2009. november 25., szerda

Maratoni

Ez hosszú lesz. :)

Készültek újabb gyűrűk:


Évi barátnőm ötlete volt a 14 karát. Most ez a kedvencem. :))

És, hogy miért jó, hogy van gombbehúzó gépem? (Ötletelni kell ám, hogy itthon bebizonyítsam, hogy nekünk ez tényleg hiányzott itthonról. :))) ) Mert mostantól - ha jó lesz majd a gép - minden táskámhoz készíthetek gyűrűt vagy fülbevalót vagy medált. Akkor majd nem lehet mondani, hogy ezt a táskát nincs mihez felvennem. Ez a kiegészítőt a kiegészítőhöz project. :)

Ehhez a táskához már el is készült:


Hamarosan újabb dolgokkal fog bővülni a gombos repertoár, de majd mindent a maga idejében....

Ha már a kiegészítőknél tartunk megmutatom a kabátomat. Na nem az egészet, mert nem túl látványos, na de a kitűzők. A héten egyszer általában úgy alakul, hogy bemegyek a városba találkozni emberekkel. Gondoltam varrok egy cégért és akkor csak azt kell mondani, hogy a nyuszis kabátot keressék.:) Az enyém után aztán egy másik nyuszi is ugrott rá Tüskécskétől. Nagyon szeretem, már többen is megcsodálták.


Ezt még csak azért nem, mert nem volt alkalmuk. Hát nem gyönyörű?


Készülnek a rémek. Olyan szép színesek lesznek. :)


Többen kérdeztetek a gombos adventi kalendáriumról. Az Árkádban a Butlersben lehet kapni 399 forintért. Le akartam fényképezni az ideit, de lába kélt. (Biztos a kisollónkkal együtt szöktek meg, mert őt sem találom...) A tavalyi kicsit viharvert állapotban van, de azért lekaptam. Pont úgy néz ki, mint a régi C-vitamin, csak ebben CS - vitamin van. :))


Mutatok néhány ajándékot. Meg sem érdemlem őket. Itt vannak mindennap körülöttem és arra sem vagyok képes, hogy lefotózzam és írjak róluk. Ilyenek a díjak is, azokat sem érdemlem meg, de mindjárt azokról is lesz szó.


Tegnap Julcsitól kaptam kedves, szép, fincsi csomagot. Ez a nyakbaakasztható ollóőr/tűpárna már használatba is lett véve. Nagyon szépen köszönöm. Tényleg nem tudom mivel érdemeltem ki. :) A baglyocskát egy kedves vásárlómtól kaptam. Már jó ideje itt ül az étkezőasztalon és arra vár, hogy a fiúk nevet adjanak neki, de nekik ez nem megy. Úgyhogy bemutatom csak így név nélkül. :) A babát még Solitól kaptam, amikor átadtam neki a nyeremény táskáját. Itt is nagyon köszönöm. Csudálatos baba. :)

A díjak. Annyira, de annyira örülök nekik, aztán mégis mindig elfelejtkezem róluk. :( Nem mentegetem magam. Ilyen vagyok. Nem érdemlem meg őket.

Ezt a díjat Ninától kaptam:


Ezt a díjat Raindroptól:


Ezt a díjat Puszedlitől:


Nagyon szépen köszönöm Nekik! Mivel láttam, hogy már körbejártak ezek a díjak is, így előveszem a sajátomat és most nem bújok ki a feladat alól és én is odaadom valakiknek:


Nagyon sajnálom, hogy nincs olyan munkahely, ahol blogokat lehet olvasni, mert rögtön jelentkeznék. :) Minden témában csodákra bukkan az ember, de egyszerűen lehetetlenség mindenkit követni. Alapvetően maradok a kreatív blogoknál, de mostanában teljesen elvarázsolnak a gasztrobloggerek és a fotós blogok. Úgyhogy most nekik küldeném ezt a díjat.
Raindropnak, Puszedlinek, Beának különösen. :)

11 megjegyzés:

Raindrop írta...

Stipi-stopi snow gyűrű!
Kérem szépen megvásárlásra!
Kérhetek esőset is mellé?
Már utalok is! :D

A díjat pedig szívből köszönöm, így hogy a tiéd, még nagyobb jelentőséggel bír!

Fércművek írta...

:)))

Akkor ma nekiülök az esősnek. :))

Névtelen írta...

Szia - köszönöm az info-t a gombos naptárról - megvásárolva is jó ötlet, de én azt hittem, hogy Te készítetted - talán jövőre valami hasonlót?
Ági

Raindrop írta...

Jaj, ennyire nem sürgős, de nagyon szeretném így párban őket! :)
Már privát kérésem lett volna, de megelőztél. :) Igazán boldoggá tettél vele. Végre jó dolog is történt velem, ezek nem az én napjaim. :)

verus írta...

Hú, te aztán nagyon ügyes vagy:)Nekem a kockás táska és gyűrű a mai kedvencem:)

tücsi írta...

Juhuuuuj a bizsust kérhetem?:O:)
A kockás táska hozzáillő gombbal...szintén a szívemhez nőtt:)

Névtelen írta...

Kedves Judit, azóta is zugolvaslak (én követtem el a bagolykölyköt), nagyon jók, amiket csinálsz! Füsti jól van és üdvözöl, és hamarosan használatba tudja venni az új otthonát (már kiszabtam a táskát :-)).

Puszedli írta...

Nagyon szépen köszönöm a díjat, egészen meghatódtam. :)

Lidércke írta...

Hú, de jó rémszínek! :) A gombgyűrűk is nagyon tetszenek. :)

Névtelen írta...

HÚÚÚÚÚÚÚÚÚú az a táskához az a GYŰRŰ. Nagyon! :)Nene

Tisss írta...

Judit, tegnap szóban is eszméletlenül megdicsérték a táskád, nekem meg hízott a májam (pedig az érdem nem is az enyém :))
Illetve ha hiszed, ha nem, megint közlekedési eszközön találkoztam a kezed munkájával, ezúttal a mozgólépcsőn, egy zsebrém utazott előttem :))