2009. október 17., szombat

Megtöröm a csendet :)

Tegnap volt az ötödik házassági évfordulónk. Van mit átgondolnunk. Ebben segített az esti programunk. Ki gondolta volna... Ugyanis az volt a terv, hogy moziba megyünk. Az utolsó percig kétséges volt, mert betegek a gyerekek. De sikerült. Pixar rajongók vagyunk. Szinte mindig hibátlan, amiket vászonra visznek. Szóval elindultunk mesefilmet nézni. Ezért is volt nagy meglepetés, hogy a film első részét végig bőgtem. Persze ez a részlet kiragadva lehet, hogy nem olyan ütős, de azért zanzásítva minden benne van. Ez Carl és Ellie rövid története.


Aztán ha már erre jártam mutatok valamit. Már máshol is téma volt, hogy minek ennyire siettetni a karácsonyt. Én karácsony rajongó vagyok, de teljesen egyetértek avval, hogy mindennek megvan a maga ideje. Az ősz is gyönyörű, én a Halloween-t is kedvelem, de erről majd később.
Persze készülni kell és nekem is van/volt pár ötletem karácsonyra, de őszintén elment a kedvem az egésztől. Mármint meskailag. Mert mire én odajutok, már mindenkinek tele lesz mindene a szokásos fenyőfa, csengettyű, rénszarvas, mézeskalács kombóval. Egy gondolat erejéig belém bújt a kisördög, hogy majd karácsonyfa dísznek készítek vizilovat, sünit vagy dínót. Persze ez csak vicc. :))

Azért készítettem egy "csepp" télapót és mivel beszereztem bőrlyukasztókat, a próba kedvéért megszületett a kerek erdő első fenyőfája:

23 megjegyzés:

Cicurka írta...

Imádnivalóak!:*)

rojalka írta...

Már rég bőgtem!Jól esett!
Nagyon menő a Télapóka.

Barbi írta...

Bizony én is elpityeredtem....

Julcsi írta...

Volt egy ismerősünk, aki régi kulcsokkal, lakatokkal díszítette fel egyszer a karácsonyfájukat. Hátha vannak még ilyen elvetemült emberek, akik éppen vizilóra vágynak:D

A sírás pedig nem ciki (én mindig szoktam:D), főleg egy amúgy is kellemes napon, mint ház.évf.

Bőrlyukasztó mekkora lyukat lyukaszt?
http://marieladias.blogspot.com/
Ezeket pl. imádom, de nem tudom ilyenre használható-e?

Fércművek írta...

Szerintem sem ciki sírni, én majdnem mindenen szoktam, csak az lepett meg, hogy egy mesefilmen. :)

Julcsi, csuda dolgokat mutattál megint. Gondoltam, hogy filcen is kipróbálom, de még nem jutottam oda. Mostmár biztos, hogy hamarosan eljön a pillanat. :)) 4 méretben vettem eddig, de máris többre - nagyobbakra vágyom. :)

Lukinyuszi írta...

Igenis csinálj vízilovat!!! :D
Pardon, de okádok már a télapótól meg a csengettyűktől!!! Vízilovat, meg minden elvetemültséééégeeet!!! Most!!! ;)

idi írta...

Szerintem ne add fel az elképzelésed,mert aki nem szereti az általad felsorolt figurákat,biztos keresgélni kezd valami egyedi különlegesség után,amit nálad megtalálhat.Sok sikert.O))

Mismouth írta...

Én is elpityeredtem a filmecske vége felé...

Nekem pedig tetszik az ötleted!

Igazi kis téli hangulatos Fércművek-fércállatka karácsonyfa szettet láttam magam előtt. Olyan lenne, mintha a Madagszkár (film) állatkái megfércesítve karácsonyi bulit tartanának! :D
Majd a pingvineket ne hagyd le :D

Karina írta...

Ez a film tényleg nagyon csodás és házassági évfordulóra való lehetett. Köszi, hogy megmutattad.

Angel írta...

viziló karácsonyfadísz klassz

Anna írta...

Szia Judit!
Én pedig ilyen télapót szeretnék (barna meg krém színű sapival) ha lehet. Lehet?

Üdv

Anna

muzli írta...

Gratula az évfordulóhoz, nekünk jövőre lesz az 5. Már most furcsán hangzik és igen, sokmindent kell átgondolni.
A télapód nagyon tuti.

Lidércke írta...

Édes a télapód. :)))
Én is azon gondolkodtam, hogy nem fogok semmi karácsonyit készíteni a Meskára, mert már most dugig van velük. Azért te csak csinálj, ezt nem lebeszélésnek szántam! :) Amekkora rajongói klubod van, még tüntetés is lenne, ha elmaradnának a fércdíszek. :) Mismouth ötlete nagyon tetszik. El tudok képzelni egy fát piros sapkás nyuszival, Dömével, csengettyűs Hippipivel. :))))

Anzsi írta...

Nekem is tetszenek az általad felsorolt állatkák, szerintem nagyon jól mutatnának a fán :)

szívesen vennék belőlük :)

a kis film nagyon jóóó volt :)

még csak annyi, hogy nagyon tetstenek a munkáid :)))

Ejjkukk írta...

Na abban nagyon egyet értek, hogy hova kell ezt a karácsonyozást siettetni! És azt is megértem, hogy a kínálat látván mindenkinek elmegy a kedve a gondolkodástól, de azért neked ne legyen félnivalód, hiszen annyira egyedi, "férces" a stílusod, hogy tuti belefér a viziló is!

A mese: én is sírok rajta! (Bár a múltkor egy nyavajás akciófilmen kezdtem sírni, mert játékból egy kisfiú elkezdte szétfűrészelni a kislányt, mint a bűvészek..... Asszem megér az életünk pár ilyen könnyes filmet! Nekünk a kollektívan sírunk: a Csodás álmok jönnek. )

Fércművek írta...

A Csodás álmok jönnek c. filmen, nem is sírtam, hanem zokogtam... Először is, meg azóta mindig...

De jó, hogy ilyen lelkesek vagytok. :) Fércállatkákat mindenféleképpen terveztem mikulás sapkával. Eredetileg a mi fánkra, hogy kicsit frissítsem a készletünket, de ha sikerülnek, akkor bedobom őket a köztudatba. :) De kizárólag ha egyszer az életben végzek a táska tengerrel, ami kiszabva áll és engem vár.

Az első karácsonyi viziló mindenféleképpen Angel-é, mert ő kérte. Onnan indult be a kisördög. :))

Juhizs írta...

Jaj Istenem, miközben olvastalak egy reszerő hang hallatszott, szívbajt kaptam, mert azt hittem, hogy elromlott a számítógépünk és rágja valami (vagy fűrészeli) belülről ... ;-)
Mi ez??? Úgy érzem elmaradtam az eseményektől ;-)

Fércművek írta...

Biztos a bárány. :)) Már akartam is kérdezni, hogy vajon mindenkit az őrületbe kerget?? Mert nálunk ki van kapcsolva a hangja, de nem tudom, hogy másoknál milyen. Azt hiszem itt az ideje megválni tőle. :)

Lidércke írta...

Ha az oldaladra lépek, első utam a bárányhoz vezet, hogy kikapcsoljam. Eleinte én is frászt kaptam. :D
Elfelejtettem gratulálni. Most utólag megteszem: még sok-sok boldog évfordulót kívánok! :)

Fércművek írta...

A bárány már más réten legel. :) Lacó szerint ugrásszerűen meg fog nőni az oldal látogatottsága. :)

anyahajó írta...

JA, hogy ez a bárány? Nálunk mindig sírásban törnek ki a gyerekek, ha meghallják.

Ez a férckarácsonyfa nagyon el van találva! Amúgy szerintem nem az a fontos, hányan csinálnak karácsonyit, hanem hogy a tied legyen a legjobb :) És még semmiről nem vagy elkésve.

Pejho írta...

Kiseri hívta fel a figyelmemet, hogy milyen szépet látott nálad.
Nagyon köszönöm, hogy feltetted ezt a videót!
Egy újabb alkotás, ami felhívja a figyelmünket arra, hogy a házassági elrendezés milyen értékes!
Boldog házassági évfordulót!

Anzsi írta...

A második vizilóra én pályázok :) ;)

előttem már írták, amit gondolok, szerintem, aki a Te alkotásaidat szereti, az úgyis azt várja, hogy Te mit készítesz :) legyen az akár Karácsony, akár csak úgy :)