2009. szeptember 18., péntek

A park az esti séta után :)

Ő is elkészült. Szerintem naggyon őszies darab lett. Már beköszöntött az ősz, hullanak a levelek a kerek erdő fáiról is. És ha elfáradnánk, mindig van kéznél egy pad, amin megpihenhetünk. :)


(Amúgy sem vagyok egy nagy fényképész, de a műbőrt elég nehéz fényképezni csillogás nélkül...)

A bélés most is nagyon illik a külsőhöz. Mondanom sem kell, hogy a füle újrahasznosított táskafül. Eredetileg feketét szántam neki, de amikor ez a kiszabott darabokhoz keveredett, akkor inkább emellett döntöttem. Szerintem sokkal élőbbé varázsolja az egészet.




Majd hamarosan ráveszem magam, hogy ettől is megváljak. :))

12 megjegyzés:

krisztallit írta...

Minden egyes nap megdöbbent a gyorsaságod!!!! Ha lesz szerencsénk a blokkok kapcsán találkozni, akkor tarthatnál egy előadást az időbeosztásról- első sorban fogok jegyzetelni.:-)) A gombás táska+pöttyös béléstől elaléltam..

Barbi írta...

Szuper!!!!!!!!!!!!!!!!!
Most már egyre inkább vágyom egy fércműves mesetáskára! :D

Judit írta...

ú, ez idáig a legjobb!!

Kovácsné Julcsi írta...

Ez is nagyon jó!!

Rózsaszín pöttyök írta...

Szerintem, érdemes lenne nagyobb léptékben gondolkodnod. Ez a néhány, napokban közzétett táska fantasztikus, hihetetlenül ötletgazdag. (És roppant módon irígy vagyok ezért. :-) ) Neked a tervezéssel kellene foglalkoznod, mások majd megvarrják és eladják, meg intézik a a papírmunkát.
Én a helyedben csinálnék egy kis manufaktúrát...

Zazálea írta...

Az a nagy baj, hogy én is őszi fát akartam varrni a készülő táskára, éppen jobb oldalra és hasonló színekben. Na most, ezt nem merem már. :o(((((
Egyébként meg nagyon is tetszik!

Fércművek írta...

Krisztallit: Hát szervezés az van a dologban, de tény, hogy családi segítség nélkül ez nem menne. Vagyis sokkal lassabban.

Barbi, Judit, Julcsi: :) Örülök, hogy ez is tetszik. Annyira más, hogy ki mire vágyik. Valaki visszafogottat szeretne. más meg az élénk színekért, feltűnő dolgokért van oda. Próbálok ilyet is, olyat ia. :))

Rózsszín pöttyök: Leírtad azt, ami mostanában az álmom.:) Nagyon szerettem a munkámat, de most olyan valószerűtlen, hogy egyszer vissza kell mennem tanítani és akkor erre nem lesz időm. :( Nem akarok nagyképűsködni, de olyan, mintha megtaláltam volna az utamat. És a kivitelezés nagyon soxor az utamba áll. Próbálok tanulni, de táska és játék varrást sajnos nem sok helyen tanítanak. :(

Zazálea: Én kiváncsi lennék a Te őszi fádra. :) Nem mondtam, hogy fák stipi-stopi. :)) De az tuti, hogy a kerek erdő visszatérő motívumom lesz. :)

vanessza KISS írta...

AZTA DE JÓÓ LETT ! :)

Egy szavam sincs :)

Cicurka írta...

Imádom! Őszi csoda!:*)

Lidércke írta...

Nagyon tetszik. :) Jók a színek, szép a forma, és tényleg nagyon illik hozzá a bélés. .)

agicaa írta...

Ez valami meseszép! Ó, ha most nem lennék anyagilag nullán, mindjárt megvenném a gombással együtt!!:) Gyönyörűek!!

Nina írta...

Ez annyira klassz lett, sok táskád tetszik nagyon, de ez viszi a pálmát :)