2009. november 5., csütörtök

Kulcstartók

Újabb apróságok láttak napvilágot. Megrendelésre, vagy csak úgy.

Már régóta szerettem volna egyszerű nyuszit műbőrből. És ha már a kezemben volt az anyag, akkor megszületett Domi, Döme jegesmedve unokatesója. :))


Alig várom, hogy bőrből is megvarrjam őket.

És még néhány próbálkozás. Igen, a malacka benne volt az előző eresztésben, de hát mit csináljunk, ha ide illik. :))


Próbálkozom a nyuszi 3D verziójával. Még nagyon messze vagyok, de mivel itt mindent dokumentálok, itt a helye.


Megrendelésre készültek ezek a natúr Télapók. Kicsit tartottam tőle, hogy eltűnik a télapóságuk, de alaptalan volt a félelelmem. Tetszenek. :)

12 megjegyzés:

Virág írta...

Szerintem is jók lettek a Mikik!
A nyuszi lába szupur, rögötn beleszerettem! A pofijánál sajnos túl durván jön ki, hogy végülis ennél a technikánál kívül van a varrás. :o(
Mindenképp próbálkozz, mert csúúúúcs lesz!!!
Biztos lesz majd nálam sokkal okosabb is, aki tanáccsal is tud majd szolgálni... ;o)))

eszti írta...

jaj de aranyosak!! a kis műbőr nyuszi...:)

Mici írta...

Na igen, ezek aztán naggyon de naggyon tetszenek. A 3D nyusziígéretes. Szerintem az arcocskájának varrása lehetne belül, és géppel varrva. Esetleg fedésben összevarrva, mintha applikáltad volna az idomot. Így csak domború lenne, és édes. Az összes többi porcikája szépséges!

Barbi írta...

Mind szuper!A 3D nyuszi arcocskáját én is hasonlóan oldanám meg, mint ahogy Mici mondja, de tényleg szuper lesz! :D
A télapók pedig teljesen télapósak maradtak! :D

Fércművek írta...

Igen a következő biztos, hogy belülről lesz varrva, mert erre nem a legjobb a férc módszer. Majd ha gépközelbe jutok. Na meg persze nagyobban, mert ez egy minimanó. :)

Anita írta...

Nem tudom miért mondod, hogy még messze vagy tőle, de nekem nagyon tetszik a 3D nyuszi is! De Döme a kedvencem!

Lidércke írta...

Nálam most a jegesmaci viszi a pálmát. :) Csuda édes lett! :)

boGár írta...

Nagyon tetszenek a kulcstartók. (Le akartam írni, melyik a kedvencem, de nem tudok választani...:)
A 3D nyuszi pedig már majdnem tökéletes. Én a testén semmit nem változtatnék! Na és a sál, igazán jól áll neki!

Gyenyiszov O. Jelena írta...

ezek csodásak!:) alig várom h Domi vagy egy testvérkéje meskán is megjelenjen, mert én tuti lecsapok rá!-olyan édes!!!:) teljesen beleszerettem!

Raindrop írta...

Csuda édesek! :D
A 3D nyuszika fejet (bár én totál nem tudok varrni) nem lehet egy golyóból megvarrni? A lába az csúcs!!! :D Nagyon jó ötlet, kitárul ám a világ lassanként ahogy látom! :)

Evelin írta...

Jajj azok a nyuszilábak.. Imádnivalóak :)) A nyuszifej szerintem is jó lesz belülről :)

Evelin

Névtelen írta...

TökÓ! 3D Hmmm... egyedi és kulongleggesss! EGYEDÍÍÍÍÍÍ! :) Nene