2009. november 3., kedd

Játékok

Nem kérdés, hogy jelentkeztem Nina játékára. Gyönyörű dolgokat készít és persze hogy nagyon szeretném, ha az enyémek lennének a nyeremények. :) A jelentkezés mellé kérdés volt, hogy mit szeretünk a Karácsonyban. A kézműves dolgok valahogy összefüggenek Nekem a karácsonnyal. A többi ünnepre is igyekeztem mindig személyreszóló dolgokat ajándékozni, de Karácsonykor már régebben is elkapott a hév, hogy valami sk ajándékot készítsek. Szóval eddig is benne lógott a levegőben, de kevésbé intenzíven, inkább azt mondanám, hogy szezonálisan. És akkor kb. egy évvel ezelőtt fordult a kocka. Olyan tekintetben is, hogy mennyivel sokkal jobban értékelem a kézzel készített dolgokat. Persze addig is, de most valami mélységet kapott a dolog. Biztos azért, mert igazán akkor tud értékelni az ember dolgokat, ha maga is megtapasztalta. Idén már előre félek attól, hogy pont arra nem lesz időm, hogy a saját szeretteimnek készítsek valamit. Na, majd meglátjuk...


Lidérckéhez is jelentkeztem játszani. Gyertek Ti is. :))



Egy külföldi játék is bepottyant a látókörömbe és mivel filcjátékokról szóló könyv a nyeremény, kihagyhatatlan. :))



Egy régi játék végére pontot tettem és nagyon örülök, hogy minden célba ért, mert ma megkaptam én is az első emilt, hogy nagyon úgy néz ki, hogy egy csomagnak lába kélt. Hamucipőcske valakivel félre lépett... :( Még nincs minden veszve, de nincsenek illuzióim.

Szóval a PIFek megérkeztek. Én elfelejtettem őket lefényképezni, úgyhogy ha kiváncsiak vagytok, akkor kukkantsatok be Lidérckéhez, Zsuzskához és Kiserihez. Kiseri, ígérem Te is fogsz még kapni csomagot, mert mégiscsak jó, ha az ember csomagot kap és nem rárontok meglepetésből. :))

Most szusszanok egyet, aztán majd keresek magamnak egy új PIFet. :)

2 megjegyzés:

kiseri írta...

Hát én ezt a postot nem is láttam még! És én pifes vagyok?! Komolyan?! De inkább pifátlanság lenne, ha én még mindig kapnék valamit Tőled... én meg még mindig itt ülök a féligkész csomagodon... ááááááááááááá! olyan nagyon szégyellem magam....:((

Fércművek írta...

Hát, nem hiszem, hogy kellene. :))Te csak pihenj és azt csináld, ami jól esik. :)