2009. október 9., péntek

Pár dolog...

már készen van. Most éppen kávészünet van, de mivel nem kávézom, volt egy kis idő fényképezni. :))

Rengeteg dolog van, amivel saját mércém szerint szeretnék készen lenni, de persze belevágtam valami teljesen másba. :)) Rengeteg gesztenyét szedünk a fiúkkal úton-útfélen. Természetesen ez ihletett meg, mert mindegyikben egy mosolygós figurát látok. :)


Majomparádé avagy négy funky monkey:


Hűvösre fordult az idő, úgyhogy előkerültek a sapkás, sálas macik. Természetesen nem én kötöttem őket. Mondtam, hogy a Fércművek kezd családi vállalkozás lenni. :))


Nyuszkók:


A tudós nyuszkó a Kwandera féle gyapjúból kapott fület és pocakot. Egy élmény volt vele dolgozni. Már máskor is tapasztaltam, hogy minőségi anyagokkal csuda dolgozni. Hát ez az volt! :)

Egy újabb Maszat, a kutty is készült. A gyöngyös nyakörv kicsit rockerré teszi. :)) A konyhamalacom is kapott egy sapit, mert mondta, hogy még nem fűtött be a konyhában, úgyhogy elkel az ő fülén is. :))


És lemaradt egy-egy kép a gyerekekről a takaróvarrás idejéből:


Gerda


a fiúk

19 megjegyzés:

muzli írta...

Atya ég!!! A kislány maki Liliért kiált, aki a múlt héten megvadult a majmokért az állatkertben. Vasárnap terveim szerint találkozunk és jó lenne, ha még meglenne.

Kovácsné Julcsi írta...

Annyira jók!

Era írta...

Még egy kis funkey monkey, és el lehene velük játszani a 5 little monkey

Nagyon aranyosak, és a gyerkőcök is!:)

vanessza KISS írta...

A lila és a barna kötött sapkás maci, hűhha :) csodásak :)

krisztallit írta...

Nekem is a macik a favoritjaim, főleg a lilás!! De jó lenne elmenni, de apa megint Pécsen, mi meg hárman betegek vagyunk, pedig én imádom az Iparművészetit. A könyvtárában készültem a diplomámra.. óóó kis nosztalgia!

Raindrop írta...

Hát ez nem lehet igaz! :DDD
Gesztike és makifej csoport. :DDD

Judit írta...

Képek: helyesek:))) az őszi kollekció a kedvencem, meg a lánymajom masnija:))))

verus írta...

Hát nagyon édesek:)) Főleg Kipp-Kopp!)

Julcsi írta...

Én leginkább a malacra figyeltem fel. Bendém valamiért a röfiket imádja:) Hogy miért?! Rejtély.

Másik kedvenc a szemüveges nyunyu:)

Babra írta...

Hány órából áll neked egy nap??:D Csodállak, hogy minden nap valami újat tudsz mutatni, és mindegyik csodás, mindig valami új és baromi ötletes dolgokkal!! Szeretek hozzád járni!!

Nina írta...

Úgy vártam, hogy kitalálj valami őszieset is :)))) Nagyon tetszenek a picinykék!
Na és azok a macik!!! Emelem kalapom :)

Edige írta...

Nem semmi... nagyon belehúztál!

Barbi írta...

Szuper fotók! Szupercuki gyerkőcök, és szupercuki alkotások! Én sehol sem tartok...

Fércművek írta...

De jó, hogy mindenkinek tetszik valami. :))
A lánymakit, akkor Lilinek lefoglalom, aztán majd meglátjuk, hogy ezért is oda lesz-e. :))
Sapkás mackók még lesznek. Ők csak bemutató példányok. Most jön a szezonjuk igazán. :))

Lidércke írta...

Micsoda hatalmas mennyiség! És milyen édesek! :)) Nekem most a majmok a kedvenceim.
A gyerekek is aranyosak. :) Látom, kreatívkodtak. :)

kinga írta...

Óóó, a kippkopp kulcstartóval szerelembe estem :) meg a felmás sapis - répás nyuszkó is ari!

de ez az őszi "kollekció"... főleg így együtt, fa asztalon fotózva... nagyonjóóó:)

Névtelen írta...

The signals connect with cοncentrated nerve рlaсeѕ, which in turn spгead the
signal to the whole abdomіnal region.

Ηere iѕ my blog post http://smartcitypedia.com/index.php?title=Are_Tummy_Tuck_Belts_The_Magic_Capsule_For_Abdominal_Muscles

Névtelen írta...

Usually these moles are harmful and rarely are diagnosed cancerous.
Vitamin E arrives in the type of capsule and oils.

Also visit my web page Reviews On Dermatend

Névtelen írta...

The dilemma can be really serious or very simple
to retrieve. Both of those of these scan tools are out there at several on line spots.


My homepage; obd bluetooth