2009. október 4., vasárnap

Vissza a gyökerekhez

Mostanában leginkább nagy dolgokat készítettem. Valahogy elmaradtak az apróságok. De hiányoztak, úgyhogy amikor előjött a baba mobil ötlet és azokkal az apróságokkal kellett molyolni, újra nekiláttam a kitűzőknek. Merthogy ezekkel kezdődött az egész. Most szetteket készítettem:


Sok minden eszembe jutott. Az első filc bevásárlókörút is. Akkoriban mit nem adtam volna, ha valaki a maradék fecnijeit odadobja nekem. :)) Most meg két nagy doboz van tele kisebb, nagyobb és elég nagy darabokkal. :)
Azóta azt is megtapasztaltam, hogy micsoda különbség van filc és filc között. Még gyapjúfilc és gyapjúfilc között is, mert a "műanyag" filc az ugye nem kérdés, hogy rosszabb minőségű és egy kicsit fura vele dolgozni, de az tényleg meglepett, hogy ugyanannyiért micsoda különbséget kap az ember. És ha egy szín kifut, akkor annak vége. ugyanolyat szinte sosem kap az ember. Előre félek mi lesz, ha elfogy az autókra használt "farmeres" kék, mert az szinte fellelhetetlen - nekem - és a többi kék nem az igazi helyette.
Eleinte azért kezdtem belőle készíteni a dolgokat, mert nem foszlik és nem kell az elvarrással foglalkoznom, de azóta szerelmes lettem belé és van, hogy csak ülök és simogatom. (Így van ez a mostanában vásárolt gyapjúszövetekkel is. El ne felejtsem majd megmutatni a belőle készült legújabb táskát!! :) )

Szóval visszatérnek majd az apróságok is, már csak terápiás jellegük miatt is. Mert elég hamar lehet örülni a végeredménynek. :)

3 megjegyzés:

Raindrop írta...

Átjössz hozzám picit? :)

Grety-G írta...

Ez nagyon tetszik,jópofa..

könyveslány írta...

Hát tudod... Kész vagyok ezektől az apróságoktól! Az ember lánya rájuk néz és vigyorog mint a tejbetök :-D Annnyira jó lehet ezeket (meg persze az összes többit is) megalkotni!