2009. november 11., szerda

Olvadozni való

Már nagyon régen be kellett volna mutatnom ezeket a képeket. Mert én is kapok ám ilyen csodákat. :)))

Megérkezik egy levél:


Aztán a csöppségek birtokba veszik a tartalmat:




Hihetetlen, hogy Málna, a bálna egy Málnához repült. :)))

Amikor ilyen szép képeket látok, akkor mindig sóhajtozva gondolok arra mennyivel klasszabb lenne a blog, ha tudnék fényképezni vagy valaki profin fotózná a férceket. Sóhaj. Ha akartok szépet látni, akkor látogassatok el Virághoz. :)

Van, aki Fló nyuszkóval alszik. Megzabálom. :))


Aki bátorságot kapott az oroszlántól:



Vele pedig találkoztam is. :)) Csodálatos mosolya van. :))



Elolvadtatok,ugye??? :)))))))))))

Köszönöm az anyukáiknak, hogy küldtek képet nekem. :)
Ha valakinek van még otthon férces fényképe, szívesen veszem. :))

Köszönöm az emlékeztetést. :)) Itt vannak Zsuzskáék képei is. :)


(Ettől féltem, hogy valaki kimarad. )

12 megjegyzés:

Barbi írta...

Én elolvadtam! :D (pláne ennyi kislány láttán) :D

Jandó írta...

édi mindegyik kisember, és hogy örülnek a férceknek. Jó őket látni. Ez az igazi siker. :)

Ejjkukk írta...

:) de cukik! Akkor mostanában dagad a melled ugye? Nagyon megérdemelt dolog ez!!!

Zsuzska írta...

Férces fotók? Kéremszépen, itt:
http://zsuzskavegyesboltja.blogspot.com/2009/11/zsuzskanak-pakkja-erkezett.html

Kovácsné Julcsi írta...

De jó Neked!

Mici írta...

Én is olvadozom. Másnál is jó ám ilyeneket látni! :)

Lidércke írta...

Én is odavagyok, meg vissza. :))) Irtó édesek. :))

Anais írta...

Igazán szivetmelengetőőő!!!

Náncsi írta...

nagyon édesek:) nagy öröm lehet tudni hogy a munkád ilyen jó helyre kerül:)

kiseri írta...

jaj de édesek!!! De nálunk is okoztál ám ilyen élményt!
http://kiseri.blogspot.com/2009/06/tegnap-nagy-orom-ert-egy-kislanyt.html

kinga írta...

jaj nagyon édik :)))

Bejus írta...

Mosolyogva néztem végig a képeket! Látszik,hogy mindegyik csöppség boldog és elegedett az ő kis fércével! :))))