2009. október 28., szerda

Egy levél

Másról is szerettem volna írni, de egyszerűen nincs rá időm. Ezt viszont meg kell mutatnom, mert a Ti lelkesedésetek és kedvességetek mellett az ilyen levelek adnak erőt, hogy tovább, tovább. Megkönnyeztem.

Hello!
Megtörtént az átadás.
Fürdés után elolvastuk neki a mesét, aminek az a vége, hogy az oroszlán írt egy levelet Lacinak, hogy elmegy egy másik kisfiúhoz, hogy őt is megtanítsa a bátorságra. A férjem kérdezte Olit: Lehet, hogy te leszel az a kisfiú?
Oli: Nem, nem és nevetett
Közben én belógattam az ajtófélfánál az oroszlánt, aki ott kukucskált Olira. Mikor észrevette, az csodálatos volt...a döbbenet, a csodálkozás és az öröm ötvöződött a nézésében, és tátva maradt a szája...
De!- mondta
Megfogta, forgatta, csodálta: Jó!- suttogta és mosolygott
Jó.
Felállt az oroszlánnal a kezében, majd leült, majd újra felállt...szemmel láthatólag nem tudott mit kezdeni ezzel a csodával.
-Most már nem fogsz félni éjjel?-kérdeztük
-Nem.-mondta
És lőn...
Hetek óta először nem kellett az ágya mellett virrasztva várni az álmot.
Nagyon köszönjük Neked!
Fantasztikus élmény volt az egészet megélni szülőként is. Azt hiszem, ezekért a pillanatokért élünk.
Üdv a huncutzsiványaidnak is!
Ági



Én köszönöm!!
És milyen jókor érkeznek az ilyen levelek, kedves értékelések. :)

22 megjegyzés:

Bea írta...

Ez a legfontosabb: az emberség. Gratulálok!

Zsuzsi írta...

Most részed lehetett valami csodálatosban!Raktározd el!

Zsukka írta...

De jó :o)))!

Mici írta...

:) Látod ez a legigazibb minősítés!

Barbi írta...

Ugye! Százszor többet ér, mint egy wamp. Én is megkönnyeztem, olyan szép kis történet! :D

Julcsi írta...

És igenigenigen! Mert te ilyen jó vagy és ilyen jók a holmijaid is. És ezt érzik mások is.
Ugye most már nem vagy annyira elkeseredve?!

Fércművek írta...

Hát, ez nagyon sokat segít. :))

muzli írta...

Na igen. Ez a siker, nem a wamp. Hidd el.

kiseri írta...

Hát ezt nem is lehet könnyek nélkül...
és ez a szeretet a fontos, nem a dizájn meg a stílus meg a csillogás...

krisztallit írta...

Levél, levél hátán.. és melyiket őrzöd meg majd? Hát bizonyosan nem a Wamptól "jó szókat". Amúgy az feltűnt, hogy az olvasóid nagy része nem is tudja mi ez a vásár!?;-)

Tündérlátta írta...

Jó és rossz párharca Szent Mihály havába:-)

"Maminka" írta...

Ez olyan "kisherceges" volt:)
A gyerekekkel nem lehet betelni: mindig mindenben csodát vélnek fölfedezni, de ami a fontosabb: hogy hisznek is benne!

Zsuzska írta...

Itt a könnycsepp a szememben, elküldöm Neked, lehet, hogy valami szépet varrsz belöle?

Timici írta...

nagyon kedves történet, én sem bírtam könnyek nélkül
kívánom, hogy csak az ilyen levelekre emlékezz, mert tudod! nem csak az a fontos mit mond, hanem az, hogy ki mondja;o)

könyveslány írta...

Családilag megkönnyeztük... Annyira jó ilyeneket olvasni!

Lukinyuszi írta...

Szeretek blogot olvasni... ilyenkor mindig megnyugszom, hogy igen, vannak még Emberek ezen a földön! ♥:)

Rita írta...

De jóóóóóóóóóóóóó!!!! Annyira jóó volt ezt olvasni :'-)

Évi kreatív oldala írta...

Még én is meghatódtam amikor elolvastam.

Lidércke írta...

Ez valami csoda. :)))
Jutka, ideért a csomagod. Most nem is írok semmit, itt a lényeg:
http://oltogeto.blogspot.com/2009/10/halalkodos.html
Mégis írok: KÖSZÖNÖM! :D

Theia írta...

:-)))

Hajnoca írta...

Látod nem kell neked WAMP a sikerhez!!!

rojalka írta...

Nagyon jó!!!Én is megkönnyeztem.
Csak így tovább!!!!