2009. szeptember 29., kedd

Táskák

Megrendelések. Ez még egy darabig így lesz. Sajnálom, hogy mással nem haladok, de hátha egyszer a végére érek és karácsonyra tudok valamit villantani...

Az első egy kislánynak készült. Éppen ezért kicsi a mérete és egy színes elefánt került az elejére. A szeme egy swarovski flitter. Nekem nagyon kedves. :)



Egy másik kérés egy lila tehenes átlapolós volt. Így sikerált:




Azt hiszem sürgősen kell majd egy tehénkét varrnom, mert nagyon megszerettem ezt a férctehénkét. :)

És egy harmadik táska:


Nem kell hátast dobni, ezt nem én varrtam, de gondoltam megmutatom. :) A turikban mindig keresem a jó táskafülnek valót. A táskát nem is nézem. Engem csak a füle érdekel. 300 forint volt. Hazahoztam egy pár társával együtt és itthon már jobban megnéztem és szerelembe estem. Aki ismer, tudja, hogy hasonlót sem viselek, de akkor is. :) Napok óta ki van "állítva" a könyvespolcra és csak nézegetem.

És néhány dolog, ami lemaradt: Sajnos nem tudtam élménybeszámolni a hétfői barátságtakaróvarrásról, mert elhalasztottuk. Barnus erősen fájlalta a fülét, úgyogy inkább nem kockáztattunk, lemondtuk a többieket és irány a doki. Szerencsére nem volt akut baja, de egy krónikus bajra fény derült, úgyhogy legalább már sejtésünk van róla, hogy Barnus miért beszél hangosan, kel fel mindig az éjszaka közepén és miért vérzik nagyon gyakran az orra. Sebaj, majd jövő hétfőn találkozunk. :)

Nem írtam a bőrvarrógépen való varrásomról sem. Azt nem mondom, hogy sírva rohantam el, de majdnem. :)) Na jó, nem volt ilyen drámai, de nem ment, na. Csak azért nem keseredtem el teljesen, mert az itthoni gépet is sokáig kellett szokni, mit is vártam első alkalomtól. Még nem adtam fel teljesen, de szinte. :))

Most más nem jut eszembe, de szóljatok rám, ha valamit egyszer félbehagytam, említettem, aztán nem tértem vissza rá. Nagyon fáradt vagyok. :) Jóccakát vagy szép napot!

11 megjegyzés:

Raindrop írta...

Hát mindegyik édes, de a "tehenke" belopta magát a szívembe. :)) Szuperaranyos!

Jó pihenést!

norcsella írta...

Hát újra szépségeket alkottál. S ez a táska...

kiseri írta...

Sajnálom Barnust... Ő hogy viseli? És te? Látom, seholsem egyszerű az élet..:( de vígasztalódj a szépségeiddel, te legalább tudsz valamit felmutatni:) A varrást meg ne add fel! Meni fog a bőrösön is!

a szóellenőr: muman(olyan kis vígasztalós-bújós, nem?)

Lidércke írta...

Jaj, mi van Barnussal?
A tehénke rettentően tetszik. Nagyon bájosra sikerült. :) A turis táskád is klassz. Én sem hordok hasonlót, de ezt elnézegetném. :))

Barbi írta...

A varrással próbálkozz tovább! Menni fog az! :D

A táskák szuperek!

Barnusnak jobbulást! Remélem a krónikus baj gyógyítható.

Ami pedig a turis táskát illeti: szét ne szedd!!!!! :D

Judit írta...

Jobbulást!:)
A sárkányka bélése csúcs!!

Nina írta...

Nagyon jók a táskák, a tehenestől dobtam egy hátast, annyira édes!!! :)))

Mici írta...

Tegnap este fél tizenegyig bírtam, addig többször is bekukkantottam Hozzád, hátha ott van már a bejegyzés, csak a bloglistában nem látszik, de csak nem volt.
Rosszul hangzik a Barnusbibi. Remélem nem komoly, és gyorsan rendbe jön!
És akkor szép sorjában. A fánis táska helyes, de a tehénkés az valami fenomenális! Tényleg kérjük a filctehénkét, amint időd engedi!
Hát a turizásaid miatt eddig is halálosan irigy voltam, de ez a táska most aztán teljesen kiverte a biztosítékot! Kikérem magamnak, hogy ott feléd ilyenek vannak. Vagy tessék ide lejönni Szolnokra, és megtanítani engem is arra, hogyan kell ezt csinálni!
Na mára akkor ennyi, megint jó volt benézni Hozzád!

Libelle írta...

Nagyon édes a rózsaszín elefántos táska! A bocid meg igazán szívmelengető lett!

Jandó írta...

A táskák nagyon jók! Nagyon édi és jópofa az elefánt is, de a boci a tuti. Remélem Barnusnak nincs komoly baja azért, és hamar rendbe jön.

kwandera írta...

Hát, pedig már majdnem hátast dobtam! :)))