2009. október 18., vasárnap

Nagyon hideg van

Amúgy nagyon szeretem az évnek ezt a szakát, de most gondjaim vannak. Nem is olyan régen azért költöztem le a pincébe és alakítottam ki egy kis műhely sarkot, hogy a házat ne lepje el anya hobbija. Eddig minden klasszul is működött. Max kiskosárban hoztam fel az összekészített varrnivalót. A pincének abban a helyiségében, ahol vagyok sajnos nincs zárható ablak, csak lamellák a sarokban megbúvó kazán miatt. Mert állandóan szellőznie kell. Ez ellen nyáron nem volt kifogásom, de most egyszerűen megfagyok. Mintha kint üldögélnék a kertben és úgy varrogatnék. Úgyhogy tavaszig lehet, hogy csak apróságokat fogok készíteni, mert a varrógépet nem szeretném itt fent látni - a fiúk sem - és nem akarok állandóan megfázni. Szóval gyorsan végeznem kell a megrendelésekkel. (A másik gond, hogy feljövök a fincsi melegbe és rögtön elájulok az álmosságtól. :) )

A hétvége termése sok félkész dolog. Rögtön mutatom, ha lesz belőlük valami, de a többi már nem rajtam múlik.

Amikor már elegem lett a megkötött kézből, akkor fogtam magam és elővettem egy UFO-t. :) Már írtam, hogy az viszont nagyon jó, hogy mostanában előkerültek a gyapjúszövetek. Ez a táskaalap már ki volt szabva, a flízzel is összeismerkedett, de valahogy nem állt össze. Van bennem valami kényszer, hogy minden táskára kerüljön valami figura, ha már a szabásmintával nem tudok senkit lenyűgözni. :)) Erre valahogy semmi nem illett. Aztán egyszercsak bevillant egy város körvonala alulra, de aztán valahogy elmaradt a megvalósítás. Ma viszont ollót ragadtam és felapplikáltam . (Géppel, de ez nekem nagyobb kihívás, mint kézzel...)


Kicsit borús lett (vagy elegáns, visszafogott? nem tudom) Gondoltam, azért valami szín még elférne rajta, de hogy ne erőltessem rá senkire, csak kitúző formájában feljött a hold a város felett. (Ezen a képen jobban látszik a táska színe.)


A belső sem olyan rossz:

7 megjegyzés:

Mici írta...

És valami alternatív fűtésmegoldás nem lehetséges?
Szerintem a hold nagyon kell a tatyóra, és így is elegáns, visszafogott, aranyos, szép, csinos, mókás, fércJutkás.

Fércművek írta...

A hősugárzó jött szóba, de nyitott ablak melett szerintem halottnak a csók: :)) De azért majd lehet, hogy lesz egy próba...

Ejjkukk írta...

Fúúú, hát ez nagy sz...vás! Nálukn hasonló a helyzet a konyhai ablakkal (sem cserélni, sem szigetelni nem lehet úgy, hogy az ne kerüljön egy nagyobb vagyonba), ugyanakkor közvetlenül mellette van a mosogató.... Én már annyira félek minden evéssnél, hogy már gondolkodom a kidobható papírtányéron.
A táskád meg engem a mary Poppinsos kéményseprős jelenetre emlékeztet. Zseniális!

Julcsi írta...

Ha még lemerészkedsz oda a hirtelen jött télben, készítesz róla fotót? Violini csuda jókat mesélt róla:D

Julcsi írta...

Ja! Mindig elfelejtem megdícsérni a műveidet. Pedig nagyon tetszik a táska, mint "mindened":D

Edige írta...

Szerintem szuper lett! Nem hiába lapult ilyen sokáig a fiók mélyén.

Névtelen írta...

Úúúúúúú, szeretem, eladó? Mekkora?
Csodaszép... **
masnis, aki nagyon boldog a hóemberes tatyójával