2009. november 10., kedd

Mindent bele

Mert ebben a bejegyzésben aztán lesz minden. :))

Kezdem egy táskával és egy kedves megrendeléssel. Merthogy van a Meska, a blog, meg a honlap, de van, aki mégis máshol szeret bele egy fércbe:

"Tegnap este bukkantam rád, egészen véletlenül, köszönhetően Bejus blogjának, ahol is megláttam a muffinos táskát. Azonnal beugrott, hogy ilyen táskát csak az tud készíteni, aki azt a nyuszisat csinálta, amit még augusztusban láttam a 4-6-os villamoson.
Reménytelenül beleszerettem abban a pillanatban, és persze kajtattam utána neten, de sehol nem találtam, egészen tegnapig."

Hát készen lett a legújabb nyuszis táska. És úgy sajnálom, hogy nincs belőle több, mert úgy érzem lassan nekem is ilyet kellene viselnem. :)



Egy másik táska megrendelést is kaptam. Az volt a kérés, hogy oroszlán legyen rajta. Íme:


Alig várom, hogy őt is megvarrjam filcből. Egy marék oroszlán után egy férc. :))

Kulcstartókat is kértek tőlem. Pici Döméket. Pici sapkákkal. Először mondtam, hogy nem nagyon lehet kivitelezni, de a Fércművek kötős szekciója előtt úgy látszik nincs akadály és az egy centis fülecskékre is került sapi. :) Erre persze elkezdtek panaszkodni a zsebrémek is, hogy ők miért maradnak ki ebből, nekik is érzékeny az egyik fülük, blablabla, úgyhogy ők is fognak kapni. :)))



És egy új próbálkozás. Zsebrém nagyban. Ő úgy zsebrém, hogy a pocakján van egy zseb mindenféle titoknak, kincsnek. Látszik, hogy a tesztverzió lány, mert nagyon széles a csípője, de majd ezen is korrigálok. :)


Végül még készült két könyvjelző is. Néhány dolog felkerült a Meskára is, de vicc, hogy oda feltölteni sincs nagyon időm. :(

20 megjegyzés:

Nina írta...

Ez a nyuszis táska nagyon nagyon.. :)))))

Judit írta...

Fércművek határidőnaplód van?? Megáll az eszem:))))
Széles csípő:DDDDDD

Mici írta...

Jaj nagyon helyes az a széles csípejű zsebrémcsajszi! Naggyon naggggggyon tetszik!!!
Ja, és le a kalappal a kötős szekció előtt!

Lukinyuszi írta...

Óóó én már első látásra beleszerettem a Nyuszidba! Még azt nem döntöttem el, milyen formában, de Nekem is kell egy!!! :)♥

/a villamoson-táskába-szerelmesedő lány helyében én tuti megkérdeztem volna az illetőt, honnan van a portéka :D/

Barbi írta...

Minden munkád szépséges, de az új nagy kockás zsebrém annyiradeannyiradeannyira jóóóóó! :D
Az a tekintet megrészegít! :D

Viktória írta...

A pinki Zsebrémlány nagy pöpec!-a könyvjelző meg nagyon jó ötlet;)
Szeretem a munkáidat, nagyon inspirálóak!
-úgy várom már, hogy a kisfiam picit önállósodjon, picit én is tudnék már varrogatni...-

Mikor fércelsz?-éjjel???-

Timici írta...

de szuper lett ez a nyuszis táska!!! és édesek a pici Dömék is meg a könyvjelzők is nagyon tetszenek!

Babra írta...

Jajj nekem a könyvjelzők a szívem csücsökei!!:) Meg azok a kis sapekok vagy fülvédők vagy mik, hát odavagyok!

kinga írta...

Aranyos ez a történet :) Néha tényleg én is vagyok úgy, hogy legszívesebben leszólítanám valami jó cucc viselőjét :)

Váó, és az a bőrkötéses fércművek könyv?!?
:)

Fércművek írta...

Örülök, hogy mindenkinek tetszik valami. :))

A helyi könyvkötő bácsi készítette nekem ezt a füzetet/könyvet. Ez a mostani ötletes füzet. Sajnos nem bőr, de azért szeretem és biztos lesz még hasonló. :)

Igen, éjjel fércelek jobbára, de már kevés erre az éjszaka, úgyhogy meg kell szervezni a napokat. :)

Raindrop írta...

Amikor hennáztam, a legtöbb embert úgy szedtem össze, hogy állandóan meg volt festve mind a két kezem. Akkoriban minden végvári játékokon, vásárokon ott voltunk, és az egyik kézműves lány mondta, aki kerámia ékszereket készített, hogy állandóan azokat hordja, még akkor is ha elmegy a boltba, mert az a legjobb reklám. :)

Figyi... (pirulás)
Valami hóemberest nem csinálsz?

Lidércke írta...

Jutka ez MIND zseniális! :) A táskák az eddigi legjobbak (szerintem), a sapis kulcstartók tündériek, a kockás zsebcsajt imádom, és a könyvjelzőid is mesteriek. Nem csinálnál valami csúnyát, hogy ne legyek ilyen unalmas? :D
Tényleg lenyűgöztél. :)

Edina írta...

A táskák valami fantasztikusan szépek, a többiről ne is beszéljünk!!! :))

Belinda írta...

Ez a "minden fülre külön sapit" akció lenyűgözött, megkerestem az előzményeket is. Látom, egyesek csak az egyik fülüket óvják a hidegtől:)

Ejjkukk írta...

4-6-os villamos? Szuper! Na ennél jobb reklám nem kell! A férjemék a hetes buszt használják, csak ők fizetnek érte több misit.... :D
Amúgy én voltam múlt héten a stb-ben. Ott is vannak ám fércművek édességek!!!! Jó volt őket élőben látni.

Kremlicska írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Tisss írta...

Judit, itt is köszönöm neked, Nyuszi ma bejött velem dolgozni, és még a könyvelőnk (férfi) is a csodájára járt ;)
http://tisss.info/archives/2009/11/10/4471123/

Lukinyuszi: szívesen leszólítottam volna a lányt, ha nem csak egy megálló erejéig utaztam volna együtt vele.
Máskülönben meg nem éreztem akkor még úgy, hogy illene hozzám egy ilyen táska (micsoda marhaság :)), csak otthon tört rám, hogy nekem egy ilyen kell :D

Fércművek írta...

:)))) Nagyon örülünk. :))

Nina írta...

Nem tudom, mennyire vagy híve a különféle blog hagyományoknak, díjaknak, de én most továbbadok Neked egy díjat, a kép és az indok a legutolsó posztom végén ;)

Névtelen írta...

Szia!Ez a nyuszis táska eszméletlenül jó!!!:D sajnos nem vagyok még otthon az ilyen dolgokban, nem tudom hol kéne megkérdeznem, így hát itt teszem ezt meg.Mennyibe kerül ez az édes nyuszis táska?:)
(persze a többi is nagyon cuki:) )