2009. november 24., kedd

Rajzolgattam

Amikor van egy kis időm, a gyűrűkre rajzolgatok mindenféle ötletet. Szeretnék majd virágosakat is. A rajztudásom elég véges, úgyhogy itt is be kell érnem az egyszerű formákkal. :) Már korábban is csak jelképes virágokat hímezgettem a fák tövébe. Most is evvel kezdtem:


Aztán valahogy megláttam benne egy családot:



És jött a többi is. :)




Még nem tudom mi lesz belőlük, de tetszenek.
Teljesen másról akartam írni - és majd fogok, ha elcsendesedik a ház -, de ezt még frissiben dokumentálni akartam. :)

13 megjegyzés:

Puszedli írta...

Ezt nem hiszem el.. :) Mindig, minden egyes alkotásod egyre jobban tetszik, mint az előző. Nem is tudnék választani már a sok kedvencem közül.

krisztallit írta...

Szia! Beindítottad a fantáziám, már ezüstben is látom őket magam előtt mint ujjközgyűrűk:-)) Nem akarod kidolgozni? Nekem a filc+ezüst a gyengém. Küldök át egy képet majd.

Mici írta...

:)
Az első képen a Papamaci, "csinos" kis bajuszkával.
A második Mamamaci, aki félrehúzta a száját papamaci bozontos bajusza miatt.
A harmadik képen oldalnézetben láthatjuk Macamacit, szájában egy félig szívott bagóval, unott arccal.
A negyedik képen a nagyobbik macilány, aki még nem döntötte el, hogy milyen pillákat pingáljon magának, de tekintetében már benne van a kamaszkori szétunomazagyam állapot.
Az ötödik képen a kisebbik macilány, aki már tiszta anyja, de még ott ragyog az arcán a gyermeki tisztaság.

Raindrop írta...

Nagyon jók! :D
Micsoda ötletek!?
(ez annyira Judittos)

Barbi írta...

Szuper ötletek! :D A gyűrűid pont attól jók, hogy jelképesek, egyszerűek, de roppant találóak! :D

Fércművek írta...

De jó, hogy tetszenek. :)

Krisztallit: Naná, hogy lenne kedvem hozzá. :)

Mici: Ilyen, aki mindenben macit lát. .)))

kinga írta...

Nagyon tetszenek ezek a sematikus rajzok :)
meg mici ötlete is jópofa:D

muzli írta...

Jóóó!!!!!

Zsukka írta...

Mondtam már, hogy rettentően kreatív vagy? Akkor most mondom még egyszer :o)! Nagyon jóóóók!!!

Anais írta...

Hihetetlen hogy mindig tudsz újat mutatni!
Zseniálisak! :)

könyveslány írta...

Óóó, nagyon jók! (Görögországban találtam egyszer egy tündéri szobrot, apa-anya ölelésében egy kisbaba, az is hasonló stílusú volt, de így rajzban egészen más!)

Karina írta...

Szuper kifejezőek ezek a pár vonalas rajzok! Szerintem ez művészet! Mici hozzászólásától is tátva maradt a szám, szuperül igaza van! Ti vagytok a kreatív emberek! A magamfajta csak másolni tud, kukkants be hozzám! :-)))
www.3fiaalkot.blogspot.com

Timici írta...

nagyon ötletesek! tetszik mind!:D:D:D