2009. október 7., szerda

Az én férctáskám

Ő egy igazi férc táska.


Egy újrahasznosított, csodálatos gyapjú szoknyából és egy másik táska tartozékaiból lett összerakva és természetesen a nekem kedves férceim díszítik diszkréten (?).


Már kérték, hogy varrjak ilyen hátizsákot, meg ugyanilyen táskát és szívem szerint én is készítenék, de ő tényleg megismételhetetlen, mert a szoknyából ennyi futotta és ilyen szép fül/fogó és zipp sem jött szembe még.


Még a belső zsebből is kioperáltam a zippet, hogy ebbe is kerülhessen:


Sőt még egy szép gyapjú felső felesleges és ezért leoperált zsebe is otthonra lelt ebben a táskában.

Nem igazán illik a mostani életvitelemhez ez a darab, de nagyon szeretem és juszt is viselem. Jól megy a nemrég turizott szürke gyapjúkabátomhoz. (Jól esett egy ilyenhez 1300 forintért hozzájutni válság idején. :) )

És amit az első képen láthattok a táska mellett, azokat itt is köszönöm Mariannak és üzenem neki, hogy Ambrus egész este a sünit, a csigát és gesztenyéket bűvölte egészen lefekvésig és amikor próbáltam elhelyezni őket dekorációs céllal, akkor elég hangosan tudtomra adta, hogy azonnal tegyem számára is elérhető helyre, hogy még had nézegesse. :)

Még egy dolog kimaradt. A barátságtakaró varrás megtörtént pár napja. Nem is volt olyan egyszerű, mint hittük, de azért sikerült. Jó volt, hogy Belin Judit Botival és Violini Gerdával el tudott jönni. :)
Sajnálom, hogy elfelejtettem lefényképezni/dokumentálni, hogy hogyan állt nálunk a dolog. Sebaj, majd legközelebb. :)

9 megjegyzés:

Zazálea írta...

És cipzárt is varrtál bele! :o)

Fércművek írta...

Nem, még mindig nem én. :( Rögtön írni fogom, ha igen. Nagy nap lesz. :))

Névtelen írta...

Csak ámulok és ámulok: micsoda szépségek születnek a kezeid között! :-)
Mindig öröm bekukkantani!
Edina a Zugból

krisztallit írta...

Örülök, hogy összejött a közös varrás, majd kifejthetnéd, mi okozott nehézséget? Ugye utaznak tovább R. Katának a blokkok?
A táskádat imádom (megint)!

Timici írta...

nagyon klassz lett a táskád, olyan helyes a kukucskáló fércek rajta:o)))

Fércművek írta...

Örülök, hogy ez is tetszik Nektek! :)

Krisztallit: Csak nehéz volt összevarrni az anyagokat. Az enyém is jó vastag volt a kézzel varráshoz, de megoldottuk. :) Violini végül nem itt varrta össze, hanem magával vitte és azt mondta, hogy majd ő juttatja el Katának.

Judit írta...

judit! Küldesz majd a fiúkról fotót?:)De előbb aludjál:))

Fércművek írta...

Rakok fel, csak még nem volt lementve. :))

Edige írta...

Nagyon Hozzád illő lett ez a táska - minden tekintetben! Gratulálok!