2009. október 30., péntek

Irigykedni való

Bele is csapok a közepébe.
Mert olyan jó volt ma, hogy összejött és itt volt nálunk Mici és élete Pálja. Úúúúgy örültem. Nagyon jó volt őket élőben is látni, nagyon jó volt beszélgetni egy kicsit - bár én még nagyon sokáig tudtam volna - és a varrásról nem is esett nagyon szó - mármint technikai kérdésekről, pedig lett volna egy pár. :)) Láttam, hogy miből lesznek a következő Mici csodák. Alig várom, hogy készen legyenek. Ugyanolyan kedvesek, aranyosak, mosolygósak, amilyennek elképzelitek őket. :) Kicsit bántam, hogy nem volt előre megbeszélve és szinte semmit nem tudtam készülni, dehát ilyen az élet. Majd legközelebb. Mert tuti, hogy lesz legközelebb. :)) Így szervezte az élet. :)
Gyertek máskor is!!! Vagy én megyek. :))

2 megjegyzés:

Mici írta...

A történtek ellenére (kulcs) örülök, hogy így gondolod. De bármennyire is szimpi az életem Pálja, nélküle pár szóval többet tudtunk volna csevegni. :) De pótoljuk be valamikor feltétlenül!
Mi is jól éreztük magunkat, és minden annyira tetszett, hogy csak na! És mennyi dobozba nem kukucskáltam bele...

Barbi írta...

:D