2009. október 29., csütörtök

Barnus legújabb megrendelése

Sokminden várja, hogy befejezzem, de ugye van egy megrendelő, aki felülír mindenki mást. :) Barnus egyik reggel úgy kelt fel, hogy ő egy mókust szeretne. Még szerencse, ugyanis, ha eljön az ősz, nálunk (is) beindul a diószezon. Amikor csak lehet elzarándokolunk a környék diófáihoz, felszedjük a lepotyogott diókat , aztán sietünk haza, hogy feltörjük őket. Ez napi program. Úgyhogy jól jött már egy mókus. :)) Kapott szép nagy fogakat is a feladathoz. :)


Egyébként két verziót rajzoltam - igen, a másiknak lábai is voltak :) - de Barnus Őt választotta. Névadásban még nem vagyunk valami erősek. Alapból nálunk mindenkit Blá-nak hívnak, de ez a mókus a Lili nevet kapta, akkor is, ha fiú...

Mutatok mégegy Blá-t. Ő a mi házi csigánk. A szökős fajtából. Már sokszor meglógott a dobozából. Igazság szerint nem tudom miért van velünk, mert én manapság undorodom tőlük, de a fiúk ragaszkodnak hozzá...


Gondoltam őt megörökítjük, mert Alfrédról lemaradtunk. Legalább egy hónapig lakott Alfréd , a keresztespók a bejáratunk mellett. Óriási hálót szőtt és gondoltam Halloween-ig maradhat és akkor meg van oldva a dekoráció, de aztán egyik reggelre fogta magát és itt hagyott minket. :(

Más: Vannak restanciáim.
Merthogy szoktam kapni díjakat, de valahogy sosem jutok oda, hogy tovább is adjam, de most mégis megteszem és megköszönöm Raindrop-nak. :)


Mindenkinek küldöm, aki oldalt látható nálam, mert őket mindig olvasom. :)


9 megjegyzés:

Anais írta...

Itt szeretném jelezni, hogy mókus volt a jelem az oviban! :P

Azt ugye tudjátok mi a különbség a mókus és a patkány között?
-A mókusnak jobb a marketingje! :)))

Csigucit is üdvözlöm!

Mici írta...

Én is azt gondoltam, hogy nem tudsz már olyan figurát mutatni, ami jobban tetszene, mint az eddigiek. Hát kérlek, most sikerült. Gratulálok Barnus ízléséhez, mert Lili a legszebb mókus, akit valaha láttam.

Lidércke írta...

Csupa báj, csupa fog, tündéri mókus! :))

Barbi írta...

Mindkét Lili és Blá is nagyon cuki! Nagyimék keresztespókja Gyuri volt! :D

Jandó írta...

Ez a mókus az eddigi legaranyosabb, amit eddig láttam, minden elfogultság nélkül mondom. A csiga még elég jó állat, mert ritkán jön elő. :) Nálunk a csonti a sláger, de én még nézni is alig tudom :/.

azeszti írta...

sörhasú mókus :DD

Fércművek írta...

ÁÁÁ!! :)) Dióval, mogyoróval van tele. :))

Névtelen írta...

Egyszer kerestél répa mintás anyagot, itt láttam tegnap, és eszembe jutottál Te meg a Nyulaid: www.buttinette.at
Holló Eszter

Fércművek írta...

Köszi, hogy gondoltál rám. :))