2009. október 27., kedd

Kaptam választ

A lényeg - és ennél többet nem is nagyon írtak -, hogy nem ütöttem meg a színvonalat.

Aki ismer, tudja, hogy állandóan kételyek gyötörnek. Mindennel kapcsolatban. Ez alól a mostani szenvedélyem sem kivétel. Imádom ezeket a dolgokat készíteni, de mostanra már elég jól ismerem a korlátaimat. Azért is jó egy ilyen vásár, mert lehetőségem van másokat is megismerni a munkájukkal együtt. Volt egy-két alkotó, akinek a munkájától leesett az állam - nem is álltam meg szó nélkül - de mostanra már azt is tudom, hogyha tökéleteset alkotni nem is tudok (ki tud?), nem lógok ki annyira a sorból, hogy a WAMP hírét rontottam volna a színvonalával együtt. Mondhatnám, hogy túl vagyok a dolgon, de igazság szerint nagyon dühös vagyok. Mert evvel a döntésükkel a vásárlóimat is minősítették. Az internettel szemben itt ugye adott a lehetőség, hogy élőben megnézhesse, megfoghassa az ember a portékát. Akik a vásárlás mellett döntöttek - nem kevesen- , nem hiszem, hogy színvonaltalan dolgot vittek haza.

A legjobban talán az bánt, hogy esélyem sincs megvédeni magam vagy rendes magyarázatot kapni. Az életben is utálom, ha valakivel nem lehet megbeszélni a dolgokat, csak simán rám vágja az ajtót. Ez méltánytalan. Az építő kritikának van értelme, de az indokolatlan elutasítás a földhöz vágja az embert.

Lehet, hogy meglep benneteket, de még fogok jelentkezni hozzájuk. Nincsenek illuzióim, de sajnos hasonló rendszeres lehetőség nincsen és én mindentől függetlenül nagyon jól éreztem magam. Eddig sem tettem, de ha esetleg még egyszer bebocsátást nyernék, akkor sem hirdetném büszkén, hogy wampos vagyok.

Ma jött egy kis csomag fincsi filcekkel pasztel színekben. Nyuszkók lesznek belőlük. Mindegyik színből csak egy, úgyhogy ez egy Special Edition vonal lesz. Az eddigieknél egy kicsit kisebbek lesznek a filc mérete miatt. A Pure nyuszi mintáját követve max egy kis szaténmasnit kapnak a fülükre. Alig várom, hogy nekik kezdjek. :)


Ma ezek a karácsonyi anyagok jöttek szembe. Hát mit mondjak, haza kellett jönniük velem. A gondolatlekvárok hamarosan átöltöznek. :)


És ez a sok-sok sapi és sál macikért kiállt. :) Itt is köszönöm őket Ildikónak, a keresztmamámnak.

44 megjegyzés:

Raindrop írta...

Most akartam végre kimenni a wampra, hogy találkozzunk, de ezek után be nem tenném oda a lábam.
Hihetetlen mit képzelnek ezek magukról... Tipikus sznobgyülekezet.

norcsella írta...

Hűha az anyagokhoz!
A Wamp-hoz meg nem tudok mit mondani. Én tavasszal voltam kinn, s volt ami színvonalas, de volt olyan ami szerintem nem. Így nem is értem az egészet!

norcsella írta...

S a sálak-sapkák csúcs szuperek!

Cicurka írta...

Döbbenten olvastam végig a postodat! Színvonaltalan!!! Imádom a munkáidat!!! Ebből is látszik, hogy minden a világon annyira szubjektív. Van vagy 2-3 ember és ezek döntik el, hogy ki mehet és ki nem? Hát úgy érzem a népes táborod ennek ellentmond, imádnak!
Az anyagok csodásak, a mini sálak és sapkák pedig... Csúcs!
Ui: hogy felvidítsalak gyere és próbálj nálam szerencsét!:*)

GKriszti írta...

Nem kapok szikrát!
Ha rád gondolok, az egyediség az első szó ami eszembe jut. Ez a védjegyed. Nagyon klasszak a munkáid! Főleg a táskák, meg a sok-sok EGYEDI! apróság.
A vásárlóid is téged igazolnak.
Nem értem mire vágynak.
De tudod én nem is vágynék ilyen helyre, ahol nem árulhatod szabadon a kreálmányaidat, hanem meg kell felelni "valaminek".

martimez írta...

Cukik ezek az apró sálacskák,sapik.Most már nem bírom megállni szó nélkül,sokszor irigyellek a sok fantasztikus ,eredeti (nekem az)ötlet miatt , a legtöbb "klubtagtól"viszont nem vagyok elájulva...szóval nagyon kreatív vagy és szerintem még sokkal több van benned:)))

martimez írta...

Nagyon szépek a filcek is ,hol lehet ilyet venni?

Kicsoda írta...

Tudod mi tetszik ebbol a legjobban? Hogy ujra fogsz jelentkezni! Tuti MEG jobbak lesznek, amiket csinalsz. A tobbi nem szamit (de persze, de akkor is;-D)

Fércművek írta...

Nagyon szépen köszönöm Nektek!!!

Martimez: Nagyon régen nézegettem őket az Etsy-n, aztán úgy gondoltam, hogy megérdemlem és megrendeltem. :) Szóval sajnos külföldről van.

Bea írta...

Meg tudlak érteni. Én is éppen hasonló esetet készülök leírni egy munkám kapcsán. Szerintem sehogysem volt korrekt az eljárás. Volt valami zsűri? Vagy csak úgy eszükbe jutott?
egyébként azt gondoltam, hogy a Meska is csinálhatna valami személyes vásárt is... meg azért van sok vásár, főleg karácsony táján.

Barbi írta...

Azok a kis kötött cuccok! Nekem is kell egy ilyen keresztmami! :D
Ami a Wampot illeti, (most rázom a fejem értetlenül)...
Én szeretem az igényes dolgokat, nem is nézelődnék nálad és nem lenne egy Brúnóm, ha nem lenne igényes és egyedi! Le vannak tojva!!!!
Pusza!

Zsuzsi írta...

Nagyon sajnálom és egyben nem értem.A szubjektív színvonal figyelőknek meg üzenem hogy talán nem lett volna baj ha ezt személyesen közlik az illetővel.Azt kell hinnem valakinek tényleg szúrtad a szemét!Fel a fejjel!A sálak, sapik cukik!

Hajnoca írta...

Hát a levelük illetve a mondanivalójuk tükrözi a szemléletet.
Én azt mondom, hogy TE ennél sokkal jobb vagy és nem ott van keresnivalód.
Jön majd helyette valami jobb ajánlat vagy lehetőség amit még nem tudsz ... és akkor azt kell majd választanod.

Amúgy csodásak és egyedien édesek a kezedmunkái. ... bárcsak feleannyira lenne tehetségem ilyeneket készíteni és nem is ekkora mennyiségben.
Milliószor jobb vagy nálunk.

Judit írta...

wamp:döbbenet...jól tetted, hogy nem zuhantál meg!
téli cuccok, nem semmi:)
filcek: már látom a nyuszisorakozót:)

muzli írta...

Maradjunk annyiban,hogy én most voltam először és utoljára Wampon. Én nem voltam elájulva tőle - köztünk szólva kicsit többet vártam - nyilván nem tőled, mert tőled bővem megkaptam amit vártam, sőt.
De azt nekem ne mondja senki, hogy pl. az olyan nagyon színvonalas és egyedi, akinek 10 éve boltja van a Kálvin tér közelében, dugig nyomja a boltot áruval és elmegy árulkodni a Wampra. És nem mellesleg óvodai és általános iskolai "kolleginám" volt, aki látványosan nem ismert meg. Majdnem lehánytam a "pompás" termékeit. Ezt eddig magamban tartottam, de a fenti okot elolvasva el kellett mondjam. Szerintem hagyd őket a fenébe. Említésre sem méltóak.

kinga írta...

Pf...
Szerintem kicsit fel kéne mérniük, hogy mire mekkora igény van. Hogy ki mennyit ad el.
Lehet, hogy mondjuk nem ütöd meg azt a szintet, amit pl egy iparművészetit végzett dizájner (ami szerintem nem gond, valamennyire még természetes is), de talán sokkal nagyobb a sikered.

Kár, hogy ilyesmit nem vesznek figyelembe.

kinga írta...

Vagy csak egyszerűen egy "fontosabb" ismerősnek kellett a hely... :/

Zsuzsi írta...

Csak azt nem értem hogy akkor amikor először jelentkeztél akkor miért ütötted meg a mércét?Vagy árukészletet cseréltél a kettő között?.O)

colette írta...

Én hiszek benned, hogy egyre jobb leszel... fejlődni fogsz, mert van benned VALAMI, ami erre ösztönöz:-)))
Wamp... felejtsd el, valószínű nem a te világod... Januárban biztosan elfogadják a jelentkezésed, húsvét előtt meg majd újra lapátra tesznek. Ha kell ez a kiszolgáltatottság, akkor hajrá jelentkezz... csak ne decemberben:-)))

Lidércke írta...

Na, bakker... (Ezt szabad?) Ez a "nem ütötte meg a színvonalat" olyan semmitmondó sablonszöveg! Valamit ki kellett találniuk, ezért írták ezt. A 171 rendszeres olvasó, és a Meskás vásárlók a bizonyítékok rá, hogy igenis igényes, szuper dolgot csinálsz!

A filcek mesések, a kötött holmiktól elolvadtam, az anyagok meg annyira szépek.... :)

Kovácsné Julcsi írta...

Múltkor jó voltál,most nem felelsz meg?Tényleg tojd le őket,dejó magasról!

Mici írta...

De akkor amikor befogadtak, ezek szerint ők sem ütötték meg a mércét. Saját magukat minősítették azt hiszem.
Én azt mondom, hogy továbbra is legyél ilyen színvonaltalan, mert mi igénytelen vaddisznók erre bukunk. És imádjuk a mit csinálsz!!!
A keresztmamádnak meg a kezét csókolom, és innen üzenem, hogy szeretem őt! Is. :)

Jandó írta...

Teljesen egyetértek a többiekkel a Wamp-pal kapcsolatban.Amúgy meg az ilyen stílusú válasz elég sokat mond róluk.
A dolgok, amiket készítesz annyira aranyosak, egyediek és nagyon-nagyon jók. Lelkesen szoktam mutogatni az ismerőseimnek a férceid képeid, hogy menynire aranyosak. Eddig még mindenki odavolt értük :).

Mismouth írta...

Komolyan mondom.. leesett az állam.

Kb. 5x elolvastam újra az első mondatot... Gondoltam én vagyok ennyire béna, hogy ekkora marhaságot olvassak... Hogy te ne érd el a színvonalat...

NAGYON felháborít ez az egész!
Először a Meskán találkoztam a munkáiddal, s szerintem te azon kevés Meskások egyike vagy, aki EREDETI és MINŐSÉGI!
(sajnálattal látom, hogy a Meskás kínálat is felhígult... gondolok itt azokra, akik fognak egy szem swarit, ráteszik egy láncra, és árulják...)

El sem hiszed, mennyire megörültem Neked, amikor megtaláltam a blogodat! Épp ezért abszolúte felháborít az elutasításod!

Amúgy egyik előző bejegyzésedben írtad, hogy bélés gyanánt keresel aprómintás répás anyagot. Jelentem, bejártam miatta Veszprémet és Győrt, de sehol sincs. És mindenhol ferde szemekkel néztek rám :D Egy anyagot találtam, ami répás, de azon 10-15 cm-es répák vannak egyéb fűszernövények mellett.
Az jó lenne neked?

Ne törődj a WAMP-osokkal, nem érdemelnek meg Téged!
Mi viszont igen, úgyhogy alkoss csak ^.^

Zsuzsi írta...

Igénytelen vaddisznók...hihi, Mici ez óriási.....hihi

Fércművek írta...

Kedves igénytelen vaddisznók! :))

Még mindig köszönöm a hozzászólásaitokat. Nagyon jól esik. :)

A keresztmamám pedig megint csuda kis dolgokon dolgozik, de mindent a maga idejében... :)

BarbaraRéka írta...

Püff neki! :(
Vakegerek! Nem tudják mit "dobtak ki"!
Pedig kéne látniuk az ötleteket, de hát a fennkölt gőgtől az erdőt...
De szerencsére itt a Meska, és nem maradunk le a művekről! :)

Zsuzska írta...

Itt egy felháborodott vaddisznó. Csak ügyeskedj tovább, az élet meg fogja hozni a legújabb megoldást, csak várd ki türelmesen!!! Èn (is) Neked drukkolok!
Vaddisznózsuzska

lucia írta...

Én amolyan "zugolvasód", és zugrajongód vagyok, anélkül, hogy regisztráltam volna, mindig megnézem, min dolgozol. Gratulálok a sok ötletedhez, a sok munkádhoz. Nem is értem, hogy van időd ennyi mindenre... Leginkább kitartást kívánok, nehogy meghátrálj akármi is történt veled!

Hunszil írta...

Szerintem nem véletlen vagy ilyen népszerű:)
Akik tőled vásárolnak ezt szeretik,ezt akarják ezt a fércművek-es FÉRCMŰVEKET:)

Nina írta...

Úgy sajnálom, hogy ennyivel szúrták ki a szemed :(( Mihez képest nem ütöd meg a színvonalat?? KI színvonal? Ki dönti el? Ez olyan szubjektív... Bár WAMP-on még nem voltam, de rengeteg más vásárban igen, és minden embernek más tetszik, mindenkinél máshol van a színvonal... Hímzős lányoknál is van ez így... És egyet értek azzal is, hogy jobb megbeszélni, mint egy ilyen hozzád vágott mondattal elintézni... Ez nem volt fair.
Szívesen megnézném annak az illetőnek a munkáit, aki a színvonalról döntött. Szerintem igenis igényesek, jópofák, színvonalas kivitelezésűek a munkáid!

kiseri írta...

Nem is tudom, mit írjak, dühöngök tegnap óta ezen a hülye wampon! szerintem hagyd őket, keress más lehetőséget, igaza van Colette-nek, a nagy vásárok előtt dobni fognak megint, kis hal vagy a szemükben. Színvonalasabb a honlapjukon is megtalálható sókerámiafejű(!) szörnyűségek meg a tildás másolók és a kitűzőgyártó meg a ki tudja még kik, te úgyse ütöd meg az ő mércéjüket.

A répás anyag miatt meg most a fejemhez kaptam, de likas valahol! mármint a fejem, merthogy én azt már ezeréve ígértem neked és még mindig itt van... ne haraguuuuudj!!! kérsz mellé egy apró lovasat is? édes kis pocakos lovak vannak rajta, kb. kétkörömnyi méretben, és rugalmas, de sztem te tudsz vele mit kezdeni.

Na fel a fejjel és ess neki a varrásnak! Mindenki kíváncsian várja újabb igénytelen és színvonaltalan fércműveidet!

(a szóellenőr: narynare, mint valami márkanév, nem?)

krisztallit írta...

Szia Jutka !
A Wampos kimaradásod miatt nem sajnállak (nem nagy veszteség szerintem), de a filcek miatt irigyellek nagyon:-)) A Wamposok kommunikációja minősíthetetlen, meg sem érdemlik a dühöt.
Biztosan más platformok is vannak a személyes találkozóra.

soli írta...

Az én férces kerekerdős táskám nagyon igényes, és bírja a strapát! Kipróbáltam kiránduláson, varrónapon, villamoson, buszon, szaladva, sétálva, és mindenki megcsodálta! Szóval, nagyon sajnálom a wampot, de abba ne hagyd az alkotást!

Angel írta...

Én azt tudom felajánlani, hogy odamegy az Enikő és megveri őket.

Fércművek írta...

Pont erre a megoldásra gondoltam kedves szülinapos!! :))) Nem felejtettelek ám el csak... de inkább nem magyarázkodok...

A többieknek megint nagyon köszönöm a hozzászólásokat!

könyveslány írta...

Jesszom pepi, ez aztán az indoklás... Mondjuk ennél nagyobb marhaságot nemigen írhattak volna - ha egyszer bevettek, mert "elérted a színvonalat", akkor mi a túró változott??? Ááááá, komolyan szót sem érdekelnek.

Viszont nekem is eszembe jutott, hogy ha személyes megjelenési formát szeretnél, akkor Meskásokkal, vagy más ügyeskezű kollégákkal és kolleginákkal összefogva ez nem lenne kivitelezhető? Így karácsony előtt tuti menne a nép :D

Arien írta...

Szia! Nem ismerem a Wamp-ot de utánanézek.(gondolom egy kiállitás ill. vásár ahol árusitani szoktál) Lényeg, hogy nem adod fel ezek után sem,szivesen nézegetem az alkotásaid,és szeretném továbbra is.

Fashionlab írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Fashionlab írta...

Szia!

Ne keseredj el! Mi (Fashionlab Kft.) is jelentkeztük náluk, visszautasítottak, mert "nem ütöttük meg a mércét". Ehhez azonban azt fűzném hozzá, hogy most hétfőn érkeztünk vissza Németországból, a lipcsei dizájnfesztiválról, ahol is ÓRIÁSI sikert arattak a ruháink, nagyon sok pozítív visszajezést kaptunk - nekem ez sokkal többet jelent, hogy nemzetközi szinten is megállják a cuccaink a helyüket. Te is gondolkozz el azon, hogy lehet, h nem Magyarország csupán az a terület, ahol kezdeni lehet valamit. Remélem kicsit megvígasztaltalak.

Raindrop írta...

Én csak halkan leteszek valamit a küszöbre...
A verésbe beszállok! :D

PI írta...

Jó vagy hidd el!

Csigi írta...

Ezek nem normálisak és nem is őszinték. Tuti, hogy nem a színvonaladdal van a baj, hanem valami más van a dologban. Féltékenység, vagy mittomén.
Azok a sálak és sapik imádnivalók!!!

Ejjkukk írta...

Pfff.....
Olyan sok embert lehet evvel megbántani: "nem éri el a mércét". De kinek a mércéjét? Mert spec. az itthoni "design" őrülteknek sznob mércéjük van, ami az átlag embereknek fogyaszthatatlan. Ettől lesznek ők a sznobok! (Teszem hozzá, hogy azok a designerek, akikre itt gondolok, sznob pénzállománnyal is rendelkeznek, fogalmuk nincs milyen jó érzés, hogy azért kapnak pénzt, mert valaki konkrétan elismeri a TERMÉKÉT /és nem magát az embert!/.)
Te meg mi leszünk azok, akiknek jönnek a fentebb írt kedves és emberséges levelek!
Én egy kicsit sajnálom, hogy jelentkezel, ugyanakkor nagyon becsülendőnek tartom a kitartásod!
(Nem az eladókra gondoltam, amikor a sznobokról beszéltem!!!! /-mielőtt bárki félreértené!/)

A lányom is szereti nézegetni a blogodat és én is! Hajrá Fércművek! (Most ahogy ezt kimondtam eszembe jutottak a régi nagy textilgyártó üzemek és ruhagyárak...... )