2009. október 11., vasárnap

Mesés babák 4. és 5. meg a többiek :)

Rohannom kell, el is fogok késni, de őket megmutatom.

Régi terv vált valóra megint Hamucipőcske személyében. No comment. :)) Már csak a cipős anyag hiányzott Hamupipőkéhez. Amikor megtaláltam, akkor anyukám rám nézett és azt kérdezte, hogy miért nem Hamucipőcske?Miért is ne?:)))



A következő a kisherceg. Igazság szerint vele szerelembe estünk, úgyhogy még bizonytalan a sorsa. Elviszem WAMPolni, de lehet, hogy csak velünk fog üldögélni. Amikor megláttam a fiúk egyik kis pólóján ezt a fehér lovat, rögtön egy kiskirályfira gondoltam. A kard, a kicsi palást és a hátán lévő "adventure" felirat útközben jött. Szereti a kalandokat, úgyhogy gyorsan varrtam egy sárkányt is. :)



És ez az anyag.... A vége az lett, hogy minden nő egy megoldásra váró rejtvény, úgyhogy baba lett. :)) A ceruza oldalt a kersztanyukámnak köszönhető. Itt is köszönöm nekik, azt a rengeteg segítséget, amit kaptam tőlük a felkészülés alatt. Hiába, kinőttük magunkat családi vállalkozásnak és istenem, ennyit régen nevettem ilyen hangosan. Köszikösziköszi!!!:))


Szomorú az idő, de azért remélem egy páran járnak az Iparművészetiben. :)) Wish me luck!

4 megjegyzés:

Lidércke írta...

A babák is édesek, de a mai varázsszón felvihogtam. :D Vissza a jövőbe! :D
Egy kalappal a wampra!

Raindrop írta...

:DDDDDDDD

Az a kiscerka!
Judit, mindig felülmúlod az ötleteidet! Bitang édesek a kislányok.

Vásárló özönt!

krisztallit írta...

Bár már megjössz a vásárról, amikor ezeket a sorokat olvasod, remélem jól sikerül(t)! Ilyen csoda holmikkal mi is lehetne más a végkifejlet?!

Hokata írta...

Imádom az ötleteidet, a fantáziád!!
Szeretek nálad járni.
A vásár biztos jól sikerült, ilyen egyedi, fércműves dolgokkal nem is lehetett máshogy.