2009. november 19., csütörtök

Mostanában...

valahogy nem fér bele a blogolás minden napba. Tudom, hogy nem is kell, meg a kevesebb több, de akkor is. Annyi mondani/mutatni valóm lenne, de időm nincsen. :( Még az is nagy feladat, hogy képeket készítsek, pedig készül ez meg az. Most már szinte csak a vásárokra szeretnék készülni, mert mégiscsak gáz, ha egy-két dologgal megy ki az ember. Hja, a vásárra való készülést is tanulni kell. Mostmár igenis úgy látom, hogyha ezt komolyan veszi az ember, akkor hangulat, megszokás ide vagy oda, június közepén már elkezdhet készülni és akkor talán készen lesz időre. :))
Mindenféleképpen meg kell említenem, hogy előkészítettem ám a terepet, hogy csak a varrnivalókkal foglalkozhassak és tegnap hajnal kettőig vasaltam a bálákban álló gyűrött ruhákat miután megfőztem egy pár napra. (Ha csak a képzeletben, de igenis meg lehet veregetni a vállamat. :) ) Remélem szombatig kitart és akkor sem nekem kell folytatnom, mert elkezdődik a saját vacsoracsatánk. Lacó, a férjem az első. Hát mit mondjak, mindannyian izgatottam várjuk mire jut. :))

Néhány hóember megkönyörült rajtam és modellt álltak, hogy kép is legyen ebben a bejegyzésben.


A képen messze nem az összes látszik a gömbökből, madarakból. Azt hittem sosem lesznek készen. A vásárokra még egy darab sincs, ők mind elrepülnek hamarosan. :)


19 megjegyzés:

Anzsi írta...

Szia!!!
Milyen vásárokon leszel a wamp-on kívül?
Mert mát itt rettegek, hogy hol szerzem be a díszeidet? :)))))

Nagyon drukkolok Neked, hogy minden gördülékeny legyen körülötted! sok sok ihletet és kellemes órákat!

Fércművek írta...

Csak WAMP lesz, de az három is, ha minden igaz. Persze csak ha most nem raknak ki útközben... :)

Anna írta...

Judit, van még szabad hóember???? Hóember, hóember...

Violini írta...

Én megveregetem a vállad, a wampon majd személyesen is :-)
A hóembereken az a címke nagy poén!

Fércművek írta...

:))

Ők még mindannyian facérok és párra várnak. :))

Judit írta...

Hű mennyi, nem unatkoztál, látom:)

Barbi írta...

Jaj, de jó mind! És a hóemberek! :DDDD

Zsukka írta...

De helyes az a hóember-sorfal :o)! Én azon gondolkoztam, hogy hol szerzed ezt a rengeteg címkét, én akárhogy figyelem a ruhatárat, nem sok ilyen tűzveszélyes címkét találok.
A díszek is zsenik!

Fércművek írta...

Amikor kitaláltam, én is azt hittem, hogy mindenhol ilyenekbe fogok botlani. Hát tévedtem és van, hogy csak azért indulok el turizni, hogy ilyen cimkéket keressek. Nyomott nagyon sok van, de én olyat keresek, ami szövött és a hátoldalán nincs semmi. Nem kösnnyű és őszintén nem túl gazdaságos ötlet, mert van, hogy végre találok és sokért is megveszem, amiben benne van, mert nem tudok neki ellenállni. :)) Kerestem már neten, de olyan, mintha ilyet senki nem gyártana. :(

verus írta...

Én is szeretnék egy hóembert:), akkor már nem lenne szingli az egyik:)

Lidércke írta...

Rettentő sokat varrtál! Hihetetlen, milyen termékeny vagy. :)) Édesek mind. :)

Fércművek írta...

Van ám segítségem, mert túlnőtt már rajtam a feladat, de néha hárman is kevesek vagyunk...

Babra írta...

Ó egy hóembert de befogadnék:) De a díszek is nagyon klasszak!!

Vacskamati írta...

Atyaég! Bele sem merek gondolni, hogy néznek ki az ujjaid... :-O

Selejteztem a csajok ruhatárában- mielőtt kidobnék valamit mindig megnézem a címkét is - most találtam egy Faded Glory feliratút- rögtön arra gondoltam, Te bezzeg tudnál vele mit kezdeni.. :D

estibogar írta...

Szia, én is elkezdtem a filcel cuccolni..majd ha meglesz szólok...nem alószinű, hogy ennyire jó, de remélem..........

Borsheka írta...

Ha a hóemberkék testi épsége úgy kívánja, szívesen felajánlom a lányom 'következő' ruháiból ezt a bizonyos feliratot. 6-7 db biztos van, egy- és kétsoros is, de van fekete alapon piros feliratos, ha esetleg kormos hóemberhez kellene... Én pedig majd igyekszem, nehogy véletlenül tűzre dobjam a pólókat.

Fércművek írta...

Fú, nagyon megköszönném, mert pont most számoltam meg és ilyen kicsiből már csak 4 darab van. :( :)

Violini írta...

szétnézek én is :-)

Fércművek írta...

Köszi. :)