyen vázám nekem is volt, de természetesen nem Rosenthal...
A gyerkőcök pedig édesek!

Évi kreatív oldala írta...

Tök jó a váza és a gyűszű!
A gyerekek aranyosak!

Fércművek írta...

Gondoltam, hogy Nektek tetszeni fog. :))