2009. november 3., kedd

Bréking nyúz

A WAMP elfogadta az újabb jelentkezésemet. A kérés annyi volt, hogy ne vigyem ki a "gondolat üvegeket". Mellesleg legutóbb nem is voltak kint.
Még nem tudok örülni. Novemberben biztos nem megyek. Össze kell szednem az önbizalmamat és nem mellesleg kimegyek és végignézem, hogy mi a színvonal. Mert valahogy frusztrál a gondolat, hogy mindig a fejem felett fog lebegni, hogy bármikor kitehetnek és stikában minden dolgomat megvizslatják majd. Éljen a paranoia.
A mostani jelentkezésben a képes táskák is szerepltek,úgyhogy azokra is gyúrnom kell, mert, ami elkészül, az szinte rögtön el is költözik. Úgyhogy ha minden jól megy, akkor decemberben találkozhatunk azon a platformon.

19 megjegyzés:

Nina írta...

Örülök, hogy "visszakaptad" a wamp jogod, de én azok után tuti ki nem mennék, hogy elhajtottak, mert nem ütötted meg szerintük a színvonalat... Az felért egy sértéssel, ha úgy vesszük...
Fel a fejjel, sokan imádjuk a dolgaidat! :)

Raindrop írta...

Csatlakozom Ninához.
Egyik szemem sír, a másik nevet. Örülök, mert ez mégis azt bizonyítja, hogy van keresnivalód a "nagyok" között, viszont én sem mennék már ki azok után, hogy minden szó nélkül letöröltek a listájukról, majd közölték nem ütöm meg a mércét.
A gondolatlekvárok ötlet az egyik legeslegjobb amit valaha láttam...
Lehet túl büszke és makacs vagyok, ezért ne is hallgass rám. :D
Sok sikert!

Zsuzsi írta...

Az biztos, hogy én sem mennék. Elégtételként elég lenne a tudat, hogy ,,mégis elég jó vagyok nekik", de van neked épp elég rajongód és vevőd a wamp nélkül is, szerintem, ők meg pukkadjanak meg :D

Fércművek írta...

Most én is így érzek, de nehéz elfelejteni, hogy milyen jó volt ott. És ez tőlük és a színvonaluktól teljesen független.

Fércművek írta...

Ja, és a "gondolat üvegekből" ismét kiderült, hogy nem sokat tudnak sem rólam, sem a "termékekről"...

Bea írta...

Szerintem a gondolatlekvárok hatalmas és szellemes ötlet, nehezen hiszem el, hogy valóban az volt az indok. Pont a művészeknél, akik sorra tervezik a hétköznapra alkalmatlan ruhákat, tárgyakat. A te dolgod, hogy kimész-e még oda árusítani - nekem sem lenne kedvem hozzá.
De egyébként gratula a kitartásodhoz!

Barbi írta...

Mi az, hogy azokat ne vidd? Olyan idétlenek! Ennyire tartják az értelmes gondolatokat? Becsülöm, hogy továbbra is lelkesedsz és kimész! Sok sikert hozzá! :D

Julcsi írta...

Keserű szájízzel mondom: éljen!:-/

Virág írta...

Rosszul emlékszem, hogy éppen a lekvárokkal "vettek fel"?
Ezek nem komplettek...

Rózsaszín pöttyök írta...

De mi a baj a Gondolat lekvárokkal?

colette írta...

Nekem is pont az jutott az eszembe, hogy a gondolatlekvárral vettek fel...
Ez meg már az én paranoiám, de nem a nyilvánosság ereje hatott rájuk, s olvassák a blogot??!!

Timici írta...

gratulálok!
szerintem tedd félre a büszkeséged és élvezd, hogy majd ott lehetsz, ez egy nagy platform és olyanok is megtalálhatnak, akik nem neteznek
szerintem jó lehetőség, kár lenne kihagyni, sokan örülnének ha mehetnének, de nem mehetnek, de szalassz el egyetlen lehetőséget sem, nem tudod mi lehet még belőle, csak pozitívan:o)

Mici írta...

Irigylem ezt a képességedet, hogy csakazért is megmutatod! Na én nyomokban sem tartalmazom ezt a tulajdonságot. Ha Pálom nem lenne mellettem, és nem nyomulna, hogy dicsekedjen a dolgaimmal, akkor nem is tudnátok rólam.
Decemberben akkor ott a helyem, hogy lássam az egy méteres standodat. Bár szívesen mennék Veled már a novemberi vásárra, hogy karöltve jól kitárgyaljuk a felhozatalt. :P

Zsukka írta...

Nekem is az volt az első gondolatom, hogy ha jól emlékszem, a gondolatlekvárokat jó ötletnek tartották még anno...
A második meg Colette-hez hasonlóan az, hogy azzal a húzásukkal, hogy Téged kiraktak, marha rossz reklámot csináltak maguknak, és most korrigálnak.
De ettől függetlenül értem én, hogy kimennél még, hiszen nem a szervezők számítanak, hanem a vevők, akik imádnak Téged.
Úgyhogy hajrá :o)!

Fércművek írta...

Hát igen... pedig én is a Gondolat Lekvárt szeretem a legjobban...de ezt ne mondjátok el a többi fércnek. :)))

Kicsoda írta...

Egyreszt tok jo, hogy nem adod fel es igenis menj ki!! Masreszt meg ez van, van egy rendszeruk, ami meg ha kivulrol fura is el kell fogadni, mert mast nem tehetsz:-) En nem akarom ocsarolni a wamp-ot, mert szerintem JO, nem KEZMUVES vasar, hanem valami tobb, en mindig talok erdekes dolgokat (persze a tildas gagyi mar zavar) es orulok, hogy nem megint a kocsog, szottes, mezeskalacs van kirakva.
Ami meg jo a wamp-ban es szerintem inkabb igy gondolj ra, hogy kihivas, megmozgat es nem hagy leulni. A taskaid szerintem egeszen kitunoek es a lekvarokat meg tedd fel a meskara.
Inkabb orulj, hogy ket kulonbozo retegnek tudsz ertekeset adni!:-)

könyveslány írta...

Ahogy olvasom a többieket, sok újat én sem tudok írni: örülök, mert szerettél volna visszakerülni, de én sem mentem volna vissza egy olyan helyre ahol ilyen módon bántak volna velem (arról nem is beszélve, hogy ezek után még fizessek is nekik - mármint a helyért - háááát).
A lekvár pedig tuti ötlet, aki nem érti, magára vessen.

Violini írta...

Nem nézek feléd egy kis ideig, és tessék, nem győzöm kerekíteni a szemeim. elképedtem.
ahogy meg kezeled ezt az egészet, lenyűgöző. Én örülök, hogy megint nekifutsz!

niniel írta...

Szerintem jól teszed hogy újra megpróbáltad, mert ez olyan lehetőség, ami máshol nem nagyon van. zóval szerintem értelmetlen lenne haragot tartani és megfosztani az embereket a férceidtől!