2009. november 14., szombat

A gyűrű kúra

Egy kicsit eltűntem. Nem telnek eseménytelenül a napok, csak van, hogy így alakul. Kell egy kicsit más a sok hasonló után, úgyhogy elővettem a gyűrűket és egy kicsit tökéletesítettem őket. Ez a gyűrű kúra. :) Már van, ami Meskára is megy, mert átment a vizsgán. :)


Ilyenek, de aminek külön örülök, hogy már hátul is vállalhatóak:


És a kedvencem. :))


Reménykedem, de szerintem kevés az esély, hogy valaki evvel kérjen meg valakit. Úgy gondolom, hogy nincs sok férfi olvasóm, de ha valaki mégis elég bátor lenne, hogy evvel a gyűrűvel rukkoljon elő a nagy kérdéssel, akkor jelentkezzen. Szívesen elküldöm Neki.

Majd, ami utána következik:


Hihi, de vicces lenne, ha valakiknek lenne kedvük viselni. :)))

18 megjegyzés:

kinga írta...

judit, imádom ezeket a gyűrűket! komolyan, szerintem nagy sikere lesz :)))
én egyelőre nem is tudnék választani...
egyelőre a kérdőjel, madár és fa van a top3ban :) de nehéz a választás...

Anais írta...

a gyűrű kúra hehe :))

Szerelem első látásra, mit kell tennem hogy enyém legyen a teás és a muffinos? :)))

eszti írta...

juj de jók!!!

Niro írta...

Nagyon jópofák, nálam a macis és a karácsonyfás a kedvenc :-)

jucii írta...

Jujj, ezek nagyon jóóók!

A macis és az oroszlános... ‹3 :)

Mici írta...

Csak akad még néhány Hozzád hasonló Zizi... :D
Naggyon aranyosak, és a projektnév is teccik.

Szóellenőrző: fingorcan.
Lehetne mondjuk tapsorcan is, de ez jobban hangzik. :DDD

Zsukka írta...

Utolérhetetlen a humorod :D! Nagggyon jók a gyűrűk, szerintem lesz vevő a kérdőjelesre, akkora poén!

Mici :DDD

Puszedli írta...

Ezekbe nem lehet nem beleszeretni.. nagyon helyesek. :))

Nina írta...

A MRS-t viselném! Komolyan! Nagyon tetszik :)

Belinda írta...

Nekem a kis vitorlás a kedvencem. Csuda helyesek:)

Ejjkukk írta...

Ez annyira nagyon jó! Ha én nem lennék fémérzékeny, de jó lenne....

Lidércke írta...

Szuperek. :) A fásat már a meskán is néztem, nekem az a kedvencem. :)

(Mici, nálam "inger" az ellenőrző. :D)

Timici írta...

nagyon édes és ötletes mind, nekem a joy és a hot a kedvencem, no meg a macis:o)

Raindrop írta...

:D Elképesztően jópofák!
Egyelőre nem tudok választani, mindegyik csúcs!

Barbi írta...

Tényleg jó ötlet lenne! Szurkolok, hogy rád találjon egy nősülni vágyó hősszerelmes! :D

Névtelen írta...

Télre egy kis kötöttet!!! Jooó?! ÉS nyuszis?! és brill felírat, és bizsu?!, és most?! felirat, és telefonszámommal?!, és szívecskés, és virágos, és névvel, és e-mail címmel, és csókkal, és hála szóval, és ölellek:)Ildi (nene)

Anna írta...

macist még lehet ? vagy lehet kérni?

imádnivalóak:D

Fércművek írta...

Nagyon örülök, hogy tetszik Nektek! Vagyishogy mindenki talált valamit magának. Jön majd a többi is, csak jussak oda. :))

Nene, majd lecsukódik a szemem, de a brill... hát azt lehet, hogy még most kihímzem. :)))))