2009. szeptember 1., kedd

Tea time

A kérés csak annyi volt, hogy valami apróságot készítsek valakinek, aki nagyon szereti a teát. Hát lett egy kitűző és egy kulcstartó. :)


És, hogy miért jó, ha az ember barátja Londonban járt? (ÁÁÁ, nem vagyok ám sárga az irigységtől...áááá) Mert ilyenek olvasgathatok:


A szeptemberi számokat!! Mert én bizony egy kis csúszáshoz vagyok szokva. Általában tavasszal jutok hozzá a karácsonyi számokhoz a bolhapiacon (bár most sajnos a forrásom is beszerzési gondokkal küzd :( ), igaz akkor az eredeti ár töredékéért.

És a Starbucks-os bögréimből mostmár úgy is ihatok, hogy sztárbákszos kötény és póló van rajtam. Jippi!! :) Köszi Anais!!

És a Starbucks-ról eszembejutott az egyik kedvenc filmem, a You've got mail. Azóta használom az internetet, amióta azt a filmet láttam. Kijöttünk a moziból és másnap előfizettünk otthonra. Hát nem ma volt.

Tegnap ezt találtam. Egy ideig nem értettem, de aztán rájöttem, hogy egyesek azzal töltik az idejüket, hogy a filmeket kicsit máshogy kínálják, mint amilyenek a valóságban. Ennek a filmnek is érdekes a bemutatója, ha azt nézzük, hogy ezt a kedves komédiát thrillerként mutatja be. :))


Hihi. :)

8 megjegyzés:

mammka írta...

Annyira szeretem Ezeket a színészeket!!!!
Hát,ezek az újságok nekem is nagggyon tetszenek.
Aranyosat varrtál!:)

krisztallit írta...

Vacskamati még nem járt nálad magazint kölcsönözni:-)))?

Fércművek írta...

Tyű, pedig jöhetne. :))) Költözés előtt tonna számra kellett seljteznem. Természetesen nyomás alatt. Magamtól nem tettem volna. :))

Judit írta...

Hú, ilyen magazinokat nyugodtan hozzám vághatsz ha már kidobandó!!! én meg pár lakáskultúrával (pár tonnával) tudok dobálózni:)))

Évi kreatív oldala írta...

Én is szeretem a teát. De én a teás tasakokat gyűjtöm, és abból próbálok alkotni. A kulcstartó és a kitűző nagyon ötletes!

Anais írta...

Nagyon szivesen, Darling! :-)
Legkozelebb együtt megyünk: Te, Évi, meg én! :))

Vacskamati írta...

Nem őrjítesz meg!! KIDOBTAD ŐKET???!!!
Én szezononként egyet veszek meg teljes áron.. Illetve Karácsony előtt kettőt, mert akkor van a szülinapom, és ilyenkor jó egy kis extra tékozlás.. :D

Most meg fogtok kövezni, de engem kínozni lehet azzal, ha Meg Ryan-es filmet nézetnek velem végig.. (Az Angyalok városának castingolóját börtönbe kéne zárni!!) Ezt az opuszt egyszer láttam, de végigfeszengtem az egészet, lehet, ha ilyen trailerrel csábítanak a moziba, nagyobb elvárásokkal indulok neki... és még nagyobb a csalódás.. Forgassák újra az egészet!! :DD

Fércművek írta...

Kövezés indul. :))) Bár az évek alatt megtanultam, hogy izlések és pofonok. :))
Egyébként van, amit kidobtam - persze a kedvenceket gondosan kivágva, albumba rendezve :) - de van, amit elajándékoztam. Tényleg rengeteg volt. Most sincs kevés, de nem elég. :)) Mindegyiket kívülről tudom. :)