2009. november 8., vasárnap

Inga 2.0

Akik már régóta olvasnak, talán még emlékeznek Ingára. Inga, az ingujj baba. Az első próbálkozások között volt. Azóta is az ablakpárkányon nézelődik a többi korai férc társaságában. Egyik nap Ambrus megtalálta. Olyan édesen játszott vele, hogy gondoltam, ez valami jel, foglalkoznom kellene ezzel az ötlettel is. Elvitte egy körre a motorján, aztán leültette szépen a kanapéra - gondolom azért, hogy beszélgessenek :). Jó volt nézni. Nagyon régóta eszemben volt, hogy neki kellene már ülni a tökéletesítésnek, de ugye mindig van valami más. Ma megtettem az első lépést és már tudom mi mindent fogok rajta változtatni. Remélem a következő lépésre nem kell majd fél évet várni. :)


Ó és még belefért egy régi ötlet megvalósítása is. Már a Pöttyös Pannikon meg szerettem volna csinálni, de valahogy mindig lemaradt. Láttam mostanában egy pár alvós babát. Ez az én verzióm. A baba aszerint forgatható, hogy játszunk vagy alszunk.


Remélem hamarosan bemutathatom Pulcsi Julcsit is. :)

9 megjegyzés:

Mismouth írta...

Nagyon aranyos! És klassz ez a megfordítós ötlet :)

Lidércke írta...

Nekem annyira állatgyáros vagy, hogy mindig meglepődök a babákon. Pedig már sok született, és nincs is velük semmi gond, csak valahogy a nyuszikat, macikat kötöm hozzád leginkább.
Nagyon csini Inga sálja! :)

Mici írta...

Nagyon szépen tömöd ki a lábakat. Ezt akkor is akartam mondani, amikor a majomláb volt a kezemben, de Pálom volt a szóvivő.
Kíváncsi vagyok, hogy min szeretnél változtatni. Szerintem nagyon helyes ez a kétoldalas babóca.

Fércművek írta...

A ruhához használt ingujjat egy kicsit megszabtam. Szerintem túl karcsú lett, ámde hosszú, úgyhogy ezen az arányon mindenféleképpen kellene változtatni. És lehet, hogy egy kicsit finomítani kellene a végtagokon is. Remélem hamarosan korrigálok, mert várnak a pulcsi ujjak is. :) (Az nehezíti a dolgot, hogy a fejhez nincs sablon, mert minden ingujj más és más. Szóval ebből tuti nem lesz két egyforma. :) )

Arien írta...

Szuperjó a baba is meg az állatok is amiket gyártasz! Ide mindig öröm benézni:)

Barbi írta...

:D
De jó! És milyen remek, hogy 2in1! :D

Vacskamati írta...

A prototípus arányai nekem jobban tetszenek- de a karja-lába meg ennek a babának jobb! Nekem tetszik.. :)

(S ahogy jön a hideg, jönnek elő a vastag holmik- én is tegnap szabtam ki egy pulcsibabát, remélem, hamarosan mutathatom majd.. Kíváncsian várom a Te verziódat! :D)

Fércművek írta...

Igen, majd összegyúrom a kettőt. :))

Kreativmano írta...

:D Tetszik!