2009. november 1., vasárnap

Apróságok


Ezeket az apróságokat varrtam . A szürke kabátok elleni kampány keretében készültek ezek a kitűzők, amik sokkal élénkebbek, szebbek az életben, de hát varró tanfolyamra sem jutok el, nemhogy egy fotóra...
(Azért van egy kakukktojás, amit nehezen lehetne kabátra vagy bármi másra tűzni, de a kulcsokat őrzi. :)) )

És készült mégegy. Igaz belelóg egy szál a szemébe, de azért megmutatom Piroskát is, akinek azóta megigazítottam a haját. :))


Egyébként nagyon furcsa, hogy szezononként egy kitűzőt/brosst hordok, mégis elég nagy gyüjteményem van belőlük. Valamiért nem tudok nekik ellenállni és készíteni is nagyon szeretem őket. Le akartam fényképezni egy-két kedvencemet, de valahogy nem fért bele a napba, úgyhogy majd máskor. :)

19 megjegyzés:

Zsukka írta...

Gyönyörű színes csokor, és Piroska is imádnivaló, a szemébe lógó hajjal is :D!

Mici írta...

Végre valami, ami nekem annyira nem jön be. Ezek a kör alakú kitűzők... szerintem vétek volt belepazarolni azokat a meseszalagokat. Valahogy nem érzem Tiédnek ezt a darabot. És a pillangók is mintha byme Évitől röppentek volna ide. Nem úgy értem, hogy koppintott, hanem hogy olyan finom, nőies, pasztell, mint amik Évinél születnek. Tőled a vicces állatkákat szoktam meg. Azt nem mondom, hogy nem szépek, csak Tőled fölöttéb szokatlanok. És remélem, hogy maradsz a jól bevált vonalon. :)

Jandó írta...

Milyen jó ötlet a kitűző. Még sosem volt, de ezeket látva egyre inkább barátkozok velük. Piroska mintha most lépett volna ki a meséből :).

Bejus írta...

Nagyon szépek lettek! A gyengéim a lepkécskéid! Imádom őket! :)

kataanya írta...

Nekem nagyon tetszenek!

Fércművek írta...

Hát én meg úgy voltam vele, hogy amilyen kicsik ezek a szalagok és max. egy akasztónak jók, a maradékot kár lenne veszni hagyni. Erre pedig tökéletesek és annyira passzolnak.

Szomorú lennék, ha a szép pasztel filceimet nem használhatnám fel, mert más stílusába illik bele, és én kifejezetten nem vagyok oda a lepke motívumért, de ezek valahogy lepke után visítottak. :)

Azért talán lesz, akiknek tetszenek. :)

Mici írta...

Igen, azt akartam is írni, hogy a filceid finomsága valami igazán könnyed dologhoz illik. És a lepkéhez tökéletes. Vigyori pofival? A szalagokkal kapcsolatban meg meggyőztél. Ha ezek leeső kis maradékocskák, akkor megbocsájtom. De komolyan azt hittem, hogy ezért daraboltad fel őket. Szerintem, ha az én szalagcsomagom itt lesz, majd csak gyönyörködök bennük, és simogatom őket, de ollót nem engedek a közelükbe.

Raindrop írta...

Hát az a malac? :DDD
Nagyon bitang!!!

Babra írta...

jajjdejóók! Én imádom a brossokat, a birkuct amit tőled kaptam, azóta is őrzöm:) Már van egy gyöngyös, meg amotae-s virágos kitűzőm is:) A csúnya szomorú télhez elengedhetetlen kellék:D

Lidércke írta...

Nem is értem, miért nem hordok kitűzőt... Piroska csuda pofa. :)))

Barbi írta...

Micsoda vidámság! Hát Piroska meg csúcs! :D

Névtelen írta...

Egy kérés a filcanyagokkal kapcsolatban. Nem szoktam varrni, de most szükségem lenne rá és fogalmam sincs hol lehetne ilyet olcsóbban beszerezni. (Kb. 20 db A4-es lapnyi) Segítene valaki?

Előre is köszönöm!

Flóra

Fércművek írta...

A Meseboltban árulják A/4-es kiszerelésben. Így egy lap 180 Ft. Hobbi boltokban is lehet kapni, de szerintem azok messze nem ilyen jó minőségűek. (Ezek az én tapasztalataim.! ) Elég sok szín közül lehet válogatni. Egy kicsit olcsóbb, ha méterben veszed meg az Eurotextilben (Erzséget krt. a Café Mozart mellett), de így legalább több színt is vehetsz és nem 10 centis csíkokban. Itt egy méter 2990 forint. (Persze, ha egy-egy színből kell sok, akkor jobban megéri oda menni. )

Névtelen írta...

Nekem vagy mind, vagy mind! Vagy még több jöhet!
Ma ez lett a képernyővédőm bent a munkahelyemen!
Annyira vidám és üde lett így mozaikba! Piri látom meg van döbbenve, hogy elbánt a plasztikai sebész a nagyanyjával! Farkast még nem látott, -az úgy lejön! :)Ildinene

Fércművek írta...

Ildinene, de jót nevettem. :))) (Megint!) És itt is köszönöm az új sapikat! Majd jól fel is hívlak. :)

Névtelen írta...

De az új pici sapik KITŰZŐK, mert jó ha van nálad egy sapka is ebben a hidegbeeeen :))))))))))))))

Fércművek írta...

Értettem, már varrom is a kitűzőalapokat. :))

boGár írta...

Nagyon tetszenek ezek a kitűzök, nem különben a malac!!! És általában is imádom a munkáidat!
Kérdezhetek? Hol lehet beszerezni ezekhez (kitűző, kulcstartó) a "fém felszereléseket"?
Választ előre köszönöm! És további nagy ötleteket kívánok!!!

Fércművek írta...

Írtam emilt. :)