2009. szeptember 9., szerda

My little pony avagy lovaskocsival mentünk Barnusért :)


Íme a mi lovaskocsink. :)

Amikor Barnust megkérdeztem régebben, hogy mit varrjak neki, mindig azt mondta, hogy lovacskát. Úgyhogy egy idő után nem kérdeztem meg, hogy mit szeretne, mert mondtam magamban, hogy lovat, na azt én nem tudok. Majd veszek neki inkább valami szépet. Aztán kaptam egy levelet, amiben lovacskát kértek tőlem. Hirtelen annyira elkezdett izgatni a lovacska ötlete, hogy alig vártam, hogy Ambrus ebéd után elaludjon és rávetettem magam arra a kis darab világosbarna filcre, ami még itthon volt és gyorsan kiszabtam a délelőtt megrajzolt lovacskát. Nagy kihívás volt, hogy négy lábon álljon. A szabásminta még nem tökéletes, de lesz ez még jobb is. :)) Az külön kihívás lesz majd, hogy egy lovacska szettet összeállítsak, aminek segítségével Unikornisunk vagy Pegazusunk is lehet az alap ló felhasználásával. A rögzítéseken még agyalok. (Ilyenkor mindig beugrik egy Etsy-n látott szárnyas malac, a Pigazus és már hangosan mosolygok - mekkora ötlet! :) )


Ezeket is meg kell mutatnom:



Egy újabb hihetetlen lépés, de már van saját pólóm a különböző megjelenésekhez. Hahahaha!!! :))) Nem sokat tétováztam, amikor véletlenül (?) kiderült, hogy két házzal arrébb műhímző műhely van. Lesz még folytatás ebben a témában azt hiszem. Biztos, hogy kitalálok még valamit, amire ezt a szép feliratot fel lehet biggyeszteni. :)

7 megjegyzés:

Bardócz Éva írta...

PIGAZUUUS!:DDDDD
Ahahaha,de jót röhögtem:D
Köszi Jutka!
És a legnagyobb kedvencem az előző bejegyzéses zacsiváza...ez valami csúcs...

Barbi írta...

:D

kinga írta...

Ugye kint leszel most vasárnap is wamp-on? mert megyeeeek :)))

Zsukka írta...

Ez egy nagyon jól kitalált kis lovacska, annyira bájos, hogy bár én nem vagyok nagy lórajongó, ez most nagyon megdobogtatta a szívem.
A póló meg csak természetes, szinte már vártam, mikor rukkolsz elő vele :o))). (Már csak azért mert én is gondoltam rá, csak én nem tudnám hova felvenni :D)

Fércművek írta...

Lányok: Hihi! :)

Kinga: Sajnos most nem megyek Wampolni. Sajnálom is, meg nem is. Egyszerűen nincs mit kivinnem. A bolt is szinte üres, mert amiket készítek szinte mind megrendelés és el is megy pikk-pakk. Összehozhattam volna valamit a család nem kis áldozata árán, de az egésznek nem ez a lényege, úgyhogy inkább majd októberben. Valamikor azért tervezem, hogy kinézek, hátha... :)

Zsukka: Én sem vagyok lovas aztán mégis teljesen beleszerettem, ha ciki, ha nem. :)

kiseri írta...

Irtó édes ez a ló! És a póLÓ is szuper! varrhatnál még feltűnően hímzett táskát magadnak, hímeztethetnél zoknit, nyakkendőt, vagy baseball-sapkát... jóóóóó, csak vicc volt! Bár neked az is jólállna...

Raindrop írta...

Csúcs ez a paci! :)
A bicajozó kiskrapekok is tündériek!

Szerintem jövő szeptemberre tornazsákot, hátitatyut, uzsitasit, ovis ruhás zsákokat varrhatnál. Ilyen jópofa dolgokkal nagy sikered lenne a gyerekeknél.