2009. október 4., vasárnap

Bébi mobil, ami nem telefon :)

Nem tudom mi a jó szó rá, de mostanában láttam nézegető néven is futni. :)

Még b.e. (értsd blog előtti időszámítás :) ) készítettem egyet. A szokásos figurákkal meg feliratokkal. Felkerült a Meskára, de az adómizéria miatt lekerült és mire újra feltöltöttem a boltot, már nem volt meg. Olyan szép történet, hogy valaki megvette tőlem és elajándékozta, mert csemete érkezett. Most a megajándékozott kérte, hogy még két barátnőjének is készítsek, mire megszületnek a babák. Itt is köszönöm Anna, hogy megkértél. :)) Lacónak (férj :) ) meg köszönöm, hogy kifúrta a fogasokat. :)) A Fércművek lassan tényleg családi vállalkozás lesz. Majd mutatom a többi a példát is hamarosan. :))





6 megjegyzés:

Zsukka írta...

Ó, mekkora ötlet ez a lógóka a vállfából! Anyuka pedig, ha elakadna annak magyarázásában, hogy melyik állat mit mond, rá van hímezve :DDD Tetszik nagyon !

Kovácsné Julcsi írta...

Nekem is!

muzli írta...

Annyira fantasztikus!!! Milyen kár, hogy már nem aktuális nálunk. És hogy én mennyit keretem anno, ami az én véleményem szerint normális volt... most meg itt lenne.

Mici írta...

Tök jó, hogy ha esetleg a baba elfelejtené hogy mondja a kutyus, akkor leolvashatja a hátuljáról. :))
És ez a b.e. :D Én is új időszámításként élem meg a blogolást, de a jelölés nekem nem így jött, pedig milyen találó.
A férjeknek meg ez a dolguk, fúrjanak csak. ;)

Lidércke írta...

Nagyon bájos pofik. :)))

Judit írta...

Idáig ez az egyetlen ami tetszik, a sok béna lógókák közül, amiket lehet kapni, egyszerű, és bájos, humoros, akkorát nevettem a kérdőjeles nyuszin:)))))