2009. október 25., vasárnap

Nem kicsit vagyok csalódott :(

Napok óta próbálkozok, hogy jelentkezzek a novemberi WAMPra. Sokat gondolkodtam, aztán eldöntöttem, hogy a fél méterről 1 méterre emelem a tétet, mert mindkét alkalommal gond volt, hogy volt, aki nem fért oda az én asztalrészemhez. Hát most nem kell ezen agyalnom. Írtam egy emilt, hogy nem tudok jelentkezni valamiért. Vissza is írtak, hogy persze, hogy nem, mert már nem vagyok WAMP-os. Persze mindenféle indoklás nélkül. És nem értem. És szomorú vagyok, mert a következőre is nagyon készültem/készültünk. Biztos lehet újra jelentkezni és sok más út is van, de most nagyon elment a kedvem mindentől. Azért mindenkinek köszönöm, aki meglátogatott ott, nagy élmény volt, minden percét élveztem, de ugye tudjuk, hogy semmi nem tart örökké. :(

34 megjegyzés:

Zsukka írta...

Mi van?????????????? A wampság bizonyos időre szól csak???
Megértem a csalódottságod... :(

katafolt írta...

Á,ez így megy ?! Biztos,hogy nincs itt valami félreértés ?Ha nincs,akkor ez nagyon szemét dolog...

Mici írta...

Pedig terveztük, hogy legközelebb meglátogatunk. :( Állj a sarkadra, és intézkedj légyszives! Tessék nekem ott lenni legközelebb, rontom-bontom!

Raindrop írta...

Ööö, szerintem ez nem így megy. Nincs valami tagdíj, vagy valami más? Mi az, hogy nem vagy WAMP-os?? :D Szerintem konkrétan kérdezz ennek utána, azért nehogy már! :Z

zazálea írta...

Ezt én most nem is értem, mint ahogy Te sem...

anyahajó írta...

Az egy dolog, hogy valakit kizárnak, de hogy még arra se tartják érdemesnek, hogy dobjanak neki egy emilt? Egyébként a kizárást sem értem, milyen alapon. (Pláne azok után, hogy azt a készítőt, aki Tilda nyuszikat árul tucatjával saját dizájn címen, simán hagyják árulni.)

muzli írta...

ööö, én ezt most nem érteni kérem szépen. Nem vagy wampos? Merthogy ez egy tagság vagy betelt a keret vagy ráléptél valaki tyúkszemére? Szerintem járj utána, de előtte dühöngd ki magad.

colette írta...

Én meg értem, bár ne érteném:(((
De Te ennek ne tulajdoníts nagy jelentőséget, tudod ha az egyik ajtó bezárul kinyílik egy másik:-)))

Nina írta...

Én sem értem, de nagyon sajnálom, elhiszem, hogy csalódott vagy, de ahogy Colette írta, kinyílik majd egy másik ajtó!

Ági, aki főz írta...

Ha te nem, akkor mégis ki?

hordosv írta...

Most ezt én sem igazán értem. Csak úgy kizárnak, semmi indoklás, izé, semmi hivatalos levél? Szerintem ezzel végleg a saját szegénységi bizonyítványukat állították ki.

Majd írj, ha kiderül, hogy mi ez az egész!

Lidércke írta...

A Micivel történek után én már nem is csodálkozom.... Morgós a véleményem. >:(

Cinella írta...

Nagyon sajnálom, de tényleg próbáld úgy nézni a dolgokat, hogy most egy sokkal kedvezőbb dolog következik, amit valószínüleg hátráltatott volna a WAMP. A módszerükkel viszont egyáltalán nem értek egyet!
Cinella

Évi kreatív oldala írta...

Na ne, ezt el se hiszem! Ez valami vicc?!!! Sajnálom! :(

mammka írta...

Döbbenet: manapság minden így megy?????de akkor legalább szólnának...ez így olyan megalázó ...Szerintem menj még 1 kört,lehet,hogy azegyik ügyintéző nem jól tudja....Bár megértelek,nekem se lenne hozzá kedvem ezután.

kinga írta...

Én is azt gondoltam, hogy ez "örökké tart"...
Bár személyes tapasztalatom nincs a WAMP-pal kapcsolatban (leszámítva, hogy 1x ott voltam..) nekem amúgyis nagyképűnek és fellengzősnek tűnt ez az egész.

Én aZért nem féltelek ;)

niniel írta...

micsoda???? ez hihetetlen!!
de miért?
a minőségre, a körítésre és a megjelenésre biztos nem foghatják!!
kiábrándító, ha ezt megtehetik minden indoklás nélkül...

Barbi írta...

Mint a többiek, én is értetlenül állok a dologhoz! Annyira sajnálom! De tényleg ne hagyd annyiban, legalább egy indoklással tartoznak neked! Még ha nem lett volna forgalmad, de volt. Szóval, nem értem...
A kedved el ne menjen az alkotástól! Van sok más hely, ahol érvényesülhetsz! Mi imádunk! :D

könyveslány írta...

Szerintem egyszerűen túl sikeres voltál nekik :-)
Viszont ahol így bánnak az alkotókkal, azt a helyet jobb is elkerülni! (Ha kiderülnek a részletek, megosztod velünk? Kíváncsi lennék, mivel magyarázzák a bizonyítványt...)

Zsuzsi írta...

Én is azt kérdezem hogy ha te nem akkor ki?Meg hogy egy levél se?Én is arra kérnélek, hogy oszd meg velünk ha kiderülnek a részletek!

kwandera írta...

Miért?!

Karina írta...

Mondd meg nekik, hogy még sok kisgyereknek kellenek zsebrém-társak. Csalódtam a Wampban, ha ilyen csúnyán intézik a dolgaikat! Igaz, hogy amikor mi ott voltunk, a legobb az volt, hogy kedves ismerősökkel találkoztunk, s volt ami nem tetszett.

Hunszil írta...

Sajnálom, de te olyan macska típus vagy , aki mindig a talpára esik...:)
Bár az eljárással nem értek egyet ... szerintem ez is olyan "amerika-styl":(((((

Tündérlátta írta...

Sajnálom, hogy a nehézségekre még egy lapáttal kaptál. (Én is ebben a cipőben járok.)
Az eljárás, akár félreértés, akár nem, nagyon inkorrekt.

kiseri írta...

Én meg kezdem érteni ezt az egész Wamp-világot...:(( Sajnos újra azt bizonyították számomra(és ahogy látom, másoknak is), hogy nem érdemes velük foglalkozni... Tutira van valami csókos-nemcsókos a dologban! Micivel is mit csináltak?! Ezek nem normálisak! szerintem keress más, méltó helyet a kis teremtményeidnek, nem szabad velük foglalkozni! vagy fogjunk össze és csináljunk mi piacot!:))

F.Gina írta...

Én is értetlen vagyok :(( Azt tudtam, hogy szigorúak a bekerülés feltételei, de aki már bent van, azt hogy lökik ki szó nélkül, értesítés és főleg indok nélkül ? Vérlázító !
Érdekelne a folytatás !

Fércművek írta...

Sziasztok!

Ha lesz folytatás megosztom, de eddig válaszra sem méltattak. :(

Noresz írta...

Nagyon sajnálom, ami történt! de sajnos júliusban pont egy ilyen történetet hallottam az egyik árusítótól. Úgy látszik, ez valami taktika, hogy soha ne érezhesd magad biztonságban. Én sem értem, hogy lehet, hogy az előző hónapban még megfelelt valami, most meg nem :(

Ejjkukk írta...

Óh! Ezt most nem értem.... Kizártak és nem szóltak, vagy valami más félreértés van?

Sajna én még nem voltam Wampon, de meg szeretném egyszer lesni... Komolyan vannak Tildas cuccok??

Hokata írta...

Ez felháborító, nem tudok mást mondani szegénységi bizonyítvány.
Az egy dolog lenne, ha nem vagy elég „csókos”, (mert a termékeidben hibát nem találhattak, hiszen egyediek, szépek, ölelgetni valók), de hogy se szó, se beszéd????
Mondjuk nálam már akkor bemutatkoztak amikor Micit nem vették be.
Hidd el lehet jobb is így, kilógtál a sorból, túl jó vagy nekik!

Theia írta...

Amint megtalálom a mail címed, dobok egy levelet, mert lenne mit mesélnem a dologgal kapcsolatban...

Anzsi írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Anzsi írta...

jaj, de sajnálom! de miért? hogy hogy?????


(bocsánat én töröltem az előzőt megjegyzésemet, mert közben megtaláltam a választ a feltett kérdésemre)

Era írta...

Én is kiakadtam. Egyszer voltam wampon, de rajtad és a könyvesen kívül máshol nem volt semmi vásárlásra méltó. Természetesen ez az én hibám, hogy ilyen szűklátókörű és finnyás vagyok. Nem mindegy nekik, ki áll az asztal mögött, ha ki van fizetve? A Te pénzed büdös? Ez is arcra megy, mint minden? Vagy tényleg ráléptél valami tyúkszemre mostanság?