2009. október 10., szombat

Ezt meg kell mutatnom

... a nagy készülődésben is.
Anyu jön segíteni. Útba ejtette idefelé a kedvenc turinkat. Na nem azért kedvenc, mert mindig olyan csili-vili klassz dolgok vannak benne, hanem, mert kincseket lehet találni. Egyébként szutyinak hívjuk, mert alapvetően tele van szutyok dolgokkal, de elég gyakran találunk kincseket is. :)
Most ezek akadtad az útjába:


DMC hímzőfonalak és nem tudom a pontos nevüket, de a lényeg, hogy tiszta gyapjú -talán - gobelin fonalak (tapestry wool). Azt hiszem szép lesz ilyenekkel hímezni a gyapjúfilcet. :)) Nem tudom mennyire adja vissza a kép, de csodálatos színek vannak benne. A zöldek árnyalataitól amúgy is el tudok lágyulni...
Ja és a legjobb, remélem látszik a három elkülönülő kupac. Mindegyik kupac 300 forint volt. Mostanában leginkább a pofik hímzéséhez szoktam fonalakat venni, de így is úgy rémlik, hogy ez extra olcsó volt. :)

Ja és egy kis plussz az egyik csomagban az a kis kártyacsomag, ami bemutatja, a különböző öltéseket. A régi papírok üresen is megdobogtatják a szívemet, hát ennek most külön sikerült. :)

Na megyek, várnak a még jellemtelen zsebrémek. :))

3 megjegyzés:

krisztallit írta...

Milyen figyelmes az anyukád! Ezek aztán tényleg igazi kincsek.:-)) Tudom értékelni! Képzeld! Időközben rájöttem, hogy nekem is van a nálad megirigyelt faspulni (igaz, hogy fém kötöződróthoz volt eredetileg..)úgy megörültem nekik, mikor megtaláltam!

Hajnoca írta...

Anyudat érdemes oda küldeni majd legközelebb is. A DMC fonalak ott ahonnan én szoktam venni akciósan 200HUF egy 8m-es tekercs!!

Ha jól látom akkor az alsó kis csomagban van Anchor is?! ... és az is olyan árban van.

Örülök, hogy sikerül kijutnod, hisz csodás dolgokat alkotsz.
Remélem a WAMP-ról üres asztallal és kocsival mész haza.

mammka írta...

Húúú,ilyen kacatosba én is mennék,de nagyon gyorsan!:)
Klassz dolgok nagyon!Irigykedem rendesen.:)