2009. november 29., vasárnap

Egy kis ez meg az

Mostanában nem megy ez a naponta írás. :) Sok a dolog. Azt hiszem nagy falat ez a három WAMP. Vannak a kötelező körök, amiket futni kellene, de persze mindig elkalandozik az ember egy kicsit. A maradék Gondolat Lekvárok karácsonyi külsőt kaptak. Mivel nem lehet portéka, nem is készült most belőlük több. Még kb. 5 darab várja a gazdáját. Ha valaki viszont lát benne fantáziát és elkészíti a saját verzióját, nagyon megköszönném, ha küldene róla képet. Nagyon kiváncsi lennék kit mire inspirál az ötlet. Zsuszkáét kukkantsátok meg itt. :)


Új vagyok sokmindenben. Biztos kikerekedik majd a szemetek, de nekünk bizony nem szokott lenni adventi koszorúnk. Idén viszont éreztem, hogy eljött az ideje. Nézegettem ezt meg azt, időhiányban ez az ötlet lett volna befutó, de aztán egy nagyon kedves ajándék megoldotta a problémámat. Nagyon szépen köszönjük Mariann az adventi koszorúnkat. Este meggyújtottuk a fiúkkal az első gyertyát. Sajnos nem tudtam lefényképezni azt a pillanatot, amikor felcsillant a szemük.


Ma volt apa szülinapja, torta nélkül. (Meló van. :)) ) Egész nap téma volt, hogy el kellene fújni a gyertyákat. Hát az adventi koszorún sikerült. :)))


A télben egy kis tavasz:


Nagyon messze van az eredeti ötlettől, nincs is kinek a hajába tenni, de egyszerűen el kellett készítenem ezeket a hajcsatokat. :)


Mindezek közben Ambrus szerelembe esett Csimpivel. Sajnos véget kell vetnem a románcnak, mert eddig ő az egyetlen majom az árukészletben. Dolgozom az ügyön, de akkorák a karikák a szemem alatt, hogy lehet, hogy jó lenne aludni, hogy ne fusson majd el senki az asztalunk környékéről. :))))

14 megjegyzés:

Mici írta...

Épp az előbb nézegettem én is az árkokat a szememnek vélt valami körül. Az enyém is fekete. Ez biztos valami járvány.
Azt mondta Dorián, hogy hihetetlen vagy, hogy csinálsz 50-féle zsebrémet, és még jellemrajzot írni is van energiád. Tessék ehhez tartani magadat! :) Aztán az ünnepeket majd Te is átalszod, mint ahogyan én tutira átalszom majd. :)

Fércművek írta...

Itt is írom, hogy olyan jó, hogy itt voltatok. Túl kedvesek vagytok már nekem, semmi nem ment meg attól, hogy jövőre meglátogassalak. :))

Raindrop írta...

Tünemények ezek a skacok. :)
A nagyobbik tiszta te!
Tegnap éjjel baromi jó anyagokat vadásztam, így karácsonyra megkapja a gondolatlekit a párom.
Közös dalok címei, helyek, becenevek, programok, közös szövegeink, filmek, sok sok emlék egyéb. Dec 29.-én leszünk 8 éve együtt, méltó lesz az alkalomhoz. :)
Utána hozok képet, addig nem lövöm le.

Lidércke írta...

Nagyon édesek a fiúk! :)
Tetszenek a hajcsatjaid. :)
Én tizedannyit nem varrok, mint te, mégis karikásak a szemeim. :D

Vacskamati írta...

Judit! Tégy a szép csatra a behúzott gombokból! Szuperül nézne ki!

Lányok, én úgy sajnállak Benneteket.. elgondolkodtam rajta, vajon én tudnám-e ezt csinálni... nem hiszem.. Le a kalappal- és remélem, megtérül majd a befektetett energiátok! :)

Fércművek írta...

Raindrop: Alig várom, hogy lássam. :)

Lidércke: Azt hiszem idén is hiányozni fogok a karácsonyi képekről. :) Nem rettentek el senkit. .)

Vacsakmati: Remélem egyszer elmerülhetek a csatok világában is. :)Már odaraktam a gombokat, de ez a ragasztás dolog ez új az életemben, még ki kell tapasztalni. :)

Egyébként pedig van min elgondolkodni a jövőre nézve, mert ha beindulnak a dolgok, ez bizony kőkemény munka. Nagyon jó, hogy a saját szekeredet tolod, de attól ez nem kevésbé fárasztó. :) Azt gondoltam, erről majd az egy éves évfordulón írok, mert addigra már gazdagabb leszek egy karácsonyi vásáros élménnyel is. Mi éri meg és mi nem, emberileg, anyailag és anyagilag. :)

muzli írta...

Nekem is nagyon bejönnek a hajcsatok. Ugye lesz még ilyen? Ezt talán rá tudnám aplikálni Lili fejére, mindent leoperál ugyanis.
:o(((

Fércművek írta...

Szívesen odaadom őket, úgyis tesztelni kellene. :))

Belinda írta...

Azt hiszem, én most látom először a huncutzsiványokat, hát igen, huncut is meg zsivány is mindahány:))).
Nagyon klasszak a csatok, a gombbehúzó gyümölcsei?

Babra írta...

Jajj nagyon szeretnék egy ilyen gombos tavaszos gyűrűt!! Ezeket viszed 20-án? vagy 13án? Mert akkor kimegyek:D
A gyerekeid még mindig zabálnivalóak, a hajcsatot meg sajna nincs hova tennem:( PEdig csinálnék a karácsonyi szalagokból;) amiket egyébként még csak nézegetek:D

Fércművek írta...

Már 6-án viszem őket. :)) Most párban vannak és nagyon várom a csat alapokat, hogy megérkezzenek, de melyikből szeretnél?

A csatok csak alapból, szalagból és ragasztóból vannak, de még ki tudja mi minden kerül rá. :)) Azt hiszem itt is csak a képzelet szabhat határt. :)

Vacskamati írta...

Judit, ha gondolod, nálunk is van két teszter.. :D Rövidebb bongyor- semmitnemtűrökahajamban prototípus és egy fenékig érő selyemzuhatag, aki már imád tetszeni. Mindez megspékelve egy nagyon elszánt anyukával, aki naponta képes többször újrafésülni a lánycsemetéit.. :D

Vakon előre azt tippelném, hogy ez a fajta csipesz inkább díszcsat nagy, fegyelmezett lányoknak, mert a bébihajat még nem fogja jól- (maga a csipesz sem, de ez a selymes ripsz - már ha az- még jó csúszóssá is teszi). A szépséges gomboknak jobb helye lenne sima hullámcsaton, vagy a csittcsatokat is be lehetne vonni ilyen szépen.. (A filccsatokról már nem is beszélek.. Nyuszkós filccsat hm.... :DD)

Fércművek írta...

Nagyon várom a csat alapokat, csak még nem érkeztek meg a tárcsás végűek. Ezeket véletlenül találtam a Tesco-ban és rögtön munkába lendültem. :) Ha küldesz címet... :) Ilyen párizsis design-t vagy esetleg karácsonyit??? :)

Borsheka írta...

Woww, mennyi minden egyszerre : ))
És mennyi tavasz! Meg nyár!
És mennyi karácsony!! : )
Ezennel megígérem, hogy karikák ide vagy oda, nem fogok elfutni, ha sikerül kimennem... (Persze könnyen ígérgetek, miközben nem is tudom, a karikás szeműek közül kitől is kellene megijednem.) Nálunk a december amúgy is sűrű és nehéz hónap, nem csodálom, hogy ennyi munka közepette kerekednek a karikák : (
Kitartás!